Cześć, na sprzedaż posiadam BMW e46 320d automat o mocy 150 koni, który jest w mojej rodzinie od 22.05.2012r. czyli ponad 12 lat. Samochód został sprowadzony z Belgii i posiadał tam 2 właścicieli, w momencie sprowadzenia miał najechane 166 tysięcy km. W roku 2012 zakupiłem go ja i początkowo jeździła nim moja mama, a od ok. 4 lat jeżdżę nim ja. Nie jestem handlarzem, a decyzję o sprzedaży podjąłem ze względu na pojawienie się dziecka – niestety trójka jest już dla mnie za mała.
Samochód został wyprodukowany pod koniec 2004 roku, a zarejestrowany w 2005 roku więc jest to auto z końca produkcji.
BMW jest zadbane i wszystkie naprawy i wymiany były wykonywane na czas. W przeciągu ostatnich 2 lat, większe naprawy jakie zostały wykonane to:
1. Regeneracja wszystkich wtryskiwaczy
2. Wymiana wszystkich świec
3. Naprawa mechatroniki w automatycznej skrzyni i wymiana oleju w niej.
4. Wymiana turbiny
5. Wymiana akumulatora
6. Wymiana chłodnicy klimatyzacji
7. Wymiana chłodnicy wody
W samochodzie wszystko jest sprawne, odpala bez najmniejszego problemu, nie ma błędów na desce, płynnie zmienia biegi, ma moc. Osobiście nie bałbym się nim zrobić trasy 1000km. Z resztą tak naprawdę najgorsze podzespoły zostały już naprawione jak wyżej. Przebieg to potwierdzone dokumentami 413 353 km co w mojej opinii jest normą na 20-letniego diesla. Wszystkie szyby w oryginale poza przednią która była wymieniona ok. 2 miesiące temu, bo pękła od uderzenia kamienia, na szybie jest nalepka gwarancyjna. Jeśli chodzi o piksele na desce i radiu to wszystkie są sprawne i nie był nigdy naprawiane. Samochód jest w oryginale bez wiejskich modyfikacji, jeździły nim normlane osoby i nie był upalany pod marketem.
OC ważne do: 21.05.2025r.
Badanie techniczne ważne do: 03.01.2025r.
Wyposażenie:
1. Skórzane fotele
2. Tempomat
3. Klimatyzacja
4. Wszystkie szyby elektryczne
5. Drewniane dekory
6. Automat
7. Szyberdach
8. Alarm
9. ISOFIX
10. Kontrola trakcji
11. Alarm
12. Przeciwmgielne tył i przód
13. Czujnik ciśnienia opon
14. Multifunkcyjna kierownica
Ewentualne wady:
1. Ktoś na parkingu obtarł tylny zderzak i zniszczył jego uchwyty. Zderzak odstaje, co nie przeszkadza w użytkowaniu, jednak nie wygląda zbyt ładnie. Dla perfekcjonisty można pomyśleć o wymianie całego zderzaka tył.
2. Na drzwiach kierowcy jest rysa
3. Do wymiany jest jakiś czujnik oleju. Po włączeniu samochodu przez kilka sekund pali się żółta kontrolka oleju. Jest to typowa usterka tego modelu o czym można poczytać w necie. Większość osób tego nie wymienia.
4. Są oznaki rdzy w typowych miejscach jak tylne nadkola i bagażnik, miejscami odchodzi też lakier bezbarwny.
5. Otwierane okienko w podsufitce na szyberdach ciężko chodzi i kiedyś zaciął mi się przez to szyberdach, od tamtej pory go nie używam, co nie zmienia faktu, że jest on sprawny.
Nie mam nic do ukrycia i zapraszam do kontaktu, auto można sprawdzić na dowolnej stacji diagnostycznej na koszt zainteresowanego. Do samochodu dołączam drugi komplet kół zimowych, komplet kluczyków, książeczkę serwisową i faktury za naprawy które posiadam. Jest to fajne auto które posłuży następne 400 tysięcy kilometrów. Spalenie w zależności od sposobu jazdy mieści się w granicach 5-8l/100km. Myślę, że to dobra opcja na pierwszy samochód, dojazdy do pracy lub na co dzień.
Dane do sprawdzenia sobie samochodu na GOV czy AutoDNA:
VIN: WBAAS71030EC99573
Numer rejestracji: EBE 8HF5
Pierwsze rejestracja: 04.02.2005
Większość informacji podana jest w ogłoszeniu więc proszę o poważne telefony. Nie negocjuję ceny przez telefon. Jeśli nie odbieram to proszę o SMS. Jest to auto prywatne, sprzedaż na umowę kupna/sprzedaży.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DM1IkIdzkQ0
Jeśli przeglądasz na Olx to więcej zdjęć znajdziesz na OtoMoto