Sprzedam BMW E81 z 2009 roku. Auto sprowadzone osobiście w 2021 roku z Niemiec od pierwszego użytkownika.
Przez 3 lata zrobione niespełna 40 tyś. km, użytkowane jako drugie w kolejności.
Auto jest bezwypadkowe, w całości w fabrycznym lakierze. Mogę udostępnić miernik lakieru do weryfikacji.
Posiada drobne ślady użytkowania, m. in. obtarcie na dolnej części zderzaka przód, drobne otarcia na drzwiach pasażera, typowe "marketowe" uderzenia.
Od czasu zakupu sporo w auto zainwestowałem, poczyniłem spore serwisy i naprawy, auto raz uległo awarii, jednak w porę udało się ją wykryć i odpowiednio zdiagnozować. Dzięki temu wykonano pełny serwis, który pozwoli teraz na spokojne użytkowanie auta przez następne 80-100 tyś. km bez większych wkładów.
Auto w związku ze zmianami zatrudnienia nie jest już potrzebne, w przeciwnym przypadku pewnie nie byłoby sprzedawane.
Cena podlega rozsądnej negocjacji po oględzinach auta.
Pośredników oraz fachowców dających 10 tyś. proszę o nie marnowanie swojego i mojego czasu.
Najważniejsze informacje:
Rok produkcji: 2009
Przebieg: 267 000 km
Przegląd: luty 2025
OC: kwiecień 2025
Opony: całoroczne michelin
Ważniejsze elementy wyposażenia: lampy xenon, aluminiowe felgi, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa.
Przez 3 letni okres użytkowania w aucie wykonano naprawy wg. kolejności od daty zakupu do dziś:
1. Wymiana świec zapłonowych, dwóch cewek zapłonowych i amortyzatorów przód, pełny serwis olejowy - przebieg 229 000.
2. Wymiana żarnika xenon - przebieg 232 000.
3. Wymiana amortyzatorów tył, wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód, regeneracja zacisków hamulcowych tył, wymiana czujnika olejowego, pełny serwis klimatyzacji oraz olejowy i płyn hamulcowy, geometria kół przód i tył - przebieg 246 000.
4. Wymiana akumulatora - przebieg 250 000.
5. Serwis olejowy - przebieg 254 000.
6. Wymiana uszczelki pokrywy zaworów, wymiana termostatu, czujnika temperatury i czujnika ciśnienia oleju, wymiana elektrozaworu utrzymującego ciśnienie oleju, wymiana czujników ABS plus koronki tył, naprawa reflektora przód lewy(padł ring pozycyjny), wymiana panewek, wymiana pompy oleju, wymiana uszczelek miski olejowej i pokrywy zaworów, wymiana kompletnego zestawu rozrządu, wymiana oleju dwukrotna wraz z płukanką(wolałem wykonać dla spokoju), wymiana świec zapłonowych, wymiana czujnika nox - przebieg 260 000.
Na większość powyższych napraw mam dokumenty serwisowe do wglądu wraz z kosztem ich wykonania.
W ciągu najbliższych 3-5 tyś. kilometrów należałoby wykonać kolejny serwis olejowy.
Auto do dużego serwisu z przed przebiegu 260 000 kilometrów pobierało około 1 litra oleju na 10 tyś. km. Od serwisu auto zrobiło około 7 tyś. kilometrów, dolałem pozostałe 400 ml oleju z wymiany, stan oleju jak przy wymianie, zatem pewnie cały czas jest w normie lub się nieco poprawiło.