Witam.
Posiadam na sprzedaż BMW, które kupiłem z zamiarem doinwestowania i użytkowania przez parę ładnych lat.
Samochód posiada silnik 2.0 Diesel o oznaczeniu kodowym M47n o mocy 150km z manualną, pięciobiegową skrzynią. Auto miało mi służyć jako jednocześnie rodzinne i jako kombi, którym mogę przewozić rzeczy i sprzęt związany z działalnością.
Zacznijmy od tego, co zostało wymienione w tym samochodzie odkąd je posiadam:
Tylnie sprężyny, amortyzatory, poduszki, odboje i osłony amortyzatorów.
Tuleje tylnych wahaczy.
Tylnie łożyska kół.
Linki ręcznego, szczęki i zestaw montażowy. Tarcze kotwiczne tył.
Piasta z koronką ABS przód prawy.
Czujnik ABS prawy przód.
Czujnik ABS prawy tył.
Zrobiona zbieżność.
Dwie poduszki silnika.
Sprężyny gazowe pokrywy bagażnika.
Założone mocne żarówki świateł mijania i długich, wsteczne światła LED, podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED, wnętrze również jest na pełnym ledzie.
Wymieniona manetka od kierunkowskazów, gdyż nie działał przełącznik od komputera pokładowego.
Wymieniona zewnętrzna, lewa tylna lampa, ponieważ klosz odpadł.
Podstawowa wymiana oleju i wszystkich czterech filtrów.
Nowe dywaniki i mata gumowa bagażnika.
Dołożony podwójny uchwyt na kubki pod podłokietnikiem.
Klapy wirowe w kolektorze usunięte i wyprogramowane.
Auto stoi obecnie na 16 calowych zimówkach na jeden sezon, ze stalowymi felgami ale z oryginalnymi kołpakami, które trzymają się bez żadnych trytytek. Posiadam do niej również letnie koła z 17 calowymi felgami styling 158 z BMW E90 (mają nawet oryginalne dekielki) z oponami Pirelli run flat po jednym sezonie, jednak w komplecie z autem, cena idzie z automatu o 1500zł w górę.
Minusy:
- do wymiany maska i zderzak po stłuczce parkingowej,
- od tamtego zdarzenia świecą się błędy na desce takie same jak podczas uszkodzonego czujnika ABS.
- nie działa podgrzewanie i spryskiwacz tylnej szyby,
- nie działa gniazdo zapalniczki w bagażniku,
- Problem z szyberdachem, raz działa a raz nie i osłona od środka została zdjęta
- delikatne wykwity rdzy na rantach drzwi i dwa purchelki na tylnych nadkolach
(Przednia tablica rejestracyjna została zgnieciona i pęknięta, zostało to zgłoszone, w poniedziałek będzie nowa)
Podsumowując:
Auto odpala bez zająknięcia i równo pracuje. Prowadzi się prosto, zawieszenie ładnie wybiera nierówności. Silnik ma swoją moc, dobrze przyspiesza pod górkę, nie pobiera i nie gubi oleju ani płynu chłodzącego. Spalanie w trasie przy 120-140 km/h na tempomacie to 6,5-6,7 litra. Działają w nim wszystkie głośniki, światełka, lampki, podświetlenia wnętrza, bagażnika, i elementy wyposażenia takie jak:
klimatyzacja,
otwierana szyba w pokrywie bagażnika,
komputer pokładowy,
oryginalne radio,
sterowanie radiem z kierownicy,
tempomat,
elektryczne szyby z przodu i z tyłu,
czujniki parkowania tył,
centralny zamek z alarmem,
domykanie szyb z pilota,
podłokietnik,
podgrzewane fotele przednie,
halogeny,
isofix,
podgrzewane lusterka boczne,
fotochromatyczne lusterko wsteczne,
roleta i siatka bagażnika,
samoregulujący się poziom świateł,
*zaprogramowane światła do jazdy dziennej- po przekręceniu na zapłon, gdy włącznik świateł znajduje się w pozycji "0", świecą się tylko przednie światła długie z mocą 30%*
Auto fabrycznie nie posiada DPF, oba katalizatory na miejscu.
Do auta posiadam 4 oryginalne kluczyki i dokumenty z Niemiec.
Samochód ma relingi i zdejmowany hak wbity w dowód.
Więcej grzechów już nie pamiętam.
Sprzedaję z powodu braku czasu i możliwości dalszej naprawy. Wyszło na to, że zdrowie człowieka jednak jest najważniejsze...
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie odzyskam z tego samochodu wszystkiego co zainwestowałem, ale za bezcen również go nie oddam.
Ubezpieczenie do 20.11.2025
przegląd do 30.09.2025
Data pierwszej rejestracji: 27.02.2002
Pierwsza rejestracja w Polsce: 16.05.2016
Nr rejestracyjny: TSK 54456
Nr VIN: WBAAP71090JL39614