Piękne i wyjątkowe BMW 3GT w kolorze “szary mineralny”, jeden z ostatnich egzemplarzy, które zjechały z taśmy produkcyjnej przed wycofaniem modelu z rynku.
Sprzedaż na fakturę VAT.
AUTO OBJĘTE GWARANCJĄ ASO:
- Pakiet Service Inclusive na 5 lat / 100 000 (do 09.2025)
- Pakiet Reapir Inclusive na 5 lat / 100 000 (do 09.2025)
BMW kupiłem pod koniec września w 2020 r. w salonie Inchape w Warszawie, skonfigurowane pod siebie na kwotę 225 tys zł. Na tamten czas było to spełnienie mojego marzenia motoryzacyjnego i do dziś traktowane jak oczko w głowie :) Auto głównie wykorzystywane do jazdy na wycieczki po kraju oraz sporadycznie trasą do pracy. Przez 4 lata przejechałem jedynie 66 tys km i uważam, że poza drobnymi śladami normalnej eksploatacji udało mi się zachować go w stanie niemalże fabrycznym. Nigdy nie oszczędzałem na eksploatacji, wszystkie wymiany w ASO zgodnie z zaleceniem producenta. Duży przegląd zrobiony w zeszłym roku po 60 tys, po czym zostały wymienione klocki hamulcowe oraz wykonana zbieżność. Nie czekałem też na wydłużone wymiany oleju (zalecane przez serwis niezbyt rozsądnie, bo co 30 tys…), tylko zlecałem dodatkową między przeglądową wymianę po 15 tys. Pierwszy serwis olejowy był już po 5 tys przebiegu, jako profilaktyka przeciw fabrycznemu opiłkowaniu elementów silnika.
Jest to bardzo fajna wersja Sport Line z dość oszczędnym, a jednocześnie dynamicznym i bezawaryjnym silnikiem benzynowym 2.0 Twin Power Turbo o mocy 184 KM, z napędem 4x4 xDrive i automatyczną 8-stopniową skrzynią biegów. Podczas konfiguracji do wersji modelowej zostało dołożone kilka elementów technologicznych oraz dekoracyjnych.
Auto wyposażone jest m.in. w:
- kierownica sportowa skórzana M-Pakiet,
- sportowe fotele przednie z funkcją podgrzewania,
- system audio HiFi BMW z subwooferem,
- czujnik zmiany pasa ruchu,
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu,
- podświetlenie ambientowe wnętrza,
- dodatki tapicerki oraz kokpitu w kolorze koralowej czerwieni,
- reflektory LED,
- przyciemniane szyby,
- zestaw oświetlenia dekoracyjnego z zewnątrz (podświetlane klamki),
- automatycznie oraz ręcznie wysuwany spoiler aerodynamiczny,
- czarne dodatki karoserii oraz sportowe elementy zderzaka,
- końcówki wydechu w kolorze czarnym błyszczącym,
- 18” felgi Double-Spoke 397 z oponami Continental Conti Sport Contact 5.
Dodatkowo posiadam do auta:
- drugi komplet kół zimowych, na identycznej ale czarnej feldze i oponami Pirelli Sotto Zero 3,
- aerodynamiczny bagażnik dachowy Yakima,
- kamerę VanTrue rejestrującą 24h z systemem samowzbudnym podczas postoju.
Myślę, że w przyszłości auto będzie kultowym pojazdem z racji wyjątkowości niestety już nieprodukowanego modelu. Gdyby nie inne priorytety, pewnie auto zostawiłbym sobie na wiele lat :) Auto na dzień dzisiejszy nie wymaga żadnych wymian, ani przeglądów, dopiero za około 10 tys. warto wymienić olej. Również warto jest rozważyć w przyszłości wymianę oleju w skrzyni biegów, co jest zalecone przy 60-80 tys. km przez producenta skrzyni ZF. Kwestia do przemyślenia.
Mógłbym długo pisać o zaletach auta, jego prowadzeniu, komforcie i radości z podróżowania, ale pewnie mało kto doczytałby do końca :) Kwota tylko do rozsądnej negocjacji. Zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnej stacji ASO BMW, gdzie przy okazji można poznać całą historię zakupu i eksploatacji. Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Komisom i podobnego typu działalnościom polecam nie tracić swojego oraz mojego czasu. Auto nie jest przeznaczone do dalszej odsprzedaży, raczej dla konkretnej osoby poszukującej właśnie takiego egzemplarza dla siebie.
Pozdrawiam.