Jestem pierwszym właścicielem auta, odebrałem nowe w salonie BMW Fus w Warszawie. Serwisowane najczęściej w Bawaria Motors.
Auto jest w pełni sprawne i zwraca uwagę, szczególnie na czarnych felgach J8 (u mnie zimowych, 4x 225/50), które sprzedaję w cenie auta z oponami zimowymi. Na zdjęciach z sierpnia auto jest na koła letnich, z felgą srebrną J8 i J9 (2x 225/50 i 2x 255/45).
Przez cały okres eksploatacji auto było garażowane i nie ma najmniejszych śladów rdzy. Kilka przetarć lakieru na zderzakach z prawej strony można zobaczyć na zdjęciach.
Kto jeździł, ten wie, że ciężko o auto dające więcej wygody, w tym pasażerom z tyłu. Mam 193cm wzrostu i kiedy wygodnie ustawię fotel kierowcy, wciąż mogę za nim usiąść i mam jeszcze sporo miejsca do fotela. Nieosiągalne w BMW serii 5 czy X5. Tylna kanapa jest też głębsza niż w BMW 5 i świetnie wyprofilowana - syn tęskni za wygodą, której nie oferuje nam odebrane niedawno X3 :/
Tapicerka materiałowa z M-Pakietu - top! Po długiej przerwie BMW powraca do jej oferowania i dobrze, bo nie jestem fanem skóry. Latem się nie nagrzewa, a zimą nie chłodzi jak skóra, oddycha (!), a przy tym jest tak uszyta, że bardzo łatwo się czyści. Wygląda niemal jak nowa, żadnych zacieków czy przetarć.
Bagażnik - duży (520L) i praktyczny. Większy niż 3Touring. Mniejszy niż w serii 5, ale pokrywy pod szybą można zdjąć i załadować auto pod sufit (pod podłogą bagażnika jest dedykowana przestrzeń na owe pokrywy. Dodatkowo przestrzeń można powiększyć pionizując oparcie 3-dzielnej kanapy.
Bogate wyposażenie - jedno ze zdjęć je podsumowuje. Poza silnikiem i świetnym automatem, najbardziej cenię sobie:
- przestronność
- adaptive led
- komfortowy dostęp
- harman kardon (15 głośników, 600W) - najlepszy sprzęt grający jaki w ogóle posiadam. Nie raz zdarzało mi się zostać w aucie po jeździe i słuchać muzyki.
Oczywiście oferuję jazdę próbną, mieszkam blisko ekspresowej. OC do lipca'25.