Witam,
Do sprzedania samochód BMW 1 E87 116D z manualną skrzynią biegów.
Jak na Serię 1 samochód bogato wyposażony, posiada między innymi:
- system iDrive
- zestaw głośnomówiący bluetooth
- światła do jazdy dziennej
- dwustrefowa klimatyzacja
- podgrzewane przednie fotele
- podświetlane zewnętrzne klamki
- elektrycznie regulowane, podgrzewane oraz składane lusterka
- szyberdach sterowany elektrycznie
- reflektory biksenonowe
- przyciemniane tylne szyby
BMW na bieżąco serwisowe, częściej niż zaleca producent, aby silnik długo posłużył. Serwis olejowy wykonywany co roku (około 10 000km) a przy jego okazji wymieniane wszystkie filtry, w tym paliwowy.
Dodatkowo przeprogramowany przycisk funkcji "start/stop", aby zapamiętywał ostatnie ustawienie. Dzięki czemu po wyłączeniu funkcji "start/stop pozostaje nadal wyłączona, nawet po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochodu (oczywiście możliwość ręcznej zmiany ustawień poprzez naciśnięcie przycisku). Zmiana dokonana celem zmniejszenia cykli gaszenia i zapalania silnika, wpływających na przedłużenie żywotności silnika.
W ciągu ostatnich 2 lat w samochodzie zostało wymienione szereg rzeczy, w tym między innymi:
- całe kompletne tylne zawieszenie - zostało zdemontowane, wypiaskowane a następnie wymalowane proszkowo, wymiana wszystkich tulei, wahaczy oraz sprężyn - koszt ponad 4000zł
- akumulator AGM firmy VARTA - 750 zł
- parownik klimatyzacji w tym kompletny serwis klimatyzacji - koszt 2500zł
Dodatkowo do samochodu dokładam drugi komplet aluminiowych felg z oponami zimowymi firmy Nokian.
Samochód myty tylko detalingowo (ręcznie), posiada aktualnie nałożoną powłokę roczną, co znacząco ułatwia jego mycie. Na jednym ze zdjęć można zobaczyć odpychanie wody (kropelki).
Oprócz tego na szyby nałożona niewidzialna wycieraczka, która znacząco poprawia komfort jazdy w deszczu.
Minusy: Jak widać na zdjęciu, na drzwiach kierowcy w prawym rogu, pojawiło się ognisko rdzy (patrząc, że nie jest to na samej krawędzie wygląda mi na uszkodzenie lakieru przez kamień a następnie następnie wilgoć zrobiła swoje).
Samochód pomimo tego, że garażowy ma jednak 14 lat, więc na lakierze są drobne uszkodzenia (głównie od kamieni lub obić drzwiami innych samochodu). Są to uszkodzenia w większości kilku milimetrowe i widoczne tylko z odległości mniejszej niż 1m).
Niski przebieg (jak na wiek auta) wynika z tego, że BMW było użytkowane jako drugi samochód w rodzinie (około 9-10 tys km rocznie). Wcześniejsi właściciele (nasi sąsiedzi) również użytkowali go jako drugi samochód i robili również około 10 tys km rocznie.