BMW Seria 3 330i - 1
BMW Seria 3 330i - 2
BMW Seria 3 330i - 3
BMW Seria 3 330i - 4
BMW Seria 3 330i - 5
BMW Seria 3 330i - 6
BMW Seria 3 330i - 7
BMW Seria 3 330i - 8
BMW Seria 3 330i - 9
BMW Seria 3 330i - 10
BMW Seria 3 330i - 11
BMW Seria 3 330i - 12
BMW Seria 3 330i - 13
BMW Seria 3 330i - 14
BMW Seria 3 330i - 15
BMW Seria 3 330i - 16
BMW Seria 3 330i - 17
BMW Seria 3 330i - 18
BMW Seria 3 330i - 19
BMW Seria 3 330i - 20
BMW Seria 3 330i - 21
BMW Seria 3 330i - 22

1 / 23

BMW Seria 3 330i - 1
BMW Seria 3 330i - 2
BMW Seria 3 330i - 3
BMW Seria 3 330i - 4
BMW Seria 3 330i - 5
BMW Seria 3 330i - 6
BMW Seria 3 330i - 7
BMW Seria 3 330i - 8
BMW Seria 3 330i - 9
BMW Seria 3 330i - 10
BMW Seria 3 330i - 11
BMW Seria 3 330i - 12
BMW Seria 3 330i - 13
BMW Seria 3 330i - 14
BMW Seria 3 330i - 15
BMW Seria 3 330i - 16
BMW Seria 3 330i - 17
BMW Seria 3 330i - 18
BMW Seria 3 330i - 19
BMW Seria 3 330i - 20
BMW Seria 3 330i - 21
BMW Seria 3 330i - 22

24 czerwca 2024 15:45

ID: 6123750738

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

330i

Rok produkcji

1999

Przebieg

188 838 km

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

231 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Opis

# W skrócie:


Niestety z braku czasu jestem zmuszony porzucić projekt - stąd okazyjna cena motywowana chęcią odzyskania części środków. Okazuje się, że czas na rajdy przyjdzie chyba najwcześniej na emeryturze ;). Auto na torze było dwa razy przez ostatnie 2 lata, w tym sezonie niestety też nie zapowiada się, aby tego czasu było więcej.


# Historia i setup auta:


Kupione od mechanika zajmującego się przygotowaniem aut do rajdów (Winczewski), było szykowane pod projekt do rajdów. Kupiłem jako bazę BMW E46 316 już z przełożonym silnikiem z 330. Ze względu na logistykę zdecydowałem się kontynuować projekt w FanAuto w Warszawie, ukończony został w 2022. Chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i pewnie sami lepiej opowiedzą o projekcie niż ja.


Samochód przygotowany pod jazdę na torze wg. specyfikacji RallyDrive. Dodatkowy komplet opon. Zainteresowanym dośle listy zmian (skriny z faktur, faktury i komplet dokumentacji).


# Modyfikacje:


Zawieszenie przód:

Amortyzator - Bilstein B6, sprężyny Eibach

Wahacz aluminiowy i tuleje seryjne

Stabilizator 24mm


Zawieszenie tył:

Amortyzator - Bilstein B6, sprężyny Jamex

Wózek na seryjnych tulejach i wahaczach

Stabilizator 18mm


Hamulec ręczny: seryjny

Napęd: Skrzynia biegów "Duży ZF"

Wydech: kolektor M52 bez katalizatorów, dwu rurowy


Układ hamulcowy:

Duży hamulec z bmw 330i. Przewody hamulcowe elastyczne w oplocie stalowym. Płyn hamulcowy Motul RBF.

Klocki przód - GoldFren / tył - Ferodo ds2500

Tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane


Silnik: M54b30 seryjny. Nowy olej Valvoline VR1 10W60. Poduszki silnika z BMW M3.


Dyferencjał: dyfer typ 188 (duża głowa) praktycznie nowa szpera z przełożeniem 4.1


Klatka bezpieczeństwa: Ireco Motorsport (wstawiona przez FanAuto) rozbudowana z homologacją FIA ze wzmocnieniem wózka od góry (posiada safety cage certificate)


Nadwozie: bardzo sztywne i profesjonalnie pomalowane w środku


Kierownica sportowa: RRS Rally (300mm / ods. 90mm)

Fotele: Homologowane Bimarco Grip

Pasy: Homologowane RRS 4-punktowe

Deska rozdzielcza: flokowana


Ubezpieczony do 27.09.2024 i z ważnym przeglądem, można od razu jechać na tor. W ramach dopieszczenia można byłoby pomyśleć jedynie o lakierowaniu lub oklejeniu folią - to nie był nigdy priorytet.


# FINANSE:


Włożone w projekt: zakup auta, zakup szpery (7500zł), modyfikacje w FanAuto (39.000zł), ubezpieczenie, drugi komplet opon dały do tej pory na przestrzeni ponad 3 lat kwotę w granicy 65 tys. zł.


Proponowana cena: 37 500 tys. zł do lekkiej negocjacji.

 

Informacje o sprzedającym

Oskar

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie