BMW Serii 1, E82 z Sierpnia 2013 roku w wersji 135i.
Silnik N55 wraz z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT, ta sama skrzynia co w nowszych M3, M4.
Aufo w moim posiadaniu od 2,5 roku.
Regularnie serwisowana, wszystko notowane w książce serwisowej od nowości. Olej wymieniany co 7-8tyś, zmieniony charge pipe na FMIC, robiłem też miskę olejową, uszczelki zaworów i dekla, wymieniałem wtryski i świece ok 15tyś km temu.
Auto stoi na 18' Felgach BBS SR i oponach Dunlop SportMaxx RT2.
Do tego lotka Carbon oryginał BMW oraz bardziej agresywny dyfuzor. Ma też zmieniony wydech końcowy na Milteka.
Auto świeżo po serwisie olejowym, filtrach itd + rutynowym sprawdzeniu około 1tyś km temu na początku sierpnia. Zero błędów, wycieków itd.
Na ten moment do zrobienia są tarcze hamulcowe z tyłu. Czuć bicie z tyłu przy pewnych zakresach hamowania. Najpewniej z własnej głupoty umyłem auto kiedy tarcze były nagrzane i muszą być lekko pogięte gdyż ich stan jest ogólnie dobry...
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.