BMW E46 kolor Titansilber 3.0 wersja z kierownicą po lewej stronie po vinie
Silnik M54B30, uważam że w bardzo dobrym stanie, pracuje równo zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Warto dodać, że nie muszę dolewać oleju między wymianami, robię około 7-9 tyś km rocznie. Zamontowana instalacja gazowa firmy BRC Genius Max (koszt około 5 tyś), regularnie serwisowana w autoryzowanych serwisach BRC (jest książka, są wpisy).
Szyberdach, elektryczne szyby, grzane fotele, fotele przednie sportsitze, czarne skóry tylna kanapa w stanie bdb fotele przód w lekko gorszym stanie ale bez pęknięć.
OC świeżo opłacone do 04.2026
Przegląd również do 04.2026
Filtry i oleje do wymiany, lecz olej mam już zakupiony i daje gratis przy zakupie samochodu Valvoline VR1 Racing 5W50 (jest już czas na wymianę, lecz każdy rozsądny kupujący auto wymienia olej jako jedną z pierwszych rzeczy przy zakupie, dlatego wstrzymuje się z wymianą i dam po prostu olej kupującemu)
Samochód w bardzo dobrym stanie mechanicznym, w ciągu ostatnich 2-3 lat wymienione
- amortyzatory, drążki oraz końcówki, wahacze, łożyska z piastami, tuleje z przodu
- wszystkie rolki, paski, napinacze
-uszczelka miski oleju, uszczelnienie wału oraz skrzyni, auto suche od spodu
-nowy akumulator kupiony około września 2024
-sprzeglo wymienione jakoś 4-5tys km temu
-blok ABS z czujnikami tył
-zregenerowany wybierak, oraz uszczelniony, tuleje 5 biegu oraz wstecznego wraz z olejem w skrzyni
-poduszki pod silnikiem, poduszki pod skrzynią biegów
-pompa paliwa
-wymienione przewody hamulcowe
-świece Bosch
-świeżo wymieniony wielozawór od gazu
-zregenerowany parownik
Plus sporo innych drobnych rzeczy
Trzy lata temu, zajmowałem się blacharką, zdarta całą maska i pomalowana na nowo, wymienione błotniki na zamienniki ze stali galwanizowanej oraz pomalowane, wstawione nowe progi, reperatury tylnich błotników, oraz ogarnięta tylna listwa pod klapą od bagażnika.
Na ten moment, pojawiły się małe ogniska na progach z wierzchu, jedno ognisko na klapie bagażnika i będzie się trzeba też zająć w najbliższym czasie nadkolami z tyłu.
Z obecnych minusów:
-czujnik poziomu oleju, mimo że wymieniłem na Ori, wysypał się po paru miesiącach, z tego powodu kontrolka zapala się na parę sekund po odpaleniu auta i gaśnie
-wymienilem zbiorniczek wyrównawczy, zdecydowałem się na firmę Febi, wtedy nie wiedziałem
teraz już wiem, że wiele z nich ma wade fabryczną pływaka, więc od święta zapala się kontrolka niskiego chłodziwa na minutę, mimo że jest full i nic nie ubywa
-któryś czujnik parkowania nie działa
-delikatne problemy blacharskie o których pisałem wyżej
-zderzaki przedni i tylni nie są w najlepszym stanie, przymierzałem się do wrzucenia mpakietu więc nie przywiązywałem do nich uwagi
Wsadzone radio Isudar Android (posiadam fabryczne radio które wyjąłem działało do samej wymiany, kaseciak że zmieniarka w bagażniku, zmieniarka działa bez zarzutu gdyby ktoś chciał wrócić do starego radia)
Wymieniony końcowy tłumik na Ultera
Z zewnątrz był chromline, który wymieniłem na Ori shadowline (listwy lusterka), oraz zamiennik nerek (posiadam Ori chromline oraz Ori srebrne nerki które mogę dać na życzenie kupującego). Były również pomarańczowe kierunki, oraz lampy tylne z pomarańczowymi kierunkami który wymieniłem na białe (również posiadam Ori lampy z tyłu)
W środku były listwy drewniane które wymieniłem na ori listwy karbonowe, prócz blendy kierownicy.
Cena do rozsądnej negocjacji, ale szanujmy swój czas.
W moim posiadaniu od końcówki 2019 roku, auto ściągnięte było w 2017.
Gdybym nie odbierał telefonu proszę o pozostawienie SMS "w sprawie auta"