BMW Seria 1 116i - 1
BMW Seria 1 116i - 2
BMW Seria 1 116i - 3
BMW Seria 1 116i - 4
BMW Seria 1 116i - 5
BMW Seria 1 116i - 6
BMW Seria 1 116i - 7
BMW Seria 1 116i - 8
BMW Seria 1 116i - 9
BMW Seria 1 116i - 10
BMW Seria 1 116i - 11
BMW Seria 1 116i - 12
BMW Seria 1 116i - 13

1 / 14

BMW Seria 1 116i - 1
BMW Seria 1 116i - 2
BMW Seria 1 116i - 3
BMW Seria 1 116i - 4
BMW Seria 1 116i - 5
BMW Seria 1 116i - 6
BMW Seria 1 116i - 7
BMW Seria 1 116i - 8
BMW Seria 1 116i - 9
BMW Seria 1 116i - 10
BMW Seria 1 116i - 11
BMW Seria 1 116i - 12
BMW Seria 1 116i - 13

Najważniejsze

Przebieg

243 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 596 cm3

Moc

116 KM

Opis

Na sprzedaż: BMW Seria 1 E87 116i (Benzyna, Manual) - prawdziwie doinwestowany!


Mam do zaoferowania zadbane BMW Seria 1 E87 w wersji 116i z sześciobiegową skrzynią manualną. Samochód jest bardzo doinwestowany (dokładny opis poniżej). Zewnętrznie wygląda świetnie. Pod względem mechanicznym bez zarzutu. Silnik zapala natychmiast. Nie ma śladów korozji. Samochód bezwypadkowy. Klimatyzacja sprawna - chłodzi. Elektryczne szyby i lusterka. Czujnik deszczu. Czujnik zmierzchu. Otwieranie i zamykanie okien z kluczyka. Podświetlane klamki. Kierownica multifunkcyjna. Tempomat. Felgi aluminiowe Komputer pokładowy. Radio CD/AUX, System montażu fotelików dziecięcych ISOFIX, Światła przeciwmgielne, Poduszki powietrzne, kurtyny. ABS. Kontrola trakcji. Czujnik parkowania. Oczywiście dwa komplety kluczyków. Opony są całoroczne (2722) - w świetnym stanie. Tapicerka wygląda świetnie jak na swój wiek. Żeby udowodnić że auto robiłem dla srobię mogą świadczyć takie detale jak wymiana wszystkich dekielków BMW na nowe i wymiana wycieraczek na nowe Bosch.


Badanie techniczne do: 17.02.2026

Ubezpieczenie do: 02.02.2026


Nie jestem dzieciakiem, który bierze samochód do katowania - kupiłem go pół roku temu z zamiarem dołożenia paru tysięcy i jeżdżenia.

W ogłoszeniu sprzedający pisał, że samochód jest w stanie idealnym. Na przeglądzie okazało się jednak, że pod silnikiem jest mokro od oleju, a na komputerze wyskakują błędy (tak się sprzedaje auta!) - założyłem że wymiana uszczelek pod pokrywą zaworów i miski olejowej nie powinna być problemem więc się zdecydowałem na zakup.

Przy dogłębniejszej kontroli wyszło, że mogą być uszkodzone vanosy, tylny most jest do naprawy oraz silnik pali olej.

W związku z powyższym samochód pojawiał się w serwisie kilkukrotnie i przeszedł gruntowny remont - zostało w nim zrobione wszystko poniżej:


  • Wymiana przepustnicy + adaptacja
  • Wymienione tarcze i klocki z tyłu i z przodu
  • Regeneracja dyferencjału + wymiana
  • Wymiana dźwigienek zaworowych
  • Wymiana uszczelki miski olejowej
  • Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
  • Wymiana popychaczy zaworów
  • Regulacja hamulca ręcznego
  • Wymiana uszczelniaczy zaworów
  • Czyszczenie pierścieni i tłoków
  • Wymiana uszczelki obudowy filtra oleju
  • Wymiana zacisku hamulcowego
  • Wymiana amortyzatorów tył
  • Wymiana tulei tył
  • Wymiana tulei wahacza przód
  • Ustawienie geometrii
  • Wymiana siłowników klapy bagażnika
  • Diagnostyka komputerowa
  • Wymiana kompletu łańcucha rozrządu
  • Wymiana vanosów
  • Wymiana elektrozaworu vanosa
  • Nowe tarcze i klocki hamulcowe
  • Olej wymieniany kilkukrotnie podczas tych wizyt


Na wszystkie naprawy mam rachunki - oddam je przy sprzedaży.

Mam również książkę serwisową z niemiec, ale to raczej nie ma znaczenia.



I niech nikt nie mówi, że to normalne że BMW pije olej - po wymianie uszczelniaczy zaworów i wyczyszczeniu pierścieni tłokowych samochód przejechał 1000 km nie potrzebował ani mililitra uzupełnienia!


Z uwag:

- kontrolka pasa pasażera pali się jeśli pas jest niezapięty - ja osobiście zapinam go przez cały czas i zapominam o temacie - jak ktoś chce może się z tym pobawić.

- z przodu od strony kierowcy jest lekkie odciśnięcie na zderzaku przy halogenie - praktycznie niezauważalne - prawdopodobnie jakiś krawężnik był zbyt wysoki.


Nie jestem handlarzem, naprawdę robiłem samochód dla siebie - w sumie wsadziłem blisko 18 tys i przy dwóch ostatnich wizytach musiałem się zapożyczyć żeby odebrać samochód od mechanika.

Niestety ostatni raz dobił mnie finansowo i jestem zmuszony sprzedać samochód żeby pospłacać długi.

Proszę spróbować znaleźć inną ofertę z taką ilością wymienionych części i sobie odpowiedzieć co jest tam sprzedawane.

Możemy negocjować odnośnie ceny, ale nie sprzedam go za 18 tys, bo na tyle to mam samych faktur.


Zgadzam się na wizytę kontrolną w serwisie.

 

23 kwietnia 2025 22:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 1

Wersja

116i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

E81/E87 (2004-2013)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store