Witam
krótki dyfer o przełożeniu 4.44 z Szperą Fabryczną ! po regeneracji z płytkami oraz mocniejszym spięciu w stosunku do serii na 40% (seria to 25% )
wydech budowany od podstaw z kwasówki na dwóch tłumikach policzony pod silnik i nie jest głośny (więc nie ma problemu na mieście i wjedziemy na TOR wyścigowy na których jest pomiar głośności ).
odcinka obrotów przesunięta na 7000 RPM
kolektor wydechowy 4-2-1 (większe kanały )
sportowe ( ostre )wałki rozrządu
sterownik ECUMaster DET3+, silnik wystrojony na 160KM
nowa łącznik gumowy harmonijka do kolektora ssącego
nowe popychacze hydrauliczne plus uszczelniacze zaworowe oryginał
nowy czujnik położenia wału oryginał
nowy czujnik położenia wałka rozrządu oryginał
czujniki stukowe silnika nowe oryginał
nowe poduszki silnika febi
nowy mechanizm wycieraczek przód
usunięta przepływka powietrza do konwersji na MAP-sensor w ECU
dolot powietrza z sportową wkładką k&N plus alu taśma termiczna filtra powietrza
chłodnica wody duża z silnika 2.5 na wentylatorze elektrycznym z automatycznym termowłącznikiem
rozpórki zawieszenia przód plus tył
wszystkie tuleje zawieszenia poliuretan przód ,tył plus dyfer firmy STRONGFLEX twardość 90Sh
amortyzatory Bilstein B8 na grubej ladze
Sprężyny EIBACH ProKit
stabilizatory grube Mpakiet
tuleje wachaczy przednich acentryczne HD
alupłyta pod silnikiem
długie światła LED
alu dystanse kół
przewody hamulcowe miedźiane
kierownica RSS samszowa z dystansem IRP
fotele kubełkowe z aktualną homologacją Bimarco FUTURA
podstawy fotela dedykowane pod BMW plus boczne IRP
mocowania pasów bezpieczeństwa na regulaminowych oczkach w nadwoziu
Pasy 3calowe OMP 4 punktowe z aktualną homologacją
Drążek zmiany biegów Ultrashifter SzwagierParts
w zeszłym roku nowy akumulator BOSCH
hydrauliczny ręczny który działa rewelacyjnie i jest dobrze wykonany
dedykowany PLATE pod hydrołapę oraz Ultrashifter
Kolektor wydechowy owinięty bandażem termo 1000 stopni
boczki drzwi Alu dedykowane
Spoiler klapy GT Class2
hamulce sportowe z silnika 2.5 ,klocki sportowe Ferrodo DS2500 plus płyn RBF660
Gaśnica 2KG IRP regulaminowa z mocowaniem na opaski metalowe
BMW posiadam od 4 lat ,był sprowadzony przez moją osobę z Niemiec w fabrycznym oryginalnym stanie ( kompletny Mpakiet zewnętrzny ,środek oraz zawieszenie ), posiadam komplet oryginalnych dokumentów jakie otrzymuje się w salonie po zakupie oraz cały komplet kluczyków ,jest bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem oraz lakierem na wszystkich elementach ,aktualnie jestem 3 właścicielem od nowości ,ostatni właściciel w Niemczech miał go 10 lat ,samochód modyfikowałem z przeznaczeniem do amatorskich wypraw na Tor, oraz do imprez typu KJS gdzie był użytkowany ,Setup zawieszenia asfaltowo -betonowy, wszystkie wymienione wyżej części wkładałem nowe , i nadal są w super stanie, zostało zainwestowane dużo pieniędzy i czasu .
W tabelkach do wystawiania ogłoszenia nie było mojej wersji więc opiszę że jest to oryginalna fabryczna wersja BMW e36 318ti (is) Mpakiet Polift 1998r. Pojemność1895cm czyli poliftowa nowsza jednostka iS o oznaczeniu M44B19 pancerny i nie zniszczalny silnik ,nie do zajechania który jest na żeliwnym bloku z kutymi elementami i podwójnym grubym łańcuchu rozrządu .Dzisiaj już takich silników nie produkują ,rozstaw osi miedzy przodem a tyłem jest taki sam dla każdego nadwozia e36 ,compact jest krótszy o 20cm . Dodatkowo dużą zaletą tego modelu jest waga , ten samochód obecnie waży 1140kg. Wszystkie nowsze modele są nawet o 200kg cięższe co wpływa bezpośrednio na prowadzenie i przyspieszenie
Na aucie w tej chwili są felgi z oponami16" Semislick w mieszance średniej które kosztowały prawie 2 tyś zł. i działają rewelacyjnie. Do auta posiadam dodatkowo całe koła z lekkimi alufelgami , opony ,tylny dyfer oryginalny z tego auta. Dla osoby zainteresowanej zakupem auta kwestia do ustalenia cenowego za komplet.
Samochód jest okazyjnie wystawiony za połowę kwoty wydanej na zakup auta z wszystkimi modyfikacjami oraz robocizną ,koszt budowy takiego samochodu to 50tyś+. Jest to gotowe auto które daje dużo frajdy z jazdy tylnym napędem i jest dodatkowo bardzo konkurencyjne jadąc oczywiście bez zbędnego poślizgu :) co nie raz pokazałem stając na podium zawodów.
Jeśli ktoś szuka auta tylko do zabawy i jazdy bokiem to też jest oferta dla niego ;)
Po 11 latach jeżdżenia w amatorskich imprezach sportowych postanowiłem że rezygnuje na jakiś czas z tego, szkoda żeby auto stało , wszystkie oleje wymieniane co parę imprez .silnik nie pobiera oleju, nie ma trybów awaryjnych ,nie szarpie ,nie dymi itd , odpala w największe mrozy na sam widok kluczyka :) ,przyspieszenie po modyfikacjach 0-100km/h zmieniło się z 10sek. do 7sek. więc jest duża różnica .Silnik zalany olejem Valvoline VRracing 10W/60 .wszystko mechanicznie jest super.
Kolorowe pasy na nadwoziu to naklejka ,więc jeśli przeszkadza to wizualnie nowemu nabywcy można je bez problemu odkleić .
W razie dodatkowych pytań zapraszam do rozmowy telefonicznej .Jeśli ktoś woli może zamontować seryjne fotele ,tapicerkę i ma fajne auto na co dzień ,BMW wolałbym sprzedać za gotówkę ale biorę też pod uwagę zamianę na współczesny samochód do jazdy codziennej ,może być z dopłatą w każdą stronę w granicach kilku tysięcy ,kwestia do uzgodnienia.
Otwierając ogłoszenie na portalu otomoto jest dużo zdjęć oraz film z ostatniego treningu .
OC do stycznia 2025r. przegląd do sierpnia 2025r.
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-318is-compact-kjs-tor-trackday-ecumaster-160km-szpera-40-ID6GKcIi.html?isPreview=1
https://www.youtube.com/watch?v=loIhjwsAkQs&t=50s
Cena za samochód z kompletem białych kół semislick 16" na których auto wystawiłem do sprzedaży ,cena samochodu z całym pakietem który posiadam jest do uzgodnienia w atrakcyjnej kwocie za wszystko.
Jeśli ktoś szuka nowego samochodu z 1998r. odpowiadam że ten nowy nie jest ale moim zdaniem jak na 26-latka wygląda fajnie, dla osoby zainteresowanej zrobie jakąś fajną cene ;) .
Pozdrawiam.