Witam.
Jeżeli oglądasz ogłoszeniu na portalu OLX, kliknij " Przejdź do Otomoto, by zobaczyć więcej zdjęć.
Bije się z myślą sprzedaży swojego prywatnego samochodu, który przez okres mojego posiadania został mocno doinwestowany.
Często mam zadawane pytanie odnośnie powodu sprzedaży, więc na początek odpowiem po krótce, co i jak.
Generalnie e92 robiłem pod siebie, z myślą o uzyskaniu dużej mocy, a zarazem zachowaniu względnie niskiego spalania.
Od nie dawna w moim życiu pojawiły się pomysły i plany biznesowe do zrealizowania, które wymagają wkładu finansowego. Jako, że e92 nie jest moim jedynym samochodem, a bardziej zabawką i elementem zajawki motoryzacyjnej, podjąłem decyzje o próbie sprzedaży i przełożeniem przyjemności " na później ". Jednakże po wielu próbach oglądania samochodów, którymi wstępnie byłem zainteresowany, przed zakupem mojego egzemplarza, wiem jak bardzo wartościowy jest mój samochód i nie oddam go za " bezcen ". Dla konkretnie zainteresowanej osoby, negocjacja ceny wchodzi jak najbardziej w grę, ale z góry zaznaczam, że nie oddam kilka tysięcy taniej, aniżeli cena podana w ogłoszeniu.
Tak więc czas opowiedzieć coś o bmw.
Na chwilę obecną, auto dysponuje mocą w okolicach 400 km, aktualny soft był wystrojony na 360 km / 700 nm. ( mam gdzieś wykres ), jednakże remont i modyfikacje silnika zostały wykonane po sofcie, a różnica w jeździe jest dość znaczna.
Jest przygotowane pod większą moc, kwestia wystrojenia, oraz wzmocnienia konwentera skrzyni biegów. ( aktualnie przygotowane pod 450+, można uderzać w okolice 500, ale radziłbym zmienić szpilki głowicy, na wzmacniane, ja osobiście uważam, że 450 w tej budzie wystarczy )
Zacznijmy od plusów:
Silnik:
- kupiony drugi słupek
- wymiana rozrządu
- wymiana panewek
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- porting kanałów ssacych i wydechowych
- uszczelnienie całego motoru
- turbiny po regeneracji + duża hybryda
- wtryski po regeneracji + podkręcone na max możliwości
- pompa paliwa r90
- down pipe 3,5 cala
- duze końcówki wydechów
- wyrzucona wszelka ekologia
- wyrzucone klapy gaszące
- powiększona średnica dolotu
- intercooler wrzucony największy jaki tylko dało się upchnąć
Zawieszenie:
- całe zawieszenie po rewizji
- nowe wahacze
- nowe drążki staba
- gwint Bilstein b16 nurburgring z m3 e92 ( obecny koszt nowego zestawu ponad 20 tys zł )
Napęd:
- dyferencjał ze szperą
Hamulce:
- komplet nowych hamulcy
- tarcze brembo nawiercane
- klocki ceramika trw
Nowe Opony Zimowe, świeżo założone, do auta dorzucam pół slicki pirelli na przód z 2022 roku, tylne wyrzuciłem, bo jedna opona była pęknięta.
Blacharsko:
Auto cale w oryginale poza dachem ( takie kupiłem), druga warstwa lakieru, bez szpachli.
Ja malowałem zderzak przód i tył + felgi ( siedzą na nowych dystansach)
Teraz ta mniej przyjemna część - minusy samochodu
Wymieniałem maskę przód i klapę tył w kolor ( auto miało uszkodzenia po gradzie )
Na chwilę obecną zostały do wyciągnięcia wgniotki na dachu i mniej na lewym boku ( nie są to duże bomby, spokojnie do ogarnięcia).
+ drobne rysy na prawym tylnym błotniku ( parkingówka )
Nie są to duże koszta biorąc pod uwagę wkłada finansowy, który został zainwestowany w ten egzemplarz.
Co do zrobienia?
- sterownik swiec + świece
- świeci się poducha i pasy
- raz na jakiś czas zaświeci się ABS ( czujnik koło LP )
Na tą chwilę auto jest umówione do mechanika i podane powyższe usterki powinny zostać usunięte w niedługim czasie.
Uszkodzone podajniki pasów.
Posiadam raport z bmw na to auto.
Na liczniku ma 183 tys, realnie około 260, miała cofkę na przełomie 2012/2013 rok.
Podsumowując:
Biorąc pod uwagę unikalne cechy tego samochodu, kwota moim zdaniem jest uczciwa i po usunięciu wad wymienionych powyżej auto zdecydowanie zyska dużo na wartości i będzie cieszyć przyszłego właściciela. BMW łączy sportowy charakter z elegancją, a jazda nim to czysta przyjemność. Połączenie dużej mocy, z gwintem Bilsteina, szperą, pięknie brzmiącym wydechem, oraz łopatkami zmiany biegów, sprawiają niesamowite doznania z użytkowania, a wygląd przyciąga spojrzenia. To idealny wybór dla miłośników motoryzacji, którzy pragną połączyć styl z mocą.
Wyposażeniowo również jest to bogata wersja, dla tych lubiących posłuchać dobrze muzyki, e92 jest wyposażone w nagłośnienie LOGIC 7.
Dla osób zainteresowanych posiadam sporo zdjęć wykonanych podczas prac.
Auto oczywiście zarejestrowane na mnie, jestem właścicielem.
Nie interesują mnie zamiany, tylko gotówka.
Auto do obejrzenia w Tomaszowie Mazowieckim, bądź okolicach Kielc.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu, Damian.