PROSZĘ O PISANIE WIADOMOŚCI OTOMOTO/SMS, PONIEWAŻ NIE MAM JAK ODBIERAĆ TELEFONÓW
Proszę też o zapoznanie się z opisem przed kontaktem, bo na większość pytań jest tu już odpowiedź,
Nie interesują mnie zamiany inne niż na gotówkę i nie odpisuję na wiadomości z pytaniem o cenę ostateczną.
BMW E46 320ci
Nadwozie: coupe
Rocznik: 2000r.
Nr rej.: KK58012
VIN: WBABM11030JK05997
Pierwsza rejestracja: 29.06.2000r.
Przebieg wg. licznika: 227 tys. km
Kraj pochodzenia: Austria
Przegląd: 28.05.2025
OC: 26.06.2025 (opłacone do grudnia 2024 - pierwsza z dwóch rat)
Instalacja LPG ważna do 2031r.
Silnik: M52TUB20 R6 2.0 150KM
Paliwo: benzyna + LPG
Skrzynia: Manualna, 5-biegowa
Lakier: granatowy, 317 Orientblau Mettalic
Wnętrze: fotele standardowe, w pełni elektryczne, podgrzewane, z pamięcią, półskóry Hell-beige 2
Wyposażenie:
- lusterko wsteczne fotochromatyczne
- elektrycznie regulowane, podgrzewane przednie fotele (komforty) z pamięcią
- elektrycznie regulowane lusterka z pamięcią
- podłokietnik
- Xenony ze świeżymi kloszami
- czujnik deszczu
- automacztyczna klimatyzacja
- 4 elektryczne szyby
Dołożone:
- mpakietowe alufelgi 17 cali z serii 1 z oponami zimowymi (przód Pirelli Sottozero 3 205/50 R17 2017r.; tył Continental WinterContact 205/50 R17 V XL 2016r.)
- oświetlenie pod nogami RGB z przodu i z tyłu, regulowane telefonem
- ambient light na desce, dokoła lewarka skrzyni i na drzwiach RGB, regulowany telefonem
- białe LEDowe żarówki w środku
- dodatkowe gniazdo zapalniczki na zapłon pod podłotnikiem
- ładnie schowany transmiter Bluetooth Baseus + dwa gniazka USB
- drewno w środku oklejone matową czarną folią
- przyciemnione tylne boczne szyby
- dymione boczne kierunkowskazy
- przezroczyste przednie kierunkowskazy
- obszyta na nowo kierownica
- nowa skórzana gałka zmiany biegów
- instalacja gazowa ze zbiornikiem w miejscu na koło zapasowe i wlewem pod klapką wlewu paliwa
Rzeczy do zrobienia:
- podmienić moduł komfortu, bo od czasu do czasu świruje (kupiony, ale kabel diagnostyczny mi padł)
- ogarnąć ją pod kątem rdzy (raczej dramatu nie ma, wszystko wygląda ok, tylko są naloty na krawędziach blach od spodu, lekkie na dole drzwi, na rantach przednich błotników mocniejsze naloty, ale jeszcze bez dramatu - wytrzymają test śrubokręta; podnosi się za progi, podłoga też bez dziur)
- uszczelnienie zbiorniczka spryskiwaczy (prawdopobnie gdzieś przez spryskiwacz xenonu lub przy mocowaniu pompek powoli ucieka płyn)
- grzanie fotela pasażera (prawdopobnie padł kabelek od czujnika temperatury w fotelu)
Zrobione za mojej kadencji:
- nowy komplet hamulców tył (tarcze + klocki)
- nowy ręczny cały
- nowy tylny zderzak i belka pod nim
- nowe klosze lamp przednich
- nowe żarniki xenonowe
- nowy silniczek krokowy
- nowy akumulator
- nowe wszystkie rolki i paski (INA, Bosch, Conti)
- ogarnięte chłodzenie, nowe węże, uszczelki, zawór nagrzewnicy, czujnik płynu, metalowa pompa wody
- nowe wkłady lusterek
- czujnik wałka rozrządu
- nowe siłowniki klapy bagażnika
- zmienione filtry gazu
- nowa poduszka kierowcy i pasażera (akcja serwisowa w ASO BMW)
- nowa gałka zmiany biegów
- nowe wycieraczki
- nowe plastiki od osłon przeciwsłonecznych
- nowy lewy tylny zacisk
- nowy prawy przedni przewód elastyczny hamulców
- nowa uszczelka podstawy filtra oleju
- nowe uszczelki pokrywy zaworów i śrub
- nowa guma stabilizatora przód
Ogólnie jest bardzo żwawa jak na 2 litry i fajnie brzmi, bo to jednak 6 garów.
Nie sprzedawałbym gdyby nie fakt, że z pracy dostałem służbowe i od dłuższego czasu jeżdżę głównie nim ;)
Lokalizacja: Kraków Bronowice
Osoby zainteresowane bawarką proszę o wiadomości OtoMoto/SMS, odpisuję na bieżąco, a nie mam za bardzo możliwości odbierania telefonów.