Witam,
na sprzedaż moje prywatne BMW 320D F30, którym jeździłem na co dzień przez ostatnie 3 lata. Myślę, że zainteresowanym nie muszę przedstawiać tego samochodu. Jego główne cechy to: fantastyczne właściwości jezdne, komfort i świetne osiągi przy niewielkim spalaniu.
Samochód został sprowadzony z Niemiec w sierpniu 2021 roku z przebiegiem 241 tys. km.
Beemka jest bezwypadkowa, bezszkodowa - wszystkie elementy blacharskie są w oryginalnym lakierze, żaden nie był powtórnie malowany.
Samochód jest bardzo fajnie wyposażony. Posiada między innymi: automatyczną skrzynię biegów, ładnie utrzymaną, skórzaną tapicerkę w kolorze brązowym, sportowe fotele przednie z ogrzewaniem, interfejs Apple CarPlay/Android Auto (o którym więcej poniżej), dwustrefową klimatyzację automatyczną, kierownicę multifunkcyjną, czy tempomat.
Interfejs Apple CarPlay/Android Auto, w który doposażyłem samochód współpracuje z fabrycznym systemem infotainment - mamy dzięki temu dostęp do wszystkich możliwych aplikacji do nawigacji - Google Maps, Yanosik, etc., możemy słuchać muzyki z ulubionych aplikacji streamingowych, jak np. Apple Music, czy Spotify, a całość jest obsługiwana poprzez pokrętło iDrive lub przyciski na kierownicy. Interfejs sprawuje się bardzo dobrze - nie widzę różnicy w działaniu pomiędzy nim, a np. fabrycznym systemem Skody.
W samochód została zainwestowana "wywrotka" pieniędzy - zależało mi, żeby wóz był zawsze w 100% sprawny, dlatego wiele rzeczy wymienianych było prewencyjnie, przy okazji innych napraw. Dzięki temu samochód nigdy mnie nie zawiódł przez ponad trzyletni okres eksploatacji. Olej wymieniałem co 7-8 tys. kilometrów.
Ważniejsze naprawy, jakie zostały w samochodzie wykonane:
1) wymiana rozrządu - zaraz po zakupie, przy przebiegu 241 tys. km - na oryginalnych częściach,
2) regeneracja turbosprężarki,
3) wymiana filtra DPF na oryginalny, z samochodu o dużo mniejszym przebiegu wraz z czyszczeniem,
4) wymiana pompy wody, termostatu i paska osprzętu, naprawa odmy,
5) wymiana amortyzatorów z przodu i z tyłu,
6) wymiana sprężyn z przodu i z tyłu,
7) wymiana tarcz i klocków hamulcowych z przodu i z tyłu,
8) wymiana akumulatora na nowy, AGM,
9) wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów wraz z filtrem,
10) wymiana zacisków hamulcowych z przodu i z tyłu wraz z przewodami elastycznymi,
11) konserwacja podwozia.
Wszystkie naprawy zostały przeprowadzone w niezależnym, renomowanym warsztacie zajmującym się serwisem samochodów BMW - Muzg Garage oraz udokumentowane w książce serwisowej.
Samochód sprzedaję wraz z dwoma kompletami kół: 18-calowymi z oponami letnimi oraz 16-calowymi z oponami zimowymi. Oba zestawy posiadają oryginalne czujniki ciśnienia. Oba komplety felg są oryginalne - BMW. 18-calowe to model styling 416, natomiast 16-calowe to model styling 390.
Felgi 18-calowe zostały w tym roku pomalowane proszkowo w wyspecjalizowanym warsztacie. Prezentują się znakomicie. Opony letnie zostały również założone w tym roku - przejechały kilka tysięcy kilometrów. "Zimówki" mają 3 lata i jeszcze co najmniej kilka sezonów przed sobą. Zamieszczam zdjęcia samochodu zarówno na kołach letnich, jak i zimowych.
Podsumowując: w auto zostało zainwestowane grubo ponad 30 tys. zł. Samochód sprzedaję tylko dlatego, że z racji zmiany charakteru pracy, potrzebuję samochodu z silnikiem hybrydowym lub benzynowym - do jazdy na krótkich odcinkach, które - jak wiadomo - są męczarnią dla diesli. Do tej pory używałem tego samochodu głównie w trasie. Przy prędkościach autostradowych spalanie samochodu wynosiło w granicach 5,5 - 5,8 litra.
Samochód nie wymaga żadnych napraw, ani inwestycji. Myślę, że jeszcze długo posłuży nowemu nabywcy.
Przegląd i ubezpieczenie z pełnym autocasco są ważne do września 2025.
Zapraszam do obejrzenia samochodu w okolicach Bochni. Mogę udostępnić miernik grubości lakieru. Wyrażam zgodę na sprawdzenie samochodu w dowolnej stacji diagnostycznej lub warsztacie.
Cena do niewielkiej negocjacji na miejscu.
Pozdrawiam.