BMW posiadam od 2 lat, w tym czasie przejechałem około 30k km bez żadnej awarii. Samochód z silnikiem benzynowy 2.0 o mocy 150km (N46) na łańcuchu. Po zakupie sprawdzony został napinacz łańcucha, olej z filtrem wymieniany co 10k km.
Skrzynia to ZF 6-stopniowy bardzo szybko i płynnie zmienia przełożenia, nie szarpie. Olej w skrzyni zmieniany był przez poprzedniego właściciela przy przebiegu ok. 150k km.
W ciągu ostatnich 2 lat zostało zrobione:
167k km wymiana oleju z filtrami
172k km nowe amortyzatory tył
177k km zakup opon wielosezonowych Imperial + wymiana oleju silnikowego
181k km nowe klocki hamulcowe tył
185k km nowe łożysko prawy tył
188k km wymiana miski olejowej + olej i filtr
198k km olej + filtr
Samochód fajnie wyposażony m.in. w
- dach panoramiczny z szyberdachem
- podgrzewane fotele przednie
- czarna skórzana tapicerka
- tempomat
- klimatyzacja
- wyświetlacz centralny z nawigacją
- seryjnie lepsze nagłośnienie Hi-Fi
- Isofix
- czujniki parkowania tył
Jeśli chodzi o minusy to w kilku miejscach ma małe ryski (jak to pełnoletni samochód) oraz otwieranie/zamykanie auta działa tylko z kluczyka. Najprawdopodniej winna jest to wiązka klapy bagażnika, temat popularny na forach BMW E91/E61. Niestety nie miałem kiedy się tym zająć.