BMW Seria 1 135i Coupe - 1
BMW Seria 1 135i Coupe - 2
BMW Seria 1 135i Coupe - 3
BMW Seria 1 135i Coupe - 4
BMW Seria 1 135i Coupe - 5
BMW Seria 1 135i Coupe - 6
BMW Seria 1 135i Coupe - 7
BMW Seria 1 135i Coupe - 8
BMW Seria 1 135i Coupe - 9
BMW Seria 1 135i Coupe - 10
BMW Seria 1 135i Coupe - 11
BMW Seria 1 135i Coupe - 12
BMW Seria 1 135i Coupe - 13
BMW Seria 1 135i Coupe - 14
BMW Seria 1 135i Coupe - 15
BMW Seria 1 135i Coupe - 16
BMW Seria 1 135i Coupe - 17
BMW Seria 1 135i Coupe - 18
BMW Seria 1 135i Coupe - 19
BMW Seria 1 135i Coupe - 20
BMW Seria 1 135i Coupe - 21
BMW Seria 1 135i Coupe - 22
BMW Seria 1 135i Coupe - 23
BMW Seria 1 135i Coupe - 24
BMW Seria 1 135i Coupe - 25
BMW Seria 1 135i Coupe - 26
BMW Seria 1 135i Coupe - 27

1 / 28

BMW Seria 1 135i Coupe - 1
BMW Seria 1 135i Coupe - 2
BMW Seria 1 135i Coupe - 3
BMW Seria 1 135i Coupe - 4
BMW Seria 1 135i Coupe - 5
BMW Seria 1 135i Coupe - 6
BMW Seria 1 135i Coupe - 7
BMW Seria 1 135i Coupe - 8
BMW Seria 1 135i Coupe - 9
BMW Seria 1 135i Coupe - 10
BMW Seria 1 135i Coupe - 11
BMW Seria 1 135i Coupe - 12
BMW Seria 1 135i Coupe - 13
BMW Seria 1 135i Coupe - 14
BMW Seria 1 135i Coupe - 15
BMW Seria 1 135i Coupe - 16
BMW Seria 1 135i Coupe - 17
BMW Seria 1 135i Coupe - 18
BMW Seria 1 135i Coupe - 19
BMW Seria 1 135i Coupe - 20
BMW Seria 1 135i Coupe - 21
BMW Seria 1 135i Coupe - 22
BMW Seria 1 135i Coupe - 23
BMW Seria 1 135i Coupe - 24
BMW Seria 1 135i Coupe - 25
BMW Seria 1 135i Coupe - 26
BMW Seria 1 135i Coupe - 27

Najważniejsze

Przebieg

87 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Moc

306 KM

Opis

Jedynka sprowadzona z USA. Auto w Polsce użytkowane tylko od wiosny do jesieni (przebieg roczny na poziomie 2000 km), zimą wyjeżdża jedynie sporadycznie, w razie konieczności, brak zimowych opon. Podłoga utrzymana w świetnym stanie. Silnik suchy, bez wycieków. Olej zmieniany co 1500-2000 km (raz lub dwa razy do roku).


Samochód można nazwać „projektem”. Budowane konsekwentnie przez kilka lat. Charakterystyka platformy mieści się w standardach tuningowych silnika N55, otóż mamy mocne wejście momentu przy 3000-3200 obr/min, utrzymanie do około 5500 obr/min i potem dosyć wyraźny spadek. Auto najlepiej oddaje moment środkiem, nie ma potrzeby kręcenia silnika pod czerwone pole. Wobec tego, bardzo dobrze przemieszcza się w użytkowym zakresie. Dodatkowo szpera wspomaga i dużo lepiej przenosi napęd niż otwarty dyferencjał. LSD nie strzela/stuka przy cofaniu ze skręconymi kołami, natomiast zdecydowanie czuć, że pracuje. Skrzynia DKG nie jest to łagodny automat z konwerterem, w ruchu miejskim trochę szarpie przy ruszaniu, szczególnie przy zimnym oleju. Przy nastawach sportowych jest bardzo szybka i agresywna. Dopiero po rozgrzaniu wszystkich płynów robi się nieco łagodniejsza w obsłudze.

