BMW M4 competition xDrive sport rok prod. 2022. Na gwarancji BMW repair inclusive service (BRI) do przebiegu 200 tys. lub 8.09.2025 oraz BMW inclusive service (BSI) do przebiegu 100 tys lub do 8.09.2027 roku. Kolor : Brooklyn Grey
Rozmiar kół: przód 19" tył 20"
Konfiguracja wyposażenia warta w momencie zakupu ok. 520 tys. zł.
Sprzedam swój prywatny pojazd którego jestem pierwszym i jedynym właścicielem oraz użytkownikiem. Jako nowy kupiony na jednoosobową działalność gospodarczą a w tym roku przerejestrowany na osobę fizyczną. Bmw z symbolicznym przebiegiem 8734 km , zadbane tak jak by dopiero wyjechało z fabryki. Na niektórych elementach wnętrza nie usunąłem folii zabezpieczających. M-ka traktowana z szacunkiem do jej wartości, stanu i przebiegu. Absolutnie nie katowana, silnik docierałem powoli i z rozwagą aż do 5500 km choć producent przewidywał ten proces tylko do 2000 km. Olej silnikowy zmieniony pierwszy raz przy przebiegu ok. 1800km w 2022 roku oraz w lipcu bieżącego roku przy ok 5000km (oczywiście w ASO). Przód auta, słupki ,część dachu oraz elementy czarne karoserii (progi , nerki , splitery, lusterka oraz dyfuzor) zabezpieczone folią PPF oraz nałożona ceramika na całej karoserii plus folii. Bmw jest 100000% bezwypadkowe, bezkolizyjne, bezodpryskowe, bezwgniotkowe itp. nigdy nie użytkowane w zimie, w deszczu może 3x zdarzyło mi się jechać gdy akurat w trakcie jazdy ,,złapał" Bezwzględnie garażowany. Bogate wyposażenie bez karbonowych foteli kubełkowych w których dłużej niż 30min nie da się usiedzieć... Fotele przednie elektryczne z funkcją pamięci , podgrzewane oraz wentylowane, elementy wnętrza wykonane z lakierowanego karbonu , asystent parkowania z kamerami 360, lampy przednie i tylne w technologii LED, oświetlenie wnętrza ambiente z kilkunastoma kolorami do wyboru i wiele innych. Auto ma fabrycznie odblokowany limit prędkości maksymalnej do 300km/h. Napęd xDrive oczywiście jedyny słuszny przy tej mocy i z silnikiem nad przednią osią (bez względu na opinie innych którym tylko się wydaje że potrafią jeździć - do pierwszej utraty przyczepności przy prędkości powyżej 50 km/h). Dzięki napędowi na 4 koła M-ka wyrywa asfalt ze startu i cały czas ma trakcję niezależnie czy jedziemy prosto czy po zakrętach. Można oczywiście wyłączyć tryb na 4 koła i jeździć wyłącznie z tylnym napędem. Zapraszam na oględziny, jazda próbna wyłącznie w fotelu pasażera lub za kierownicą po okazaniu środków na zakup.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży, cena do rozsądnej negocjacji. Nie interesuje mnie zamiana.