BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 1
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 2
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 3
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 4
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 5
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 6
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 7
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 8
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 9
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 10
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 11
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 12
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 13
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 14
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 15
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 16
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 17
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 18
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 19
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 20
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 21
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 22
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 23
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 24
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 25
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 26
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 27
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 28
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 29
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 30
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 31

1 / 32

BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 1
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 2
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 3
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 4
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 5
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 6
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 7
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 8
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 9
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 10
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 11
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 12
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 13
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 14
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 15
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 16
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 17
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 18
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 19
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 20
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 21
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 22
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 23
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 24
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 25
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 26
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 27
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 28
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 29
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 30
BMW-ALPINA D5 Bi-Turbo Switch-Tronic - 31

5 września 2024 14:46

ID: 6126304038

Najważniejsze

Przebieg

215 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

350 KM

Opis

Witam.


Na sprzedaż wystawiam swoje BMW Alpina D5 Bi-turbo. Samochód pochodzi z 2012 roku – pierwsza rejestracja: 11.10.2012. Pod maską znajduje się bardzo dobrze znany wszystkim fanom BMW – poczciwy i niezawodny diesel o pojemności 3.0 litra. Tu jednak został on poddany fabrycznemu tuningowi przez inżynierów z Alpiny, którzy z dwóch turbin wycisnęli 350 KM mocy. Oczywiście nie mówimy o zwykłym chiptuningu jakich pełno na rynku – BMW Alpina, to właściwie zupełnie inne auto niż jej standardowa odmiana. Z najistotniejszych przeróbek mamy tu kompleksowo przebudowany silnik, inne zawieszenie z charakterystycznymi 20-calowymi felgami oraz zmieniony kompletny układ wydechowy, zakończony czterema końcówkami tłumika (polecam lekturę, np.: www.alpina-archive.com/?page_id=16749&nmt=D5-BiTurbo). To i wiele innych, niewidocznych na pierwszy rzut oka smaczków sprawia, że każdy model BMW, wyjeżdżający z fabryki Alpiny jest numerowany i nadaje mu się nowy numer VIN, co stanowi o jego absolutnej unikalności. Moja Alpina ma numer 53, spośród 120 wszystkich Alpin bazujących na modelu F10 z silnikiem diesla i z kierownicą "po właściwej" - europejskiej stronie (sporo Alpin było eksportowanych do Wielkiej Brytanii z kierownicą po prawej stronie). Wersji benzynowych było znacznie więcej, bo 340 sztuk, co dodatkowo podkreśla wyjątkowy charakter egzemplarzy napędzanych ropą… (w Polsce jest to jedyna biała Alpina w wersji sedan i druga w ogóle).


Historia samochodu.

Samochód kupiłem w Niemczech w 2018 roku z przebiegiem 188 tys. km. Według niemieckiego Brief’u, Alpina od nowości posiadała 2 właścicieli; ja jestem trzecim. Aktualny stan licznika wynosi ok. 215 tys. km i w 90% jest to przebieg autostradowy lub pozamiastowy. Ja obecnie bardzo mało jeżdżę tym autem (co można sprawdzić na stronie historiapojazdu), do pracy mam samochód służbowy, dla rodziny dużego vana - stąd decyzja o sprzedaży...


Alpina jest bezwypadkowa, jednak należy nadmienić, że prawa strona posiada drugą warstwę lakieru (lakierowane dawno temu w Niemczech w serwisie BMW - do zweryfikowania w ASO). Pomimo dużego przebiegu samochód jest utrzymany w stanie pedantycznym tak pod względem wizualnym, jak i mechanicznym i nie wymaga jakichkolwiek inwestycji. Przegląd techniczny, wykonany w marcu br. nie wykazał żadnych uchybień. Ubezpieczenie oczywiście aktualne.


Wyposażenie.

Uważam, że nie ma sensu rozpisywać się na temat wyposażenia, które jest po prostu bardzo bogate. Warto może wspomnieć o takich smaczkach jak elektrycznie dociągane wszystkie drzwi czy wyświetlacz Head-up w szybie czołowej, ponieważ nie jest to wyposażenie oczywiste, a i nie wszystkie topowe limuzyny takie udogodnienia posiadają. Natomiast z fabrycznych „niedociągnięć” mógłbym wymienić brak kamery cofania…


Podsumowanie.

350 koni pod maską i spalanie na poziomie 7 litrów? Tak to możliwe! To jest właśnie BMW Alpina D5 Bi-turbo. Auto unikalne, których w tej wersji na świecie jest tylko 120 sztuk, a przy tym można nim jeździć na co dzień, bez obawy o zrujnowanie portfela podczas każdego tankowania. Można oczywiście kupić wersję benzynową, ale czy nie fajniej móc korzystać ze swojego supersamochodu na co dzień? Jeśli Ty też tak uważasz, to zapraszam do kontaktu.


Sprzedaż wyłącznie za gotówkę. Proszę nie proponować żadnych zamian, mam czym jeździć... Umowa kupna-sprzedaży. Jest to moje prywatne auto, zarejestrowane na mnie i od 6 lat użytkowane wyłącznie przeze mnie.


Generalnie Alpinę można oglądać w okolicach Kudowy Zdrój, gdzie obecnie mieszkam i gdzie auto jest garażowane. Jednakże istnieje możliwość obejrzenia samochodu w moim rodzinnym Poznaniu, po wcześniejszym umówieniu dogodnego terminu, ewentualnie gdzieś na trasie pomiędzy Kudową a Poznaniem.


Poniżej linki do prezentacji video:

youtu.be/ESgHmpUYqtI

youtu.be/uAbVu2wlLfg

youtu.be/6G_mdssEtGI

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW-ALPINA

Model pojazdu

D5

Rok produkcji

2012

Przebieg

215 000 km

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

350 KM

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

5.3 l/100km

Spalanie W Mieście

7 l/100km

Emisja CO2

155 g/km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

81750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Damian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Grunwald

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store