Samochód w moim posiadaniu prawie 3 lata, ma przejechane zaledwie 75 tysięcy kilometrów, przebieg udokumentowany, wszystkie wpisy widoczne w serwisie BMW po nr. VIN oraz w CEPIKU. Data produkcji marzec 2016. Stan samochodu adekwatny do przebiegu, czyli niewytłuczony, silnik oraz skrzynia biegów pracują perfekcyjnie, zawieszenie bardzo zwarte bez jakichkolwiek luzów, autko jeździ dosłownie jak nowy egzemplarz. BMW od nowości (co jest widoczne w wpisach ASO po nr VIN) miało wymieniany olej, co bardzo niskie interwały - jest to ogromnym plusem, ponieważ mocno ogranicza zużycie silnika oraz zachowuje go w czystości. Ja wymieniałem olej co 7 tysięcy km. - Liqui Moly 0w40. Dużą zaletą jest fakt, że silnik jest już z poprawionym rozrząd (po 2015 roku)
Zainteresowanym osobom mogę udostępnić raport ASO w którym są widoczne wszystkie czynności serwisowe od nowości samochodu aż do roku 2022
Przy 58 tys. km. wymieniłem olej w skrzyni biegów wraz z miskofiltrem (zgodnie z zaleceniami producenta skrzyni biegów ZF) oraz w przekładni rozdzielczej xDrive.
Samochód został sprowadzony z Kanady z kosmetycznymi uszkodzeniami, posiadam wiele dokładnych zdjęć autka z Kanady oraz po dotarciu do Polski, od razu jak było jeszcze na lorze. Zainteresowanym osobom udostępnię zdjęcia oraz raport serwisowy w PDF-ie. Jako że autko jest produkowane na rynek Kanadyjski, to posiada licznik oraz oświetlenie takie jak Europejska wersja, co jest dużą zaletą w stosunku do aut produkowanych na rynek USA.
W samochód zainwestowałem sporo pieniędzy:
-Sportowy wydech z przepustnicą, zrobiony na zamówienie (przepustnica przełączana za pomocą dodatkowego pilota, dzięki czemu w każdej chwili możemy sprawić aby dźwięk silnika był jak w seryjnym samochodzie lub głośny poprzez ominięcie tłumika) – koszt takiego wydechu z końcówkami to 5300 PLN
-Koła 19' Japan Racing wraz z oponami – łącznie 8000 PLN
-Tylne lampy Full Led z wersji poliftowej, które w mojej opinii są dużo ładniejsze od przedliftowych. Wtyczki (różnią się w poliftach) zostały zmienione, zakupione oryginalne w ASO oraz lampy zostały zakodowane – całkowity koszt to 2000 PLN
-Pakiet dokładek – przednia m-performance, tylny dyfuzor, spoiler, oraz progi renomowanej firmy maxton – koszt ponad 3000 PLN
-Wgrany CarPlay - jako, że autko posiada fabrycznie najwyższy model systemu multimedialnego (BMW ID4) pozwoliło to na zakodowanie funkcji CarPlay, więc nie jest to jak bywa w wielu przypadkach żadna tandetna stacja z Chińskiej platformy zakupowej, a oryginalny system BMW – koszt zakodowania CarPlaya – 1000 PLN
Jak widać do BMW dołożyłem samych dodatków na prawie 20 000 PLN
Od siebie mogę dodać, że pomimo dwulitrowego silnika BMW ma naprawdę świetne osiągi, sam byłem zaskoczony. Do tego skrzynia biegów 8HP robi genialną robotę. Autko posiada tryby jazdy, w trybie sport+ skrzynia szybciej zmienia biegi, a siła wspomagania układu kierowniczego ulega zmniejszeniu. W tym trybie samochód dostarcza naprawdę ogromnej frajdy z jazdy.
Zgadzam się na sprawdzenie pojazdu w dowolnym warsztacie, ASO wg. uznania kupującego.
Samochód bardzo bogato wyposażony, w galerii zamieszczam listę wyposażenia
Uważam, że cena jest bardzo dobra, tak aby sprzedać, a nie sprzedawać - porównując, co oferuje rynek w tych pieniądzach i jak ciężko jest znaleźć sensowny egzemplarz BMW. Bardzo długo szukałem odpowiedniego egzemplarza, zanim trafiłem na to BMW. Autko jest ewenementem jeśli chodzi o stan oraz przebieg w stosunku do rocznika.
W razie pytań proszę śmiało dzwonić, gdybym nie odbierał to oddzwonię.
Z racji poszanowania własnego czasu, bardzo proszę o kontakt jedynie osoby zainteresowane zakupem samochodu, a nie jedynie wycieczkami