Sprzedaję mój prywatny samochód, Audi TT, generacja 8J, którego właścicielem jestem od dwóch lat (zakupione 04.2022). Auto pierwotnie sprowadzone z USA, do Polski trafiło w 2010 roku. Kupione z przebiegiem 227 tysięcy (z groszami), teraz ma nieco ponad 237 tys.
Technicznie sprawne, w ciągłym użytku.
Instalacja LPG założona 17-03-2018 w miejscu koła zapasowego.
STAG Gold GT, zbiornik o pojemności 49 litrów (użytkowe 39).
Żeby wszystko się zmieściło trzeba było trochę przesunąć akumulator, ale jest guma na podłogę w bagażniku, więc nie ma problemu.
Przegląd instalacji LPG zrobiłem w 15-02-2023 i drugi razem z serwisem w 8-08-2024.
Akumulator wymieniłem na nowy jakoś w 2022, ale nie pamiętam dokładnie kiedy.
Opony letnie Michelin Pilot Sport 5. Kupiłem je nowe w 15-02-2023.
Tak na oko bym powiedział, że nie zrobiły więcej jak 3 tysiące kilometrów. Świetnie trzymają się drogi, zarówno na suchym jak i na deszczu.
Komplet kół letnich (felgi, czujniki ciśnienia, opony) sprzedaję osobno, cena: 2000 zł.
Opony zimowe Michelin Pilot Alpin 4, na których auto teraz stoi. Te kupiłem używane, ale jest spory zapas bieżnika jeszcze. Zimą i tak niewiele jeździłem.
Oba komplety kół mają czujniki ciśnienia w każdej z opon, auto ma wbudowany system kontroli ciśnienia.
Z niestandardowych modyfikacji mechanicznych jest tylko założony short-shifter z płynną regulacją długości skoku. Aktualnie ustawiony na najkrótszy możliwy, można go wydłużyć jeśli komuś by nie pasowało i mam też oryginalną dźwignię, więc można przywrócić do stanu początkowego.
Przedni zderzak i światła są z wersji poliftowej. Światła LED do jazdy dziennej.
Dodatkowo wszystkie żarówki z tyłu wymienione są na ledy i w obu światłach jest rozwiązany problem z uziemieniem, który często występuje w wersji 8J.
Dodatkowo założony jest monitoring GPS, wpięty do zasilania samochodu, a nie osobno na baterie. Możliwość kontroli pozycji auta w całej Europie przez aplikację EServerMobile.
Obsługę serwerową świadczy Lokalizuj.com
Włożone sporo pieniędzy żeby wszystko działało jak trzeba, choć są jeszcze rzeczy do poprawy, ale to drobiazgi w porównaniu z tym, co już jest zrobione. A będąc w temacie to poniżej krótkie podsumowanie najważniejszych rzeczy:
2022-05-27 - koszt 4260 zł
- wymiana świec zapłonowych
- wymiana sond lambda
- wymienione wszystkie filtry i olej silnika
- nowe klocki hamulcowe
- wymieniona obudowa termostatu
2024-03-13 - koszt 3102 zł
- wymienione wszystkie filtry i olej silnika i skrzyni biegów
- wymieniona poduszka silnika
- naprawa hamulca ręcznego (nie trzymał na jednym kole)
- wymieniony lewy przedni wahacz
2024-06-10 - koszt 3400 zł
- nowe sprzęgło
- dwie nowe poduszki skrzyni biegów
2024-11-12
- nowe klocki hamulcowe przód i tył
- wymieniony czujnik ABS
Było tutaj robione więcej, ale nie rozmawiałem z mechanikiem jeszcze, więc nie wiem co i za ile.
Dwa komplety opon + komplet felg i czujników ciśnienia to dodatkowy koszt 5000 zł.
W 2023 też była wymiana oleju i serwis po tym jak najechałem na kamień i uszkodziłem zderzak i miskę olejową. Dodatkowo były jeszcze robione rzeczy u elektryka, ale rozliczałem się gotówką, więc papierów nie mam.
Minusy (wszystko na kilku ostatnich zdjęciach):
- przedni fotel jest przetarty z lewej strony
- na tylnym prawym nadkolu są dwa bąble pod lakierem
- na tylnym zderzaku jest jeden widoczny odprysk
- w tylnej prawej lampie jest pęknięcie na jakieś 2 cm, ale nie paruje, więc jej nie wymieniałem
- dolna lotka w przednim zderzaku jest pęknięta z prawej strony (bliskie spotkanie z kamieniem w 2023)
- przy pasie bezpieczeństwa pasażera z tyłu jest luźna śrubka, która brzęczy jak się jedzie po bruku
Kontakt możliwy albo przez telefon, albo bezpośrednio przez Otomoto.