Sprzedam BMW e82 przygotowane do driftu. Autem startowałem w 2023r. i 2024r. w seriach Drift Open i DMP.
Po ostatniej rundzie silnik został rozebrany, sprawdzony i poskładany na nowo w k64 bmw garage & performance. Po przebudowie auto zostało sprawdzone na hamowni.
Aktualnie samochód przeszedł pełen serwis i jest gotowe do sezonu.
Sprzedaje bo chce ruszyć z nowym projektem.
Umowa kupna-sprzedaży. Posiadam oczywiście komplet dokumentów.
Poniżej pełna specyfikacja.
Silnik:
- M50B30TUB moc 676KM i 868NM 1.3b (E85)
- Wałki m54b30
- Dołożony podwójny vanos z M54
- Tłoki Wisceo
- Korbowody Prism + śruby ARP
- Uszczelka pod głowicą Athena
- Instalacja Nitro(mokra) dysza 75hp(działa na zasadzie pobudzania turbiny)
- Szpilki głowicy ARP
- Silnik wystrojony w Turbo Lamik na Emu Black
- ALS
- Turbo TurboWorks PRO GTX3582R DBB CNC V-Band
- Westgate 60mm
- Intercooler 550x350x100mm + wentylator 350mm.
- Układ wydechowy 3,5cala regulaminowy pod DMP w 2 wersjach(112db i 98db)
- silikony FMIC.
- chłodnica oleju FMIC PRO 30rzędów.
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów ZF 5b M57
- Sprzęgło dwutarczowe 240mm + tarcze ceramika.
- Wzmocniony wał napędowy 1000nm+
- Dyferencjał e65 typ 230 740d 2.93
- Półosie e65 760 V12
System paliwowy:
- Kolektor dolotowy FMIC PRO + przepustnica 89mm DBW
- Bezpieczny zbiornik paliwa FIA Fuel safe 30L homlogacja do 2028r
- Swirlpot 2,5L.
- Regulator ciśnienia paliwa AEM
- Pompy paliwa 2x AEM 50-1009.
- Wtryskiwacze Bosch 980ccm.
- Węże teflonowe paliwa Flex AN6 PTFE zakuwane hydraulicznie.
- Czujnik paliwa FlexFuel (paliwo Pb98 lub E85)
Elektronika:
- ECUMASTER EMU Black.
- Wiązka silnikowa 86 motorsport
- Czujnik Ecumaster FlexFuel
- Zawór Ecumaster MAC
- Gniazdo 12V 1xUSB 4,2A z monitorem napięcia.
Przednie zawieszenie:
- Wisefab
- Amortyzatory: ISC Drift z 32-stopniową regulacją twardości.
- Oryginalna przekładnia kierownicza e82
- Elektryczna pompa wspomagania
Tylne zawieszenie:
- FAT(wszystkie wahacze regulowane)
- Amortyzatory: ISC drift z 32-stopniową regulacją twardości.
- Poliuretany Strongflex
- Tarcze hamulcowe wentylowane 336x22mm + dwa zaciski.
Karoseria
- Wide body Royal Motosport.
- Drzwi, maska, klapa bagażnika, błotniki, zderzaki, spoiler z włókna szklanego.
- Szyby z poliwęglanu 3mm dymione (drzwi, szyby boczne, szyba tylna).
Wnętrze:
- Fotel kierowcy: Mirco GT FIA (homologacja ważna do 2027 r.).
- Pasy kierowcy: 6-punktowe FIA RRS (homologacja ważna do 2027 r.).
- System gaśniczy: RRS 6 punktów FIA (homologacja ważna do 10.2025r.).
- Wskaźniki autogauge: temperatura wody, temperatura oleju, ciśnienie oleju.
- Główny wyłącznik prądu FIA.
- Ultrashifter Swagier Custom Parts.
- Hydrauliczny hamulec ręczny: Swagier custom parts
- Klatka bezpieczeństwa Budowa Rajdówek.
- Ściana grodziowa szczelna.
- Nowe wiązki elektryczne.
System chłodzenia:
- Aluminiowa chłodnica wody 638x375x50mm przeniesiona do bagażnika.
- 2 x Wentylator Spal 380mm na aluminiowej obudowie.
- Rury wodne ze stali nierdzewnej pod autem.
- Dodatkowa pompa wody FMIC
Koła:
- Przód: Japan Racing JR3 18x8,5 ET25 + opony Extreme 225/45/18 W3A
- Tył: Japan Racing JR3 18x9,5 ET20 + opony Westlake RS 265/35/18
Gratis do auta drobne części zapasowe, 4 koła JR3, zapasowe laminaty.
W razie pytań zachęcam do kontaktu poprzez whatsapp/telefon.