Na sprzedaż: BMW Seria 1 E87 116i (Benzyna, Manual) - prawdziwie doinwestowany!
Mam do zaoferowania zadbane BMW Seria 1 E87 w wersji 116i z sześciobiegową skrzynią manualną. Samochód jest bardzo doinwestowany (dokładny opis poniżej). Zewnętrznie wygląda świetnie. Pod względem mechanicznym bez zarzutu. Silnik zapala natychmiast. Nie ma śladów korozji. Samochód bezwypadkowy. Klimatyzacja sprawna - chłodzi. Elektryczne szyby i lusterka. Czujnik deszczu. Czujnik zmierzchu. Otwieranie i zamykanie okien z kluczyka. Podświetlane klamki. Kierownica multifunkcyjna. Tempomat. Felgi aluminiowe Komputer pokładowy. Radio CD/AUX, System montażu fotelików dziecięcych ISOFIX, Światła przeciwmgielne, Poduszki powietrzne, kurtyny. ABS. Kontrola trakcji. Czujnik parkowania. Oczywiście dwa komplety kluczyków. Opony są całoroczne (2722) - w świetnym stanie. Tapicerka wygląda świetnie jak na swój wiek. Żeby udowodnić że auto robiłem dla srobię mogą świadczyć takie detale jak wymiana wszystkich dekielków BMW na nowe i wymiana wycieraczek na nowe Bosch.
Badanie techniczne do: 17.02.2026
Ubezpieczenie do: 02.02.2026
Nie jestem dzieciakiem, który bierze samochód do katowania - kupiłem go pół roku temu z zamiarem dołożenia paru tysięcy i jeżdżenia.
W ogłoszeniu sprzedający pisał, że samochód jest w stanie idealnym. Na przeglądzie okazało się jednak, że pod silnikiem jest mokro od oleju, a na komputerze wyskakują błędy (tak się sprzedaje auta!) - założyłem że wymiana uszczelek pod pokrywą zaworów i miski olejowej nie powinna być problemem więc się zdecydowałem na zakup.
Przy dogłębniejszej kontroli wyszło, że mogą być uszkodzone vanosy, tylny most jest do naprawy oraz silnik pali olej.
W związku z powyższym samochód pojawiał się w serwisie kilkukrotnie i przeszedł gruntowny remont - zostało w nim zrobione wszystko poniżej:
- Wymiana przepustnicy + adaptacja
- Wymienione tarcze i klocki z tyłu i z przodu
- Regeneracja dyferencjału + wymiana
- Wymiana dźwigienek zaworowych
- Wymiana uszczelki miski olejowej
- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
- Wymiana popychaczy zaworów
- Regulacja hamulca ręcznego
- Wymiana uszczelniaczy zaworów
- Czyszczenie pierścieni i tłoków
- Wymiana uszczelki obudowy filtra oleju
- Wymiana zacisku hamulcowego
- Wymiana amortyzatorów tył
- Wymiana tulei tył
- Wymiana tulei wahacza przód
- Ustawienie geometrii
- Wymiana siłowników klapy bagażnika
- Diagnostyka komputerowa
- Wymiana kompletu łańcucha rozrządu
- Wymiana vanosów
- Wymiana elektrozaworu vanosa
- Nowe tarcze i klocki hamulcowe
- Olej wymieniany kilkukrotnie podczas tych wizyt
Na wszystkie naprawy mam rachunki - oddam je przy sprzedaży.
Mam również książkę serwisową z niemiec, ale to raczej nie ma znaczenia.
I niech nikt nie mówi, że to normalne że BMW pije olej - po wymianie uszczelniaczy zaworów i wyczyszczeniu pierścieni tłokowych samochód przejechał 1000 km nie potrzebował ani mililitra uzupełnienia!
Z uwag:
- kontrolka pasa pasażera pali się jeśli pas jest niezapięty - ja osobiście zapinam go przez cały czas i zapominam o temacie - jak ktoś chce może się z tym pobawić.
- z przodu od strony kierowcy jest lekkie odciśnięcie na zderzaku przy halogenie - praktycznie niezauważalne - prawdopodobnie jakiś krawężnik był zbyt wysoki.
Nie jestem handlarzem, naprawdę robiłem samochód dla siebie - w sumie wsadziłem blisko 18 tys i przy dwóch ostatnich wizytach musiałem się zapożyczyć żeby odebrać samochód od mechanika.
Niestety ostatni raz dobił mnie finansowo i jestem zmuszony sprzedać samochód żeby pospłacać długi.
Proszę spróbować znaleźć inną ofertę z taką ilością wymienionych części i sobie odpowiedzieć co jest tam sprzedawane.
Możemy negocjować odnośnie ceny, ale nie sprzedam go za 18 tys, bo na tyle to mam samych faktur.
Zgadzam się na wizytę kontrolną w serwisie.