Witam,
Przedmiotem sprzedaży jest mój samochód tj. BMW serii 1, wersja 116d o mocy 116KM, rok produkcji 2009, czyli jest to model po liftingu. Oznaczenie modelowe e81. Auto posiadam od prawie 8 lat i jestem jedynym użytkownikiem samochodu w Polsce (najpierw auto było zarejestrowane na Tatę, po roku do teraz na mnie). Samochód użytkuję od przebiegu ok. 193 tyś. km. W okresie studiów auto służyło mi do pokonywania trasy na linii Gorzów Wlkp. – Poznań, stąd niewielka ilość pokonywanych rocznie kilometrów. Po studiach auto służyło mi do codziennych dojazdów do pracy i pokonywania tras. W mieście auto spala około 6.5l / 100km, w trasie do 100km/h zadowala się 4.5l, przy 120-130km/h około 5.2-5.4l/100km; średnio jest to około 5,7l latem, 6,2l zimą /100km. Na pełnym zbiorniku paliwa w cyklu mieszanym regularnie pokonuję blisko 800km, a po spokojnej trasie i zatankowaniu komputer pokazał 1000km zasięgu. Auto wyposażone jest w dołożoną nawigację z ekranem dotykowym 10,25’ wykorzystującą system Android – można uruchomić Google Maps, Yanosika, a nawet YouTube’a.
Auto wyposażone jest w 17” felgi BMW Styling 194 oraz opony wielosezonowe 225/45/R17 Fulda MultiControl (DOT5020) z bardzo ładnym bieżnikiem.
Auto jest ciche, komfortowe oraz zadbane. Model 116d mimo, iż najsłabszy w gamie serii 1, jest dynamiczny i oszczędny, do tego najtrwalszy i sprawiający najmniej problemów. Auto nigdy mnie nie zawiodło, naprawy były wykonywane na podstawie symptomów, a nie awarii. Olej wymieniany regularnie co rok lub 10-12 tyś km. Badanie techniczne ważne do 30.04.2025, OC do 06.06.2025.
W historii użytkowania auta dokonałam następujących napraw:
~ 200 tyś km - Amortyzatory tył, tarcze i klocki
~ 210 tyś. km (12.2020) – sprawdzenie wtryskiwaczy - regeneracja 2 wtryskiwaczy; 2 pozostałe nie wymagały regeneracji
~ 210 tyś. km (01.2021) – nowa pompa wody, rolka napinacza, rolka prowadząca, zestaw uszczelniający termostatu, przewód odmy, płyn chłodzący
~ 220 tyś. km (01.2023) – serwis olejowy tj. wymiana oleju 5W40 MOTUL 8100 X-Clean, filtr powietrza, filtr kabiny, filtr oleju, filtr paliwa
~ 222 tyś. km (03.2023) – montaż nawigacji 10.25 na Androidzie
~ 225 tyś. km (05.2023) – nowy kompletny rozrząd firmy SWAG, czyli producenta na pierwszy montaż BMW (OEM). Wymieniono komplet - łańcuch, ślizgi, napinacz. Po wymianie oleju zastosowany ceramizer Liqui Moly "Ceratec" + nowy olej 5W40 MOTUL 8100 X-Clean, filtr oleju
~ 225 tyś. km (05.2023) – nowe kompletne koło dwumasowe wraz z kompletnym zestawem sprzęgła – SACHS
~ 225 tyś. km (05.2023) – nowy łącznik wału napędowego
~ 228 tyś. km (08.2023) – ozonowanie, odgrzybianie oraz dobicie klimatyzacji
~ 230 tyś. km (11.2023) – nowy akumulator AGM + kodowanie nowego akumulatora
~ 235 tyś. km (04.2024) – serwis olejowy tj. wymiana oleju MOTUL 8100 X-Clean, filtr oleju, filtr kabiny, filtr powietrza, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy
~ 242 tyś. km (08.2024) – klocki tył TRW
~ 245 tyś. km (11.2024) – serwis olejowy tj. wymiana oleju 5W40 MOTUL 8100 X-Clean, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabiny + wymiana uszczelki kapy zaworowej
Zachęcam do oględzin, jazdy próbnej oraz zakupu. Komplet dokumentów - instrukcja obsługi, książka serwisowa i 2 kluczyki (zestaw fabryczny) + faktury potwierdzające przebieg.
Auto garażowane w hali garażowej - możliwość obejrzenia auta po zmroku.
Polecam.