BMW i3s - produkcja 2018, pierwsza rejestracja 04.2019 w PL. Moc 134kW / 184KM (a wiec przyjemny “kop”). W 100% elektryczny (m.in. darmowe buspasy i parkingi w mieście).
VIN WBY7Z61090VG64601
Kupiony w 2021 przy przebiegu 10k i użytkowany niemal codziennie przez ostatnie 3 lata. Serwisowany w ASO - ostatni przegląd i badanie techn. miesiąc temu, następny za dwa lata tj. X.2026. Samochód "do jazdy" - nie wymaga żadnego wkładu. Niski, oryginalny i udokumentowany przebieg 38 tys km ( i rośnie ).
Bateria 94Ah (brutto 33.2 kWh) - ładowana zazwyczaj na słupkach AC ale i okazjonalnie na stacjach DC (naprawdę wierzycie ze inni zawsze lądują tylko prądem z gniazdka? :D). Max prędkość ładowania na AC 11.4kW, na DC 50kW. Bateria na gwarancji producenta do 2026 lub 100kkm. Złącze Typ2/CSS (europejskie).
Bateria w tym aucie planowana jest na 4500 cykli, biorąc pod uwagę przebieg (38k) można przyjąć ze ładowałem do 80-95% co ~150 km. Bateria ma wiec pewnie ok 250 cykli ładowania. Kappa max 28.1 (na zdjęciu) - wg. raportów online dla nowej baterii wchodzi 29.5-30 (mogę podesłać linki) - wiec szacuje stan degradacji baterii na ok 95%.
Zasieg latem ~ 200km - Zimą spada do ~ 150km. Założone opony Bridgestone Ecopia EP600 M+S (teoretycznie całoroczne, w praktyce profil jednak raczej letni) - jeżdżone przez 2 sezony ok. 15kkm. Spokojnie jeszcze trochę pociągną.
Auto zadbane, garażowane, bezwypadkowe (można sprawdzić w historii ubezp. - sam się długo naszukałem wśród innych “bezwypadkowych” zanim go kupiłem). Światła LED, pompa ciepła, podgrzewane fotele, czujniki parkowania (tył), tempomat, BMW Connected Drive Services, Czujnik deszczu, Klimatyzacja automatyczna, telefon po bluetooth tj. rozmowy, muzyka itp. (Ale BRAK CarPlay/GooglePlay, wersje z mniejszym wyświetlaczem) itd,. Nigdy nikt w nim nie palił (również poprzedni właściciel). Dwa kluczyki + instrukcja obsługi (PLN
Rama karbonowa, obudowa plastiki, doskonała widoczność i manewrowość - lekki, zwinny, nic nigdy w nim nie zardzewieje bo nie ma co ;) W moim odczuciu *idealny* jako drugie auto do miasta i “wokół komina” (po mieście wolałem jeździć nim niż X3) - ale nie polecam w długi trasy. Sprzedaje głównie dlatego że pojawiły mi się obowiązki zawodowe wymagające regularnie dłuższych tras i zmieniam na innego elektryka z większą baterią.
Ogolny stan auta bdb - na karoserii są jednak dwie małe wady - widoczne na zdjęciach: (1) na lewej klamce małe zadrapanie pamiątka po tajemniczym nieznajomym w jednej z galerii handlowych (2) na przodzie lekkie odkształcenie plastiku - pamiątka po spotkaniu trzeciego stopnia z myjka ciśnieniowa. Dla estetów można spokojnie zamówić wymianę tych elementów - to auto jest bardzo popularne więc używane części są spokojnie dostępne - przód wyceniam na ~ 1k PLN.
Sprzedaje jako spółka więc pełna FV VAT 23%. Cena 66 420 PLN brutto (netto wychodzi 54 000 pln). OKAZJA! :)
Auto jest do obejrzenia i ew. przetestowania w Poznaniu. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.