M3 E92 było ostatnim modelem M z wolnossącym silnikiem V8, a sam silnik kręci się do zawrotnych 8300 rpm! Ponad czterystukonny motor S65 rozpędzał M3 E92 w ok. 4.8 sekundy „do setki”
Samo wyposażenie auta jest bogate! Mamy tu m.in. reflektory ksenonowe, nawigację Professional, tapicerkę skórzaną, klimatyzację automatyczną, akcesoryjny układ wydechowy, który uwydatnia przepiękny bulgot ośmiocylindrowego serca M3 E92
Nasz egzemplarz posiada obniżone o 10 mm zawieszenie EDS ze specjalnym programem sterowania (Electronic Damping Control oraz Dynamic Stability Control) a także lekkie koła 19-calowe CSL o zwiększonym odsadzeniu (ET), jeszcze lepiej wypełniające nadkola M3-ki).
Wyposażenie (wybrane elementy):
Silnik: 4.0 V8 S65 (420 KM, 400 NM)
Skrzynia: półautomatyczna 7-biegowa M DCT z Drivelogic
Napęd: RWD + szpera + M Drive
Koła aluminiowe 19-calowe CSL z oponami Dunlop Sport Max RT 245/35 i 295/35
Pakiet Competition
Adaptacyjne zawieszenie EDC Competition (obniżone 10 mm)
Sportowy układ wydechowy aftermarket
Lakier: Jerez Schwarz Metallic (A73)
Tapicerka skórzana Novillo Schwarz (NCSW)
Podsufitka antracytowa
Wykończenie wnętrza w kolorze czarnym o strukturze karbonu
Listwy szyb na wysoki połysk Shadow Line
Fotele przednie sportowe BMW M, sterowane elektrycznie, z pamięcią ustawień, z podłokietnikiem unoszonym
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Adaptacyjne reflektory ksenonowe z doświetlaniem zakrętów
Światła do jazdy dziennej DRL LED (ringi)
Tempomat
Pakiet lusterek zewnętrznych
Pakiet oświetlenia kabiny
System nawigacji Professional z GPS, Bluetooth, USB, AUX, BMW Apps, BMW Teleservices o rozszerzonym zakresie informacji online, Traffic Information, sterowaniem głosowym, integracją z telefonem komórkowym, tunerem satelitarnym
Nagłośnienie HiFi
Lusterko wewnętrzne z funkcją automatycznego ściemniania
Dostęp komfortowy do samochodu
Czujniki parkowania z tyłu pojazdu
Funkcja start/stop
Czujniki ciśnienia powietrza w kołach (TPMS)
Czujnik deszczu
Roleta przeciwsłoneczna dla tylnej szyby
System alarmowy
Nasze auto przyjechało do kraju z Karoliny Północnej z jak się wydawało niegroźnym uszkodzeniem pasa przedniego i fabryczną pirotechniką. Przy próbie odpalenia auta okazało się jednak, że odbudowy wymaga także silnik M3-ki.
W ten sposób słynne S65 przeszło kapitalny remont u zaprzyjaźnionego z AutoDiscover Piotra Dziedzica – eksperta od silników BMW i Porsche. Remont był okazją m.in. do wymiany felernych panewek korbowodowych, które w tym modelu BMW wymagają stosownej troski i właściwej eksploatacji.
Łączny koszt odbudowy i dopieszczenia silnika przekroczył 40 tys. zł… ale było warto! Dziś mamy pewność, że auto jest w perfekcyjnym stanie mechanicznym i nie zawiedzie nawet na torze; jeśli nowy nabywca będzie miał także ochotę wybrać się na Track Day (a pakiet Competition właśnie temu był dedykowany).
W ramach naprawy, nasze M3 E92 otrzymało też nowe chłodnice oleju, klimy, wentylator czy zderzak przedni ze stosowną drobnicą plastikową. Zamontowaliśmy także nową szybę czołową, którą już wcześniej, nieudolnie, wymieniono w USA, co – przez cieknącą wodę – doprowadziło do uszkodzenia jednego ze sterowników.
Zregenerowane zostały też reflektor ksenonowe oraz same koła CSL. Auto nie jeździ i nie wygląda na swój wiek… i w tym cały SZTOS tego konkretnego egzemplarza! Drugiej tak dopieszczonej, importowanej z USA sztuki nie znajdziecie w ogłoszeniach!
M3-kę sprzedajemy z umową kupna-sprzedaży lub FV marża. Auto jest dostępne na oględziny w salonie AutoDiscover Rzeszów (Al. Armii Krajowej 21) od poniedziałku do piątku w godz. 9-18 oraz w soboty 10-14.
Nabywcy przekażemy kompletną dokumentacja szkody. Możemy też podjechać na sprawdzenie stanu technicznego samochodu do dowolnego serwisu na terenie Rzeszowa.