Samochód bezwypadkowy, pochodzenie : Texas .Przyjechało ze szkodą elektryczną na wszystko mam pełną dokumentacje.
W pełni przygotowana na wersję europejską
Do Polski przyjechała w 24.03.2019 roku
Przy przebiegu 148400km
- wymienione panewki ACL przy 168000km więc można powiedzieć że są świeżo Założone
- Wymieniona pompa paliwa ,zawór ciśnienia paliwa oraz czujnik poziomu paliwa
Big Brake z BMW M5 F10 z przodu co daje świetne efekty hamowania
- w silniku zalany 10W60 Valvoline przejechane jest na nim 3500 Km
- Zawieszenie Blistein dedykowane do tego modelu ,utwardzenie EDC działa świetnie można nim podróżować komfortowo a po włączeniu drugiego trybu utwardza się diametralnie
M5 na dzień dzisiejszy nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego, na samochodzie nigdy nie było oszczędzane. Prowadzi się świetnie, nie ściąga niedawno profilaktycznie zrobiona zbieżność.
-Silnik pali na dotyk ,nie wyświetla żadnych błędów
-Skrzynia SMG nie szarpie ,płynnie zmienia biegi w trybie komfortowym i sportowym
-Cała elektronika działa sprawna
Z wyposażenia:
- Szyberdach
-Keylles Go bezkluczykowy dostęp do samochodu
- Head-Up Display
- nagłośnienie Logic7
- Czarna podsufitka materiałowa
- Dwustrefowa klimatyzacja
- 19 Calowe Koła oryginalne
-EDC utwardzający Zawieszenie
- Folete czarna skóra
- Fotele przednie z 16-zakresową regulacją i trzystopniową pamięcią
-Aktywne Folete pompujące się w zakrętach
- Adaptacyjne reflektory xenonowe po liftowe
- Podgrzewanie przednich siedzeń
-Rolety z tyłu
- PDC
- Wykończenie wnętrza w szczotkowanym aluminium
-Spoiler M na klapie bagażnika
- Końcówki wydechu Eisenmann
- 2 Kluczyki
Bmw M5 E60 jest jednym z ostatnich prawdziwych M , silnik V10 bazowany na silnikach z formuły 1 . Samochód który stał się już topowym i kolekcjonerskim modelem ,który tylko wzrasta na wartości szczególnie egzemplarze w takim stanie jak mój . Dźwięk jaki oddaje wprawia prowadzącego i przechodniów w osłupienie
- Dodatkowo zaraz po premierze w 2005 zdobył tytuł Najlepszego Nowego Silnika Roku.
To właśnie silnik jest czymś niesamowitym i przeważnie rozmawiając o M5, które jest udanym samochodem rozmawia się w pierwszej kolejności o świetnej jednostce napędowej. Dobrze wyserwisowana i niezmęczona cieszy po dziś dzień.
Kolejnym wyjątkowym rozwiązaniem jest zastosowana skrzynia biegów SMG - jest to manualna przekładnia Getrag, do obsługi której została zaangażowana mechatronika mająca na celu ją zautomatyzować. Rozwiązanie dość zaawansowane technologicznie i bardzo charakterystyczne dla BMW.
Wszystko to zestawione z napędem na tylne koła oraz odpowiednim komfortem jazdy charakterystycznym dla BMW serii 5.
Oprócz tego duże felgi okalające duże nawiercane hamulce, zestaw wlotów oraz cztery proste końcówki wydechu zdradzają fakt, że jest to coś więcej niż zwykła "piątka".
Technicznie:
V10 N/A - 4998 ccm, 507 KM, 520 Nm
Napęd na tylne koła, sportowy dyferencjał M
7-stopniowa przekładnia SMG
Zawieszenie EDC z trzema stopniami twardości
4,7 sekundy do setki
250 km/h prędkości maksymalnej (po odblokowaniu mówi się o spokojnej trójce z przodu)
1830 kg
W razie jakichkolwiek pytań proszę o telefon lub wiadomość.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.