BMW Serii 1 data pierwszej rejestracji 2005r. Silnik 1.6 o oznaczeniu N45B16.
Odkąd go posiadam od 2020 stopniowo pozbywałem się wszelkich śladów druciarstwa mechanika poprzedniego właściciela, wymieniając/uzupełniając o odpowiednie, często oryginalne detale, jak wkręty, zaślepki itp. Żadnego tuningu.
Przegląd do 01/2026, OC do 12/2025. 2005r., 316tys przebiegu.
3 komplety kluczyków, pełna dokumentacja ASO i salonowe katalogi.
Wyposażenie to m.in.: Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, sportowe fotele (profil kubełkowy + wielopłaszczyznowa regulacja + elektrycznie regulowane boczki oparcia), czujnik deszczu/czujnik zmierzchu, 6x airbag, 8x głośnik. Kamerka rejestrująca. Wszystko sprawne, wszystko działa, fabrycznie spasowane.
Z ważniejszych inwestycji:
Między 2020-2022 m.in.: Wymieniono uszczelniacze zaworowe, uszczelniono silnik. Nowe opony Goodyear całoroczne.
w 2023r.: Wymiana klocków, tarcz przód, drążków, końcówek i zaślepek końcówek kierowniczych na najwyższej jakości części (Lemforder, ATE). Regeneracja alufelg. Regeneracja rozrusznika. Regeneracja dodatkowej pompy wody (funkcja ogrzewania postojowego działa). Nowy akumulator Varta. Wymiana oleju w dyferencjale.
w 2024r.: Kompletna regeneracja maglownicy. Płukanie układu chłodzącego i wymiana płynu oraz tulejek sterujących chłodnicy. Uszczelnionio drzwi przednie pasażera. Wymieniono kilka czujników(część jak się okazało- niepotrzebnie).
w 2025r.: Wymiana pompy wody, świec i cewek.
O podstawach typu olej, filtry nie wspominam. Olej co roku, czyli wychodziło co 10-12tys.km.
Po zimie zawsze myte było podwozie. Auto garażowane.
Wszystko potwierdzone przepastną teczką z rachunkami.
W zeszłym roku zauważyłem wykwit rdzy na prawym przednim nadkolu, do tej pory nieznacznie urósł i nie jest widoczny na pierwszy rzut oka.
Zapraszam z mechanikami, rzeczoznawcami, szwagrami, czujnikami lakieru. Możemy pojechać na dowolną stację diagnostyczną/serwis w celu weryfikacji stanu technicznego.