Mam do odsprzedania - poprzez cesję leasingu - mój samochód Audi SQ7.
Samochód zamówiony przeze mnie w Audi Rzeszów w lutym 2024 r. , odebrany 21 czerwca 2024 r.
Specyfikacja dostępna w załączeniu - autko skonfigurowane baaardzo wysoko, m.in. najlepsze dostępne reflektory matrixy laserowe, OLEDowe ze zmiennymi sygnaturami itd, sportowe fotele z najwyższej konfiguracji z masażem, wentylacją i regulacją wszystkiego co się da , najwyższa wersja audio w Audi - Bang & Olufsen Advanced Sound System (charakterystyczne wysuwane elektrycznie głośniki wysokotonowe z przodu), szklany dach, naturalne skóry, perfumowanie i jonizacja wnętrza, no i cała reszta gadżetów wymieniona w specyfikacji. Wersja 7 osobowa.
Dokupiona też przedłużona gwarancja na 5 lat lub 150 tys km.
Po pierwszych 4 tys km docierania samochodu (nie przekraczane ok 4 tys obrotów, spokojna jazda) został zmieniony olej silnikowy wraz z filtrem w salonie Audi Rzeszów, następny raz olej zmieniony będzie przy ok. 15-20 tysięcy km przebiegu.
Aktualny przebieg ok 13 tys km, natomiast używam tego auta na codzień, więc cały czas rośnie.
Konfiguracja na ponad 660 tys zł brutto.
Auto w leasingu Pekao Leasing na 3 lata
Wpłata wstępna wynosiła 200 tys brutto,
Rata miesięczna ok 7,7 tys brutto
Wykup 150 tys brutto
Poniesione koszty do tej pory:
- Ubezpieczenie (pełny pakiet) zapłacone za cały rok - ok. 10 tys
- Zapłacone do tej pory raty leasingu - ponad 30 tys złotych
- Zapłacony GAP za cały okres leasingu: ok 6 tys złotych
- Pierwsza wymiana sportowego oleju z filtrem: ok 3-4 tys
- Zakupiony dodatkowo nowy komplet felg oryginalnych Audi 21’’ z oponami zimowymi Pirelli Scorion 285/40/21, jeszcze nie używane - ok 30 tys
- Detailing - założona folia przeźroczysta przy klamkach drzwi oraz wewnątrz auta na elementach piano black oraz dodatkowo folie matujące antyrefleksyjne na wyświetlaczach klimatyzacji i MMI oraz przyciemnienie szyb tylnych bo zapomniałem o tym przy konfiguracji auta - ok 2 tys
Samochód jest po prostu świetny, rewelacyjny, nie ma czego się czepić.
Bardzo szybki (ok, 3,7 s do 100km/h - szybciej, niż podaje specyfikacja), ciężko znaleźć na tzw. światlach coś co będzie szybsze od startu, pięknie brzmiące V8 biturbo, żadnych głośnikowych dodatków tylko czysty rasowy dźwięk benzynowej ósemki. Każde odpalenie samochodu połączone jest zprzyjemnym, mocnym ryknięciem wydechu.
W trybie dynamic pracują wszystkie 4 końcówki aktywnego wydechu, dźwięk jest ostry a samochód głośny na zewnątrz. W pozostałych trybach klapy wydechów są przymknięte elektrycznie, a samochód jest cichutki w środku i na zewnątrz.
W trybie launch control autko gryzie asfalt a skrzynia biegów sportowo szarpie biegami - wrażenia re-we-la-cja.
Co ważne - pomimo że jest to wersja modelowa i produkcyjna 2024, ten samochód NIE MA mild hybrid, nie gaśnie tu silnik przy puszczaniu gazu w trakcie jazdy itd, jest tylko zwykły start/stop wyłączany jednym przyciskiem.
Generalnie jest to ideał jeżeli ktoś szuka prawdziwego SUVa. Ogromny, niesamowicie wygodny, asfaltu się trzyma jak szalony, nie sposób go wprowadzić w jakieś zawirowania na drodze. Świetne połączenie auta sportowego, rodzinnego, ultraluksusowego i nie wiem jakiego jeszcze - prześwietny samochód, o audio B&O w zainstalowanej konfiguracji nawet nie wspominam, wrażenia koncertowe, system obsługuje nawet bezstratne kodeki typu DSD.
Dlaczego sprzedaję? Ponieważ mi się to auto zwyczajnie znudziło.
Czekałem z niecierpliwością na ten samochód prawie pół roku od zamówienia, ale jest to moja już trzecia Q7mka, i chociaż jest to moja pierwsza sportowa S-ka, to jednak jest to znowu to samo auto. No i po kilku miesiącach doszedłem do wniosku, że to bez sensu tyle lat jeździć tym samym samochodem i tym samym typem aut (Suvy) i uznałem że przesiadam się na 911-tke.
I to koniec powodów.
Kwota odstępnego 202 000 zł brutto i nie podlega negocjacji.
Autko zadbane, jak nowe, kupujący zyskuje sporo z uwagi na ilość poniesionych przeze mnie kosztów dodatkowych do tej pory, sumarycznie na około 80 tysięcy złotych, a odstępne wynosi cenę wpłaty wstępnej.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego, oraz na oględziny
Oczywiście możliwa wizyta w salonie Audi celem sprawdzenia pojazdu.
Cena podana w ogłoszeniu stanowi wyłącznie wartość odstępnego do cesji leasingu. Pozostaje do spłaty 32 raty i wykup.
Ogłoszenie niniejsze nie stanowi oferty, a jest zaproszeniem do rokowań.