Mam na sprzedaż Audi TT 8N z 2001 roku 1.8 benzyna + gaz. Napęd na przednią oś. Samochód posiadam od 2017 (jestem pierwszym właścicielem w kraju, auto sprowadzone ze Szwajcarii). W momencie zakupu przeze mnie auto miało przebieg 270 tys. Po zakupie założyłem instalację LPG (zbiornik toroidalny we wnęce koła zapasowego, pojemność 50L - wystarcza na przejechanie ok. 350 km). Zbiornik ważny do czerwca 2027. Auto użytkowane na co dzień. Założone są alufelgi Audi 17 cali z oponami letnimi Uniroyal Rainsport 3 w rozmiarze 225/45R17 (przód z 2023 roku, tył z 2017 roku - warto byłoby już pomyśleć o ich wymianie).
Co było robione:
- W 2020 lampy przednie poddane regeneracji (regeneracja odbłyśników, odnowienie powłoki na kloszach).
- W 2020 - zerwany pasek rozrządu, głowica została poddana planowaniu, rozrząd/zawory wymienione na nowe.
- Lipiec 2020 - wymieniony kompresor klimatyzacji (aktualnie klimatyzacja jest sprawna).
- W styczniu 2023 samochód odświeżony u lakiernika (malowane były: zderzak przód/tył, prawy przedni błotnik, nakładki progów, listwy dachowe, tylna klapa w poniżej spoilera).
- Wiosna 2023 - wymienione zawieszenie (sprężyny + amortyzatory na nowe MTS Technik).
- W zeszłym roku lewa nakładka progu została wymieniona na nową z ASO i pomalowana na kolor auta, poprzednia była skorodowana.
- Sierpień 2024: oleje/filtry (Motul X-Cess 5w40).
- Listopad 2024 - wymieniony mikrokontroler Motoroli w liczniku i poprawione zimne luty (typowa usterka w tych autach objawiająca się miganiem podświetlenia/wskazówek). Przy okazji został wymieniony także silniczek wskazówki poziomu paliwa.
- W tym roku wymieniona skrzynka bezpieczników nad akumulatorem.
Co warto zrobić:
- Warto byłoby pomyśleć o nowej nakładce progu z prawej strony, i zająć się niewielkimi ogniskami korozji: na tylnej klapie w okolicy oświetlenia tablicy rejestracyjnej, pod spodem w okolicy wnęki koła zapasowego. Te miejsca pokazuję na zdjęciach. Nie jest to coś pilnego, ale na pewno niekorzystnie wpływa na wygląd samochodu.
- Przyjrzeć się sondom lambda (przed i za katalizatorem) - co jakiś wyskakuje check engine informujący o zbyt ubogiej mieszance. Sprawdzona była instalacja gazowa, wymieniony przepływomierz powietrza (MAF), czyszczona była przepustnica, sprawdzona szczelność dolotu i zostały już tylko sondy do sprawdzenia. Nie wpływa to na jazdę, komputer robi korektę dawki paliwa, ale dobrze byłoby to zdiagnozować i poprawić.
Inne mankamenty:
- Szyba czołowa posiada dwa niewielkie odpryski (jeden po lewej stronie, drugi na środku) - nie wymieniałem jej, bo mi to nie przeszkadzało w użytkowaniu auta.
- Na lewych drzwiach w okolicy klamki kierowcy małe wgniecenie.
- Przetarta skóra na oparciu fotela kierowcy.
- Guma od mieszka zmiany biegów jest spękana.
- Zaczep osłony zbiorniczka płynu chłodniczego w komorze silnika jest pęknięty.
Auto sprzedaję, ponieważ mam drugie kombi. Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane zakupem samochodu. Proszę wziąć pod uwagę, że auto ma 24 lata, było użytkowane na co dzień. Chętnie udzielę więcej informacji jeśli będzie potrzeba lub zrobię dodatkowe zdjęcia wskazanych miejsc.