Sprzedam prywatny samochód BMW E46 Compact 2.0 143KM zewn. M pakiet, jest to kolejne BMW w rodzinie, o przebiegu realnym 316000. Przez prawie 3 lata do auta włożono ok. 26000 zł. W każdym aucie prowadzę zeszyt z datą przebiegiem i kwotą naprawy. Silnik po wymianie kompletnego rozrządu oraz wymianie uszczelniaczy zaworowych. Więcej info udziele telefonicznie. Jeżeli ktoś będzie chciał zrobię fotki zeszytu z serwisem co było w nim robione może sobie każdy zobaczyć . Wystawiam go mając w poniedziałek umówionego mechanika, do wymiany olej filtr, amortyzatory tył.
Napiszę część wymian:
- uszczelniacze zaworowe
- kompletny rozrząd i kół zmiennych faz,
- pompa Vaccum(Hart) oraz serwo hamulca,
- Odma (Febi),
- czujnik położenia wału(OE BMW),
- wahacze L+P, końcówki drążków, tylne tuleje przednich wahaczy(Meyele HD)
- hamulce przód( tarcze Bosch + klocki + tarcze kotwiczne+ klocki)
- 4 cewki BOSCH
- hamulce tył( tarczobębny Brembo + klocki ham.+szczęki ręcznego+ tarcze kotwiczne(Febi)
- zawieszenie tył(większość sworzni, mimośruby do regulacji zbieżności tyłu)
- pompa paliwa(Hella),
- przewody hamulcowe
- przewody układu chłodzenia, zbiorniczek wyrównawczy + Oringi
- poduszki skrzyni biegów(SWAG),
- wymiana tulei mostu(tylne + 2 boczne),
- wymiana sprężarki klimy(na używaną OE BMW),
- pompa strumieniowa + pływak,
- elektrozawór z pompką,
- geometria 3D(4 krotnie),
- naprawy blacharskie,
- klima działa prawidłowo(co rok konserwacja, odgrzybiane + 2 razy na rok filtr kabinowy)
i wiele innych rzeczy, które są wpisane w zeszyt napraw. Posiadam 2 klucze piloty działające(w jednym wymiana(przelutowanie) baterii na nową oryginalną).