BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14
BMW Seria 3 - 15
BMW Seria 3 - 16
BMW Seria 3 - 17
BMW Seria 3 - 18
BMW Seria 3 - 19
BMW Seria 3 - 20

1 / 21

BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14
BMW Seria 3 - 15
BMW Seria 3 - 16
BMW Seria 3 - 17
BMW Seria 3 - 18
BMW Seria 3 - 19
BMW Seria 3 - 20

Najważniejsze

Przebieg

266 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 171 cm3

Moc

170 KM

Opis

Witam,

Na sprzedaż oferuję moje prywatne BMW E46 z 2004 roku, z silnikiem M54B22 (2.2, 170 KM) z gazem i katalizatorami. Sprowadzony w 2019r.


2 opisy : dla osób niezwiązanych z motoryzacją i bardziej techniczny co robiłem przy samochodzie dla osób interesujących się motoryzacja jak ja ;)


Dla zainteresowanych przygotowałem zdjęcia z części napraw i dowody zakupu. Dodaje raport z Car Vertical wygenerowany 08.12.24


Samochód wyposażony w całoroczne opony na felgach 16’’, a w zestawie dokładam oryginalne felgi BMW 18’’. Auto posiada instalację gazową, jest w pełni sprawne i gotowe do jazdy. Stan techniczny jest zadbany, ale nie nowy.


Opis dla osób mniej związanych z motoryzacją:

Samochód kupiłem od kuzyna, któremu pomogłem go sprowadzić z Niemiec, około półtora roku przed moim odkupieniem. Był użytkowany przez starsze małżeństwo i znajdował się w bardzo dobrym stanie, choć miał lekką stłuczkę z przodu (wgnieciona maska, pęknięty zderzak dlatego dołożony jest M-pakiet przód i tył) . Auto miało wtedy przebieg realny jak pamiętam ok. 170 tys. km.

Przy około 175 tys. km została założona instalacja gazowa – montaż wykonano bardzo profesjonalnie u mojego przyjaciela, co widać po schludnym ukryciu wtrysków i parownika oraz bezawaryjnej eksploatacji do dziś. Odkupiłem je, ponieważ znałem historię pojazdu i sam przeprowadzałem jego pierwsze i kolejne serwisy. Potrzebowałem samochodu niezawodnego, idealnego na długie trasy Polska–Holandia, gdzie pracuję.

Nie jestem mechanikiem, ale motoryzacja to moja pasja. Wszystkie naprawy były wykonywane na czas, z dbałością o szczegóły: olej wymieniany co 10 tys. km (5W50), łącznie pięć razy wymieniany olej w skrzyni automatycznej. Samochód był użytkowany głównie w trasie (80% przebiegu). Dbałem, aby żadne usterki nie zaskoczyły mnie w drodze – naprawy były bardziej opłacalne niż laweta i serwis za granicą. Na przykład, gdy alternator zaczął hałasować, założyłem nowy Hella. Gdy skończyły się tylne tarcze hamulcowe, zamontowałem zestaw TRW. Na żadnym etapie nie oszczędzałem na częściach.


Opis techniczny co było robione:

• Tematy jak filtry powietrza, kabiny, paliwa, gazu to aż szkoda się rozpisywać. .

• Nowe 6 cewek bosh - wypadał zapłon na dwóch cyl ? to wymieniłem wszystkie.

• Nowe 2 sondy Lambda bosh przed katalizatorem

• Nowy akumulator (rok temu)

• Nowe klosze lamp z żarówkami LED Philips (świetne do nocnej jazdy)

• Nowe kierunkowskazy przednie

• Nowe gumy dolotu od filtra do przepustnicy Gates

• Świeżo wymienione klocki hamulcowe (przód i tył)

• Regularny serwis olejowy: wymiana oleju co 10 tys. km, zawsze z płukanką. Co 20 tys. km stosowany był Ceratec Liqui Moly – dzięki temu zużycie oleju spadło z 2,5 l na 10 tys. km do 0,5 l na 10 tys. km.

• Nowy czujnik poziomu oleju

• Serwis skrzyni biegów ZF5HP:

- Po sprowadzeniu auta olej wymieniłem dwukrotnie w trybie statycznym

- Po 40 tys. km przeprowadziłem wymiana metodą płukanki (trzy cykle statycznie+ dwa razy filtr).

• Nowa chłodnica wody NRF (z plastikowym mocowaniem wymiennika od chłodnicy oleju skrzyni i zbiorniczkiem płynu chłodzącego)

• Alternator Hella, komplet pasków i rolek

• Sprawdzona i nabita klimatyzacja

• Pompa wody wymieniona 40 tys. km temu

• termostat kompletny z obudową ok 30-40 tys km temu.

• Odma z wężami febi(pokrywa silnika ma pęknięcie, które powstało podczas wymiany odmy – wymieniona bez zdejmowania kolektora, 6h roboty, nerwy, podrapane ręce ale Ci co znają temat docenią taka wymianę w m54 ;) ).

• pompa paliwa Magneti Marelli


Dodatki:


Poszukiwania nowego auta zajęły mi półtora roku dlatego serwisowałem to BMW tak, jak zawsze bo miałem nim dalej jeździć. Posiadam kilka aut którymi robię trasy i technicznie musiały być gotowe zawsze. W związku z tym zostały mi części które miałem montować dlatego dorzucam:

• Olej i filtr do skrzyni automatycznej ok 400zł ?

• Uszczelki kolektora wydechowego ok 160zł

• przewody chłodnicy oba ( nie doszły jak wymieniałem chłodnice wody)

• Chłodnicę oleju skrzyni automatycznej – kultura obsługi, a nie konieczność naprawy 200-300zł ?

• Felgi 18’’ (przygotowane do złożenia ponieważ jedną spawałem ale sprzedaż auta wyprzedziła ich montaż).

• koło zapasowe dojazdowe


Do wymiany jest -

-wzmacniacz radia (wymontowałem już stary, dołączam)

- 2 opony do felg 18, 2 opony do felg 16 (wyglądają staro choć bardzo stare nie sa i jest bieżnik. . jeździłem na nich ciągle ale Michelin współcześnie to jest porażka dlatego napisałem że dodaje tylko felgi 18 a nie 2 komplety kół)

- jedna uszczelka kolektora wydechowego. oczywiście kupiłem 2.


Zapraszam do kontaktu i oględzin!

 

9 grudnia 2024 12:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2004

Generacja

E46 (1998-2007)

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9375

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Sebastian

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Zduńska Wola, zduńskowolski, Łódzkie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store