Auto zakupiliśmy w wakacje 2019 z przebiegiem 379 tys. km. Poprzedni właściciel prowadził excela ze wszystkimi wydatkami od zakupu przy 199 tys. km. (mogę udostępnić).
Lakier oryginalny, poza tylnym zderzakiem, który został wymieniany przez poprzedniego właściciela. W związku przebiegiem i brakiem lakierowania, jest sporo wgnieceń i odprysków na całym samochodzie. Tylnie drzwi i nadkole wgniecione i otarte w 2021 roku.
Poza tym poprzedni właściciel zamontował sportowe katalizatory, przy przebiegu 324 tys. km. Katalizatory są już na wykończeniu i w przypadku kiepskiej pogody/słabego paliwa potrafi zapalić się kontrolka "check engine".
Chwilowo w aucie nie jest zamontowany moduł czujnika cofania (moduł PDC), ponieważ poprzedni był skorodowany, a zostało to stwierdzone podczas większej wizyty w połowie 2024 i nie zdążyli włożyć działającego.
Rzeczy, które były robione przez nas:
- Sprzęgło i dwumasa wymieniona około 385 tys. km.
- W drugiej połowie 2022 remont silnika z powodu zatartych pierścieni, przy okazji zrobione wszystko co było nie tak, koszt 22,5 tys. zł.
- Maj 2023, silnik, ramie i dysza przednich spryskiwaczy 1,2 tys. zł.
- 2024 wymiana przewodów hamulcowych przód/tył, regeneracja rozrusznika, pełna regeneracja świateł (nie tylko polerowanie), zawieszenie przód/tył, wymiana wspornika belki tylnego zawieszenia wraz z konserwacją antykorozyjną tylnej części podwozia 14,5 tys. zł.
Auto używane do grudnia 2024. Do auta jest drugi komplet stalowych kół, dwie zimowe opony są do wymiany.
Świeżo wymienione (kwiecień) filtry i olej. Przegląd do maja, OC do czerwca.
Proszę o SMS, gdybym nie odbierał.