Witam.
Do sprzedania moje prywatne BMW E46. W moim posiadaniu od 2017 roku. Auto w stu procentach sprawne technicznie, wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco na wysokiej klasy częściach. Nie będę się rozpisywał co było zrobione, bo było tego naprawdę sporo przez te wszystkie lata użytkowania, gdyż było użytkowane na co dzień. Z najważniejszych rzeczy które przychodzą mi do głowy:
- wspawane wzmocnienia tylnego wózka wraz z konserwacją
- wymienione wahacze przednie na sworzniach Meyle HD wraz z tulejami (Meyle)
- wymienione amortyzatory Sachs ze sprężynami Eibach (przód + tył)
- wymieniona tuleja pływająca prawy tył Febi
- tarcze i klocki hamulcowe TRW (przód i tył)
- kierownica wymieniona na multifunkcyjną (multifunkcja jeszcze nie podłączona, ale może na dniach podłączę jak znajdzie się chętny na auto)
- dołożony oryginalny podłokietnik
- wymieniona uszczelka pokrywy zaworów wraz z uszczelkami śrub (Elring)
- uszczelka górnej pokrywy rozrządu (Elring)
- zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego (Meyle) + korek (oryginał ASO)
- chłodnica Behr
- termostat Behr
- zrobiona pełna geometria przód i tył.
Z rzeczy do zrobienia to wymiana rurki odpływu klimatyzacji, klima nabita, szczelna, działa ale nie odprowadza wody.
Olej i filtry wymieniane na bieżąco co 10 tys km lub częściej (Olej Motul 8100 x-cess 2gen. 5W40 z normą BMW LL-01 + filtr oleju Mann) + płukanka silnika co 3 wymiany oleju wraz z wymianą zaworu odmy.
W samochodzie nic nie stuka, nie puka, nie buja, jest sztywne i prowadzi się pewnie. Nigdy mnie nie zawiodło, co roku robi trasy nad morze i z powrotem (ok. 600km w jedną stronę), zawsze dojechał i wrócił
Zacząłem remont blacharski - wspawane reperaturki progów, oraz tylnych nadkoli z blachy ocynkowanej. Auto do dokończenia, ja w międzyczasie kupiłem drugie i odpuściłem temat z powodu braku czasu, stąd decyzja o sprzedaży. Miałem zrobić i jeździć, ale wyszło jak wyszło i szkoda żeby stało w garażu.
Dla zainteresowanych mogę wysłać zdjęcia z przebiegu prac.
Sprzedaję w takim stanie jak stoi na chwilę obecną, wszystkie nakładki, plastiki, nadkola, spinki i wszystko co zdemontowane posiadam.
Nowe ubezpieczenie OC od 18 kwietnia (opłacone)
Obecnie brak przeglądu, ale z powodu decyzji o sprzedaży na dniach będzie zrobiony (nie robiłem bo stoi w garażu)
Rok produkcji: 1999
Silnik: M43TUB19 105KM
Przebieg: 266400 (w CEPiK informacja o błędnym przebiegu z racji wymiany licznika. Jak był wymieniany to jeszcze nie było obowiązku zgłaszania wymiany i diagnosta wpisał przebieg taki jaki był na nowym liczniku. Obecnie jest skorygowany do stanu rzeczywistego) - zakupiony przeze mnie w 2017 roku z przebiegiem 190900
Nr rej.: SK628LS
VIN: WBAAL11030JN16313
Data pierwszej rejestracji: 22.04.1999
Można sprawdzić w bazie CEPiK, nie mam nic do ukrycia.
Zainteresowanym odpowiem na wszystkie pytania, ale przypominam, że jest to auto do dokończenia przez potencjalnego kupującego więc proszę o kontakt osoby realnie zainteresowane ofertą. Szanujmy nawzajem swój czas.
Handlarzom serdecznie dziękuję, za półdarmo nie oddam bo wiem co sprzedaję.