Dzień dobry,
a właściwie tylko dzień bo gdyby był dobry nie musiałbym sprzedawać tego samochodu. Na początku chciałbym zaznaczyć, że podchodzę do tej beemki z dużym sentymentem. Jako cabrio potrafiła dać wiele radości i stworzyć wspaniałe chwile które miałem okazję przeżyć przez ostatnie dwa lata. Ale przyszedł czas na zmianę choć nie sądziłem, że kiedyś będę musiał ją sprzedać. Bezpośrednim powodem sprzedaży jest przesiadka na trochę mocniejszą wersję a mianowicie M3 e46. Nie jestem w stanie poświęcić dwóm samochodom tyle uwagi ile bym chciał. Przestanę już może marudzić i przejdę do powodu dla którego właśnie to czytasz czyli do BMW e46 cabrio z legendarnym 2.5l silnikiem m54b25. Nie będę się tu rozpisywał na temat fenomenu e46 i jej silnika ponieważ ktoś kto decyduje się na zakup tego modelu doskonale wie co mam na myśli. Silnik pracuje cicho i równo, skrzynia również działa bez zarzutu, wnętrze w bardzo dobrym stanie, dach składa się i rozkłada tak jak powinien oraz jest szczelny. Generalnie jest bez mechanicznych mankamentów i prezentuje się PONADCZASOWO, podczas szukania samochodu w tym budżecie w dodatku w cabrio naprawdę nie znalazłem nic lepszego. Beemka jest cała w M pakiecie. Świetny agresywny wygląd, napompowane nadkola, silnik z fajną mocą i osiągami czyni ten samochód świetnym wyborem. Beemka jest wyposażona w takie rozwiązania jak:
-4 elektryczne szyby
-podgrzewane fotele
-centralny zamek
-ABS
-wspomaganie kierownicy
-kierownica wielofunkcyjna M
-regulowana kolumna kierownicy
-skórzana tapicerka
i inne ale nie będę tego wypisywał bo ktoś kto kupuje takie auto na pewno swoje już o nim wie;)
Z ciekawszych rzeczy które zostały zamontowane:
-android auto
-dodatkowy subwoofer (ogólnie samochód posiada nagłośnienie harman kardon)
-hydrografika carbonu na tylnym dyfuzorze
-żółte klocki malowane proszkowo, niepylące i nacinane tarcze rotinger
-nowy akumulator
-kompleksowa regeneracja vanosów
-nowe opony
-lusterka stylizowane na te od M’ki
-nowe świece na każdym cylindrze
-czujniki parkowania z tyłu
-nowe czarne emblematy przód tył i na felgach
-gwintowane zawieszenie z przodu i sportowe sprężyny z tyłu (przód mts tył lemforder) zmienione dwa lata temu
-sprawna instalacja LPG zenit
-obszyta: kierownica, podłokietnik i dźwignia zmiany biegów
-nowe łączniki stabilizatorów
-nowe przewody hamulcowe
-końcówki wydechu L&W
-felgi 19’
Cóż jeszcze mogę rzec, jest to prawie skończony projekt który miał mi służyć jeszcze długie lata. Do kontaktu zapraszam tylko zainteresowane osoby a z samą sprzedażą - naprawdę mi się nie spieszy i mam nadzieję że samochód trafi w dobre ręce oraz będzie sprawiał dużo przyjemności z jazdy.