BMW Seria 3 328i - 1
BMW Seria 3 328i - 2
BMW Seria 3 328i - 3
BMW Seria 3 328i - 4
BMW Seria 3 328i - 5
BMW Seria 3 328i - 6
BMW Seria 3 328i - 7
BMW Seria 3 328i - 8
BMW Seria 3 328i - 9
BMW Seria 3 328i - 10
BMW Seria 3 328i - 11
BMW Seria 3 328i - 12
BMW Seria 3 328i - 13
BMW Seria 3 328i - 14
BMW Seria 3 328i - 15
BMW Seria 3 328i - 16
BMW Seria 3 328i - 17
BMW Seria 3 328i - 18
BMW Seria 3 328i - 19
BMW Seria 3 328i - 20
BMW Seria 3 328i - 21
BMW Seria 3 328i - 22
BMW Seria 3 328i - 23
BMW Seria 3 328i - 24
BMW Seria 3 328i - 25
BMW Seria 3 328i - 26
BMW Seria 3 328i - 27
BMW Seria 3 328i - 28

1 / 29

BMW Seria 3 328i - 1
BMW Seria 3 328i - 2
BMW Seria 3 328i - 3
BMW Seria 3 328i - 4
BMW Seria 3 328i - 5
BMW Seria 3 328i - 6
BMW Seria 3 328i - 7
BMW Seria 3 328i - 8
BMW Seria 3 328i - 9
BMW Seria 3 328i - 10
BMW Seria 3 328i - 11
BMW Seria 3 328i - 12
BMW Seria 3 328i - 13
BMW Seria 3 328i - 14
BMW Seria 3 328i - 15
BMW Seria 3 328i - 16
BMW Seria 3 328i - 17
BMW Seria 3 328i - 18
BMW Seria 3 328i - 19
BMW Seria 3 328i - 20
BMW Seria 3 328i - 21
BMW Seria 3 328i - 22
BMW Seria 3 328i - 23
BMW Seria 3 328i - 24
BMW Seria 3 328i - 25
BMW Seria 3 328i - 26
BMW Seria 3 328i - 27
BMW Seria 3 328i - 28

Najważniejsze

Przebieg

370 717 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 793 cm3

Moc

193 KM

Opis

Dzień dobry,

wystawiam na sprzedaż moje prywatne auto. Zostało ono sprowadzone w 2020 roku z Niemiec i jestem pierwszym właścicielem w Polsce.


Pełny raport przedzakupowy z historią serwisową z Niemiec wyślę na maila chętnym, ponieważ nie mieści się w limicie wyrazów ogłoszenia, poniżej jego część:

21.08.03 - 34 588 km - podnośnik szyby drzwi przednich lewych i prawych, diagnostyka komputerowa pojazdu

28.07.04 - 51 585 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, wahacz przedni prawy i lewy, tuleje zawieszenia przód, geometria kół pojazdu

13.07.05 - 68 240 km - badanie techniczne, kontrola pojazdu, klocki i tarcze hamulcowe przód, sprężyny zawieszenia tył, diagnostyka komputerowa pojazdu, termostat, czujnik położenia wałka rozrządu, uzupełnienie oświetlenia

21.07.05 - 68 595 km - regulator dmuchawy, diagnostyka komputerowa pojazdu

20.07.06 - 88 627 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, wycieraczki przód, płyn hamulcowy, czujnik położenia wałka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu

05.12.06 - 96 278 km - klocki hamulcowe przód, klocki hamulcowe tył, zacisk hamulcowy przód lewy, płyn hamulcowy, moduł podstawowy, diagnostyka i programowanie pojazdu

27.10.10 - 155 508 km - opony kpl, zmiana opon, wyważenie kół

09.03.11 - 161 058 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, wycieraczki przód

06.06.11 - 165 739 km - naprawa blacharsko-lakiernicza drzwi tylne prawe, uszczelka i wygłuszenie drzwi, listwa progowa prawa, listwa drzwi przednich prawych i tylnych prawych

25.01.12 - 176 666 km - klocki i tarcze hamulcowe przód, zacisk hamulcowy przód prawy, diagnostyka komputerowa pojazdu, czujnik poziomu oleju

19.04.12 - 180 968 km - uszczelka i sruby głowicy, uszczelka pokrywy głowicy, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu, logo BMW, diagnostyka komputerowa pojazdu, osłona klamki zewnętrznej drzwi przednich prawych

01.06.12 - 182 400 km - kolektor wydechowy z katalizatorem lewy i prawy , śruby, nakrętki i uszczelki, sonda lambda.


W dniu zakupu przebieg auta wynosił 296 650, przez 4 lata użytkowania przejechałem 73 000 kilometrów. Przez cały okres użytkowania pojazd odznaczał się bezawaryjnością (pomijając awarię pompy paliwa w lutym 2022).


