Jestem właścicielem samochodu od 9 lat. Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco. Do 150tys auto serwisowane w ASO BMW RAWSKI potem w lokalnym serwisie zajmującym się tą marką. Warto wspomnieć: wymiana rozrząd przy 150tys, wymiana amortyzatorów 180tys, zawieszenie przód 190tyś, wymiana sprzęgła i dwu masy 190tyś., czyszczenie DPF 195 tyś, tarcze przód około 170 tyś, tarcze tył 190 tys., przy 190 tyś, nowe opony z przebiegiem, nowy kompresor klimatyzacji, nowe przednie leflektory.
Samochód pochodzi z Niemiec. Tam w ASO BMW była likwidowana szkoda blacharsko lakiernicza, tylny prawy błotnik, zderzak tył, prawy przedni błotnik. Naprawa jest odnotowana w historii ASO BMW. Zostało wymienione poszycie błotnika. Elementy fartucha nie były naruszone.
Samochód zadbany, bardzo dobrze się prezentuje na 18 calowych felgach i pakiecie M, zawieszenie, zderzaki, progi i wnętrze.