Model: M3 E92
Silnik: V8, 3999 cm3
Moc 420 KM
Skrzynia biegów: 7 biegowa z podwójnym sprzęgłem M Drivelogic
Rok produkcji: 2009
Data pierwszej rejestracji: 31.03.2009
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 11.06.2010
Przebieg: 86 425 km
Kolor: Biel alpejska
Tapicerka: Skóra Novillo czarna
Listwy wewnętrzne: Skóra o strukturze carbonu
Wyposażenie fabryczne (poza standardowym) widoczne na jednym ze zdjęć.
Dodatkowe wyposażenie:
Wydech Akrapovic (pełny, nie tylko tłumik końcowy)
Oryginalne felgi Y Style 359M montowane w M3 GTS
Oryginalne dodatki BMW do tego modelu: carbonowe przednie splittery, carbonowa tylna lotka, carbonowe obudowy lusterek oraz czarne nerki i skrzela
Carbonowy dyfuzor marki Arkym
Lampy tylne LCI
Zdjęty ogranicznik prędkości, dzięki czemu prędkość maksymalna to ponad 300 km/h.
Historia samochodu:
Kupiony został przeze mnie jako używany w polskim salonie BMW w 2010 roku, z przebiegiem 13 573 km.
Jako nowy trafił do niemieckiego programu BMW Fahrer Training (odpowiednik w Polsce to BMW Driving Experience). Następnie został sprowadzony do Polski przez dilera BMW po drobnej przygodzie na torze, przy przebiegu 13 573 km. Naprawiony był dla mnie a nie na sprzedaż - rzetelnie, na oryginalnych częściach. Silnik, osprzęt, skrzynia biegów, zawieszenie czy elementy konstrukcyjne w ogóle nie ucierpiały. Stan sprzed naprawy mam udokumentowany fotograficznie.
Po naprawie był przeze mnie leasingowany i wykupiony po zakończeniu umowy. Jestem jego jedynym właścicielem od 2010 roku. Serwisowany tylko w autoryzowanych serwisach BMW (Auto Fus, Bawaria, Inchcape), co widać w książce serwisowej. Wszystkie przeglądy i naprawy (wynikające przede wszystkim z wieku) wykonywane są na bieżąco.
Samochód jest całkowicie sprawny. Silnik, skrzynia biegów i zawieszenie działają idealnie. Następny przegląd z wymianą oleju w 2025 roku. Nie były jeszcze wymieniane panewki. Ponieważ ma 15 lat, kilka rzeczy widocznych na zdjęciach ma do zrobienia. Cena już je uwzględnia. Przedni zderzak ma kilka pęknięć czy zarysowań lakieru, więc wymaga polakierowania. Przedni lewy błotnik ma pęknięcie. Jest też mały odprysk we wnęce drzwi kierowcy. Prawy tylny błotnik był kilka lat termu lakierowany po zarysowaniu na parkingu.
Podana cena to brutto.
Sprzedaż tylko za pełną cenę na fakturze z 23% VAT.
Samochód można leasingować.
Nie interesuje mnie zamiana na inny samochód.
Koła zimowe z oryginalnymi felgami do tego modelu, Style 219M oraz oryginalny układ wydechowy – do dokupienia osobno.