BMW Seria 3 325e - 1
BMW Seria 3 325e - 2
BMW Seria 3 325e - 3
BMW Seria 3 325e - 4
BMW Seria 3 325e - 5
BMW Seria 3 325e - 6
BMW Seria 3 325e - 7
BMW Seria 3 325e - 8
BMW Seria 3 325e - 9
BMW Seria 3 325e - 10
BMW Seria 3 325e - 11
BMW Seria 3 325e - 12
BMW Seria 3 325e - 13
BMW Seria 3 325e - 14
BMW Seria 3 325e - 15
BMW Seria 3 325e - 16
BMW Seria 3 325e - 17
BMW Seria 3 325e - 18
BMW Seria 3 325e - 19
BMW Seria 3 325e - 20

1 / 21

BMW Seria 3 325e - 1
BMW Seria 3 325e - 2
BMW Seria 3 325e - 3
BMW Seria 3 325e - 4
BMW Seria 3 325e - 5
BMW Seria 3 325e - 6
BMW Seria 3 325e - 7
BMW Seria 3 325e - 8
BMW Seria 3 325e - 9
BMW Seria 3 325e - 10
BMW Seria 3 325e - 11
BMW Seria 3 325e - 12
BMW Seria 3 325e - 13
BMW Seria 3 325e - 14
BMW Seria 3 325e - 15
BMW Seria 3 325e - 16
BMW Seria 3 325e - 17
BMW Seria 3 325e - 18
BMW Seria 3 325e - 19
BMW Seria 3 325e - 20

Najważniejsze

Przebieg

259 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 693 cm3

Moc

129 KM

Opis

W tej cenie kupujesz auto mechanicznie naprawione. Dodatkowo pieknie obszyty srodek przez fime Zonda Design (kanapa tyl z zaglowkami). Do remontu blacharsko lakierniczego.


E30'stka, wąska lampa, dwudrzwiowa - kupeta. Oryginalnie 325e (tzw. eta), obecnie wstawione zdrowe M52B28 z przebiegiem 100 - 110k i kompresja ponad 14 barow na kazdym cylindrze z oryginalnym ukladem wydechowym (procz tlumika koncowego). Po konwersji z E36. Zarejestrowana na 2 litry. Najprawdopodbniej bezwypadek - brak sladow po naprawach nadwozia.


Autem zrobilem maksymalnie 3000 km przez czas, ktory je posiadalem (4 lata), wiec wszystkie wymiany/naprawy byly robione w tym przedziale czasowo-dystansowym.


I tak tez z rzeczy, ktore w tej chwili pamietam:


- nowy dwumas Luk

- nowy tlumik koncowy

- nowa pompa wspomagania Meyle

- nowe czujnik walka, czujnik walu oryginaly

- nowe sondy oryginal

- nowy akumulator

- nowa pompa wody z metalowym wirnikiem

- nowe tarcze hamulcowe ATE (przednie nacinane) i klocki Ferodo DS3000 (nie sportowe, a wyscigowe)

- wal napedowy z E36 328 po kompleksowej regeneracji w firmie Dera Waly Napedowe.

- regenerowany rozrusznik i altelnator

- i wiele wiecej jakiejs drobnicy, ale nie pamietam. Oddajac do mechinika zawsze prosilem, zeby szukal dziury w calym oraz ze koszty nieistotne.


Pewne modyfikacje, ktore w tej chwili pamietam:


- zawieszenie Bilstein B16 z E36 i przerobienie tylnych kielichow pod to zawieszenie.

- gorne mocowanie przednich amortyzatorow z E36 M3 3.2 - negatyw na przednich kolach

- zaciesniona szpera (zaciesniana w Pyra Motosport) z E34. Wstawione 4 plytki - 240 NM naprezenia wstepnego. Bardzo cisna, czesto zachowuje sie jak tzw. 100% (kola uskakuja). Mam film z rewizji szpery, gdzie widac ledwo dotarte plytki (ok. 500 km temu). Krotkie przelozenia, 3.93. Vmax ok. 210

- dyskretna hydrołapa od Swagrow (mam przedluzke, ktora po zamontowaniu daje klasyczna hydro) z naczyniem wyrownawczym w bagazniku. Hydrolapa na dodatkowym zacisku

- bak aluminiowy w bagazniku ze swirlpotem na dwoch pompach - zestaw od Swagrow.

- magiel od E36 (ten krotszy, co ma mniej obrotow kierownicy)

- gorna rozporka przednich kielichow oraz dolna rozporka z E36 M3 X-Brace

- uklad hamulcowy z E36 328

- dodatkowy elektroniczny czujnik temperatury wody wmontowany w miejsce oryginalnego - w bloku silnika

- wzmocnione chlodzonie na czesciach FMIC.PL - chlodnica cala aluminiowa i potezny, dedykowany wentylator zalaczany recznie oraz automatycznie na temperature wody w chlodnicy 95 stopni. Chlodzenie juz bylo przygotwywane pod turbo, bo E30 miala byc uturbiona...


Smaczki, ktore sa na BMW:


- tylna lotka MTechnik 1

- przednia dokladka Alpina, oryginal, miękka

- zamontowane nieoryginalne, dosc przyzwoite audio

- szyberdach

- elektryczne szyby oraz lusterka

- katalizatory

- wzmacniane polosie (z przetloczeniem na srodku) po regeneracji (rozlozone i zlozone z nowym smarem oraz mosznami)


E30 ma ok. 6 sekund do setki (trzeba wrzucic trzeci bieg, co pogarsza czas), nieglosny uklad wydechowy, sportowa wkladka filtra powietrza. Beema bardzo ladnie sie nadziera - nadziera sie silnik, a nie wydech. Melodia dla uszu. Komputer modyfikowany przez Podhoreckiego. Bez zadnych popsow bangow rozwalajcych katy.

Na felgach aluminiowych sa tzw. Semi slick Toyo Proxxes, bierznik jeszcze jest.


Doprowadzanie tego auta do obecnego stanu, to nie tylko to, co mozna kupic nowego i wymienic. Wiele nieoczywistych prac bylo robione, jak np. podmiana maglownicy czy skrzyni biegow na takie z mniejszym przebiegiem, wymiana wiazki silnika, wymienianie lampek podswietlajacych konsole czy prace elektryka, poprawianie jakis drobnych niedoskonalosci... Nie jestem w stanie sobie nawet przypomniec, bylo tego naprawde sporo.


Auto wzbudza sensacje na ulicy. Znawcy motoryzacji sie rozplywaja z zachwytu, dzieciaki wyciagaja telefony i zdjecia robia.


Na dzien dzisiejszy do zrobienia jest blacha i lakier. Mechanicznie auto jest naprawione, sprawne, nic nie cieknie i wszystko robione na bierzaco.


Mam piekny srodek z boczkami i kanapa tylna z zaglowkami, obszyte przez firme Zonda Design. Dodaje w cenie.


Przeglad do 19 Stycznia 2025. Ubezpieczenie do 24 Czerwca 2025.


Dodam rowniez, ze nie umiem robic zdjec, nie handluje samochodami i nie umiem klamac. Tak tez zachecam do kontaktu telefonicznego na pogaduchy z fanem marki. Jesli przewidujesz dluzsza rozmowe, prosze dzwonic po 16, bo szef sie denerwuje.


I speak english.

 

13 października 2024 18:34

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

1986

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

325e

Generacja

E30 (1982-1994)

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Kolor

Inny kolor

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Hubert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Przeźmierowo, gm. Tarnowo Podgórne, poznański, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store