Na pewno nie jest to tak twardy i hardcorowy samochód jak F87 M2 lub M2 Competition, chociaż osiągami bardzo zbliżony: 0-100 4.4s., 100-200 9.1 (na jednym biegu, piątym). Auto to sleeper, który nie zdradza potencjału. Jest dosyć ciche biorąc pod uwagę możliwości.


Przed sezonem 2025 należałoby skontrolować sprzęgło oraz zmienić olej w skrzyni biegów (wymiana wynika z wieku; zmieniany 4 lata temu). Charakterystycznie dla wszystkich aut z bezpośrednim wtryskiem i hybrydowym turbo, delikatnie potrafi falować na zimnym silniku, po rozgrzaniu do temperatury roboczej pracuje już normalnie. Skan modułów nie wykazuje żadnych błędów, parametry w normach. Ostatnio wykonana akcja serwisowa w ASO BMW, którą był objęty samochód: wymiana poduszki powietrznej oraz fragmentu wiązki sterowania panelu klimatyzacji. Niedawno wymieniono pompę paliwową wysokiego ciśnienia oraz wtryskiwacze.


Zainteresowanym prześlę wyciąg z historii serwisowej niezależnego serwisu, specjalizującego się w BMW i Mini, który przez ostatnie 3 lata wykonywał większość napraw oraz modyfikacji.

Poniżej lista modyfikacji, mogłem o kilku zapomnieć:


Monitor parametrów Manhart (w kratce nawiewu)

Intercooler Wagner Tuning Evo 3

Downpipe Wagner Tuning z katalizatorem 200 CPSI (Euro 6)

Wydech środkowy i końcowy Milltek Sport

Charge pipe COBB

Turbo hybrydowe TC-Turbo (Łódź)

Chłodnica oleju Mosselman + przewody

Kuty termostat oleju Mosselman

Układ zapłonowy Precision Raceworks

Świecie od BMW M3 (S55B30)

Zawieszenie gwintowane KW V2

Rozpórka D2

Poliuretanowe tuleje wieszaka dyferencjału

Poliuretanowe tuleje stabilizatorów przód oraz tył

Hamulce z serii F, M Performance - przód 370mm, tył 355mm

Klocki BMW M3 F80

Dodatkowo dokładam adapter do tarcz z M3 F80 przód 380mm

Przewody w stalowym oplocie.


Przebudowany dyferencjał: szpera z BMW E60 M5 dopasowana do tzw. „dużej głowy” fabrycznego mechanizmu (luz został skasowany, szpera wiskotyczna 100%), flansze na półosie dorobione na wymiar, dodatkowo wzmocnione, olej oryginalny BMW E60 M5 (75W-140).


Skrzynia DKG (DCT) - program skrzyni xHP Stage 3 – dosyć agresywny w trybie Sport oraz z wyłączoną kontrolą trakcji i w trybie manualnym, czasy zmiany biegów zbliżone do BMW E92 M3 GTS (na życzenie przyszłego właściciela/przyszłej właścicielki mogę dopasować program do indywidualnych preferencji). Zainstalowane lżejsze koło zamachowe charakteryzujące się głośniejszą pracą niż standardowe.


Auto indywidualnie wystrojonie przez Performance Lab Rzeszów na fabrycznym sterowniku. Moc około 420-430 koni/630-650 Nm w zależności od warunków i rodzaju hamowni. Niższa wartość pochodzi z hamowni drogowej, pomiar wiosną tego roku.


Nowy właściciel/właścicielka otrzyma auto ze świeżym olejem Millers CFS NT+ 5W-40.


Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie - o powód sprzedaży również :-) Cena do negocjacji.

 

1 grudnia 2024 10:13

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 1

Wersja

135i Coupe

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2011

Generacja

E81/E87 (2004-2013)

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

68250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store