W dniu zakupu jedynymi bolączkami auta były:


* nieoryginalny panel automatycznej klimatyzacji- wymieniłem na oryginalny, od manualnej;

* naklejka z logiem Apple na klapie bagażnika- nie moje gusta, ale chciałem zostawić to do momentu polerki auta, co ostatecznie nie doszło do skutku;

* jakaś wieśniacka końcówka rury wydechowej, do której montażu ktoś uciął kawałek zderzaka- zamontowałem kupioną na zamówienie z firmy Pro Custom. 100% stal kwasoodporna. Brzmienie dobrane zostało tak, że mamy total kulturkę, ale i fajny pomruk. Zderzak został jaki był;

*widoczne zarysowania na prawych tylnych drzwiach.


Po zakupie i podstawowym serwisie dodatkowo zrobione:


* profesjonalne obszycie kierownicy skórą;

* uszyte na zamówienie dywaniki;

* wymieniłem radio na business z CD oraz zamontowałem moduł bluetooth. Moduł jest dedykowany do tego modelu, znajduje się za radiem. Działa świetnie, nie psuje jakości i sam łączy się z telefonem po uruchomieniu silnika.


Poza powyższymi nie ingerowałem w auto, nie ma tu żadnego tuningu, lpg, dokładek, swapów i innych kombinacji.


Silnik jest fantastyczny i wiele bym dał za taki w moim obecnym dupowozie. Niedawno regenerowałem Vanos, ciągnie od samego dołu, pracuje równo i kulturalnie.


Sposób w jaki użytkowałem ten egzemplarz różni się nieco od stereotypowego w tym modelu. Od samego początku robiłem nim długie przeloty, z prędkościami zwykle przepisowymi. Regularnie jeździłem nim na trasie 500 kilometrów z powodu pracy i studiów, w góry oraz za granicę. Trasę do Danii i z powrotem zrobił bez żadnego przygotowania i o nic nie musiałem się martwić. Zawsze wsiadałem do niego z pewnością, że nic mnie nie zaskoczy, a wyprzedzanie innych aut będzie dziecinnie proste i przyjemne.


Auto mechanicznie jest bez zastrzeżeń. Problemem jest stan blacharsko-lakierniczy. Korzystałem z niego czysto użytkowo, zależało mi na tym żeby był zawsze gotowy do jazdy, a kwestie estetyczne nie miały dla mnie dużego znaczenia. Auto z racji mojego zawodu dużo stało, co prawda w garażu, ale niestety mimo wszystko zaczyna go trochę chrupać rdza. Pojawiło się sporo purchli, które przedstawiam na zdjęciach (jeśli się nie zmieszczą to doślę na maila).

Doszło do momentu, w którym musiałem podjąć decyzję- albo zająć się blacharką i zrobić auto na błysk, po czym trzymać ją dalej, albo oddać komuś, komu będzie się chciało. Te auta będą już tylko zyskiwać na wartości, zwłaszcza z tym motorem.

Wybór dokonał się po części sam, ponieważ potrzebuję aktualnie auta w kombi i z hakiem. Niedawno takie zakupiłem i BMW stoi od prawie pół roku nieużywane. Szkoda patrzeć jak marnieje, a i potrzebuję miejsca w garażu na motocykle.


Dlatego szukam dla trójki nowego właściciela. Nie jestem zdesperowany, jeśli będzie trzeba auto jeszcze postoi. Nie chcę też marnować niczyjego czasu, nie mam nic do ukrycia, prześlę dodatkowe zdjęcia, filmy, co kto potrzebuje. Prosiłbym też o szanowanie również mojego czasu.


Pojazd przeszedł miesiąc temu badanie techniczne. Wykryto uszkodzenie przewodu hamulcowego oraz pocącą się miskę olejową. Natychmiast wymieniona została uszczelka, olej raz filtr oleju. Ponadto wymieniono przewody hamulcowe przód oraz płyn hamulcowy.


Z większych rzeczy dwa lata temu została wymieniona pompa paliwa i jakieś pierdoły, regenerowano alternator, wymieniano linkę i szczęki od ręcznego. Poza tym filtry, olej, klocki tarcze na bieżąco. Z pewnością znajdę jakieś rachunki. Pół roku temu amortyzatory i sprężyny tył. Stoi na felgach 16 cali BMW styling 32 w stanie niemal idealnym. Opony Nokian Snowproof kupione nowe w zeszłą zimę, mają za sobą jeden wyjazd w góry, łącznie może 2000 kilometrów, bardzo fajnie trzymają.


Przegląd do 23.08.2025, ubezpieczenie do 18.08.2025. Zapraszam do kontaktu, odpowiem na wszystkie pytania.

 

22 października 2024 22:41

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2000

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

328i

Generacja

E46 (1998-2007)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

11625

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Radom, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store