Dzień dobry,
wystawiam na sprzedaż moje prywatne auto. Zostało ono sprowadzone w 2020 roku z Niemiec i jestem pierwszym właścicielem w Polsce.
Pełny raport przedzakupowy z historią serwisową z Niemiec wyślę na maila chętnym, ponieważ nie mieści się w limicie wyrazów ogłoszenia, poniżej jego część:
21.08.03 - 34 588 km - podnośnik szyby drzwi przednich lewych i prawych, diagnostyka komputerowa pojazdu
28.07.04 - 51 585 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, wahacz przedni prawy i lewy, tuleje zawieszenia przód, geometria kół pojazdu
13.07.05 - 68 240 km - badanie techniczne, kontrola pojazdu, klocki i tarcze hamulcowe przód, sprężyny zawieszenia tył, diagnostyka komputerowa pojazdu, termostat, czujnik położenia wałka rozrządu, uzupełnienie oświetlenia
21.07.05 - 68 595 km - regulator dmuchawy, diagnostyka komputerowa pojazdu
20.07.06 - 88 627 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, wycieraczki przód, płyn hamulcowy, czujnik położenia wałka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu
05.12.06 - 96 278 km - klocki hamulcowe przód, klocki hamulcowe tył, zacisk hamulcowy przód lewy, płyn hamulcowy, moduł podstawowy, diagnostyka i programowanie pojazdu
27.10.10 - 155 508 km - opony kpl, zmiana opon, wyważenie kół
09.03.11 - 161 058 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, wycieraczki przód
06.06.11 - 165 739 km - naprawa blacharsko-lakiernicza drzwi tylne prawe, uszczelka i wygłuszenie drzwi, listwa progowa prawa, listwa drzwi przednich prawych i tylnych prawych
25.01.12 - 176 666 km - klocki i tarcze hamulcowe przód, zacisk hamulcowy przód prawy, diagnostyka komputerowa pojazdu, czujnik poziomu oleju
19.04.12 - 180 968 km - uszczelka i sruby głowicy, uszczelka pokrywy głowicy, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu, logo BMW, diagnostyka komputerowa pojazdu, osłona klamki zewnętrznej drzwi przednich prawych
01.06.12 - 182 400 km - kolektor wydechowy z katalizatorem lewy i prawy , śruby, nakrętki i uszczelki, sonda lambda.
W dniu zakupu przebieg auta wynosił 296 650, przez 4 lata użytkowania przejechałem 73 000 kilometrów. Przez cały okres użytkowania pojazd odznaczał się bezawaryjnością (pomijając awarię pompy paliwa w lutym 2022).
W dniu zakupu jedynymi bolączkami auta były:
* nieoryginalny panel automatycznej klimatyzacji- wymieniłem na oryginalny, od manualnej;
* naklejka z logiem Apple na klapie bagażnika- nie moje gusta, ale chciałem zostawić to do momentu polerki auta, co ostatecznie nie doszło do skutku;
* jakaś wieśniacka końcówka rury wydechowej, do której montażu ktoś uciął kawałek zderzaka- zamontowałem kupioną na zamówienie z firmy Pro Custom. 100% stal kwasoodporna. Brzmienie dobrane zostało tak, że mamy total kulturkę, ale i fajny pomruk. Zderzak został jaki był;
*widoczne zarysowania na prawych tylnych drzwiach.
Po zakupie i podstawowym serwisie dodatkowo zrobione:
* profesjonalne obszycie kierownicy skórą;
* uszyte na zamówienie dywaniki;
* wymieniłem radio na business z CD oraz zamontowałem moduł bluetooth. Moduł jest dedykowany do tego modelu, znajduje się za radiem. Działa świetnie, nie psuje jakości i sam łączy się z telefonem po uruchomieniu silnika.
Poza powyższymi nie ingerowałem w auto, nie ma tu żadnego tuningu, lpg, dokładek, swapów i innych kombinacji.
Silnik jest fantastyczny i wiele bym dał za taki w moim obecnym dupowozie. Niedawno regenerowałem Vanos, ciągnie od samego dołu, pracuje równo i kulturalnie.
Sposób w jaki użytkowałem ten egzemplarz różni się nieco od stereotypowego w tym modelu. Od samego początku robiłem nim długie przeloty, z prędkościami zwykle przepisowymi. Regularnie jeździłem nim na trasie 500 kilometrów z powodu pracy i studiów, w góry oraz za granicę. Trasę do Danii i z powrotem zrobił bez żadnego przygotowania i o nic nie musiałem się martwić. Zawsze wsiadałem do niego z pewnością, że nic mnie nie zaskoczy, a wyprzedzanie innych aut będzie dziecinnie proste i przyjemne.
Auto mechanicznie jest bez zastrzeżeń. Problemem jest stan blacharsko-lakierniczy. Korzystałem z niego czysto użytkowo, zależało mi na tym żeby był zawsze gotowy do jazdy, a kwestie estetyczne nie miały dla mnie dużego znaczenia. Auto z racji mojego zawodu dużo stało, co prawda w garażu, ale niestety mimo wszystko zaczyna go trochę chrupać rdza. Pojawiło się sporo purchli, które przedstawiam na zdjęciach (jeśli się nie zmieszczą to doślę na maila).
Doszło do momentu, w którym musiałem podjąć decyzję- albo zająć się blacharką i zrobić auto na błysk, po czym trzymać ją dalej, albo oddać komuś, komu będzie się chciało. Te auta będą już tylko zyskiwać na wartości, zwłaszcza z tym motorem.
Wybór dokonał się po części sam, ponieważ potrzebuję aktualnie auta w kombi i z hakiem. Niedawno takie zakupiłem i BMW stoi od prawie pół roku nieużywane. Szkoda patrzeć jak marnieje, a i potrzebuję miejsca w garażu na motocykle.
Dlatego szukam dla trójki nowego właściciela. Nie jestem zdesperowany, jeśli będzie trzeba auto jeszcze postoi. Nie chcę też marnować niczyjego czasu, nie mam nic do ukrycia, prześlę dodatkowe zdjęcia, filmy, co kto potrzebuje. Prosiłbym też o szanowanie również mojego czasu.
Pojazd przeszedł miesiąc temu badanie techniczne. Wykryto uszkodzenie przewodu hamulcowego oraz pocącą się miskę olejową. Natychmiast wymieniona została uszczelka, olej raz filtr oleju. Ponadto wymieniono przewody hamulcowe przód oraz płyn hamulcowy.
Z większych rzeczy dwa lata temu została wymieniona pompa paliwa i jakieś pierdoły, regenerowano alternator, wymieniano linkę i szczęki od ręcznego. Poza tym filtry, olej, klocki tarcze na bieżąco. Z pewnością znajdę jakieś rachunki. Pół roku temu amortyzatory i sprężyny tył. Stoi na felgach 16 cali BMW styling 32 w stanie niemal idealnym. Opony Nokian Snowproof kupione nowe w zeszłą zimę, mają za sobą jeden wyjazd w góry, łącznie może 2000 kilometrów, bardzo fajnie trzymają.
Przegląd do 23.08.2025, ubezpieczenie do 18.08.2025. Zapraszam do kontaktu, odpowiem na wszystkie pytania.