- Auto w moim posiadaniu od 2021 r. Osobiście przejechałem 130 tys. km. BMW zostało przeze mnie sprowadzone z USA (wymieniono zwrotnicę i błotnik), poduszki powietrzne całe, lampy i wszystkie szyby oryginalne. Auto użytkowane z głową i pedantycznie zadbane od strony mechanicznej. Nigdy nie obciążane na zimnym silniku. Olej wymieniany regularnie co 10 tys. km. (tylko Millers 0W-40) + markowe filtry. Profilaktycznie przy przebiegu 210 tys. km wymieniono w renomowanym serwisie zajmującym się tylko BMW wszystkie newralgiczne punkty tego silnika tj. pompę oleju, wraz z napinaczem i łańcuchem rozrządu. Dodatkowo profilaktycznie zostały wymienione panewki, cewki i świece zapłonowe – części z ASO BMW. Na wymianę posiadam fakturę + stare części. Nowe tarcze ATE + klocki przód, opony Continental SportContact 5 (2023) x 2, Pirelli Cinturato P7 (2020) x 2 225/50R17.
Serwis wykonany w aucie to:
- świece zapłonowe (2021) 120 tys. przebiegu
- dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów ( 120 tys. przebiegu)
- tarcze + klocki hamulcowe przód (listopad 2022) 172 tys. przebiegu
- klocki hamulcowe tył (listopad 2022) 172 tys. przebiegu
- wymiana płynu hamulcowego (listopad 2022) 172 tys. przegiegu
- pomalowane zaciski hamulcowe (listopad 2022) 172 tys. przebiegu
- wymiana czujnika temperatury zewnętrznej (2023)
- wymiana łącznika elastycznego wału napędowego (2023)
- pompa oleju, kompletny rozrząd, panewki, świece zapłonowe ( luty 2024) 210 tys. przebiegu
- tarcze + klocki przód (marzec 2025) 248 tys. przebiegu
- wymiana oleju + wszystkie filtry (marzec 2025) 248 tys. przebiegu
- nowa sprężarka klimatyzacji (kwiecień 2025) 249 tys. przebiegu
Auto aktualnie bez wkładu własnego. Z wad jedynie drobne odpryski lakieru. Z uwagi, iż użytkowane jest na bieżąco bardzo proszę o możliwe wcześniejsze umawianie się na oględziny. Możliwe sprawdzenie w ASO lub dowolnej stacji kontroli pojazdów na koszt potencjalnego nabywcy. Na więcej pytań zainteresowanym odpowiem telefonicznie. Cena do rozsądnej negocjacji tylko na miejscu.