Sprzedaję moje prywatne i3. Sprowadzone z Norwegii końcem 2023 (przebieg: 102 000km), gdzie zostało zakupione w salonie, w którym wcześniej wykonany został gruntowny serwis ze wszytskimi kwestiami eksploatacyjnymi (płyny, filtry, akaumulator 12V, nawet pióra wycieraczek) i dodatkowo wymienione zostały przednie amortyzatory, co jest bardzo ważne w przypadku i3. Wszystko na oryginalnych częściach, w autoryzowanym warsztacie.
Samochód bezwypadkowy, jedynie jeszcze w Norwegii wymieniona przednia szyba (pękniecie) + malowany lewy słupek A, uszkodzony przy wymianie szyby.
Bardzo bogata wersja:
- duża nawigacja,
- skórzana tapicerka,
- wnętrze z elementami drewnianymi,
- pompa ciepła,
- podgrzewane fotele,
- aktywny tempomat,
- grzanie/chłodzenie z pilota lub aplikacji,
- 2 kluczyki itd.
W zestawie 2 komplety opon na bardzo ładnych felgach (letnie mają przejechany tylko jeden sezon).
Auto używane do codziennej jazdy po 15-50 kilometrów, w 99% po mieście, choć zdarzyło mi się też kilka razy zrobić ok 100km autostradą.
Auto daje super frajdę podczas jazdy (180 koni mechanicznych przy niecałych 1200kg masy). Na światłach zostawia w tyle 95% spalinówek, a moment obrotowy dostępny przy każdej prędkości pozwala na bardzo żwawe poruszanie się po mieście.
Samochód jest niepozorny, ale niesamowicie pakowny: bez problemu woziliśmy się rodziną 2+2 (tylne drzwi uchylane "do tyłu" są doskonałe przy wsadzaniu/wyciąganiu dzieci z fotelików). Do bagażnika spokojnie wchodzi wózek, a spacerówka mieści się na podłodze za przednimi fotelami (nie ma wystającgo tunelu). Miny osób, gdy wypakowywaliśmy się np pod centrum handlowym - bezcenne!
Bateria w bardzo dobrym stanie, zadbana - ładowanie praktycznie zawsze z gniazdka, poza pojedynczymi przypadkami nie jeździłem do poziomu poniżej kilkunastu %, aczkolwiek zdażyło mi się zejść do 8%, gdzie późniejsze ładowanie do 100% wykazało około 20kWh, co dawałoby ubytek w granicach kilku % (fabryczna pojemność to trochę ponad 21kWh).
Latem, przy dynamicznej jeździe, bez żadnego oszczędzania, z włączoną klimatyzacją itp, zasięg to minimum 100km. W zimie, z wstępnym zagrzaniem samochodu przed wyjazdem, jeżdżac jak zawsze + z ogrzewaniem w trakcie jazdy wychodzi ok 70km, aczkolwiek da się bez problemu zrobić więcej.
Odpowiem na wszystkie pytania.
Nie interesuje mnie zamiana.