UWAGA! NA OTOMOTO.PL portal nie przewiduje BMW E46 z silnikiem 5.0 , tak więc dane w portalu wpisane są błędnie, poprawne dane pojazdu wpisane są w poniższym opisie.
Mam do zaoferowania Państwu BMW E46 przeznaczone do driftu
Samochód posiada silnik benzynowy o pojemności 5 litrów w układzie V8 z Mercedesa. Seria silnika to m113
Samochód był rozebrany na części pierwsze i składany od nowa, wszystko na nowych częściach.
Specyfikacja:
- silnik 5.0 V8 m113 (moc farbryczna 306 KM, moc aktualna około 340-360 KM)
- skrzynia biegów BMW z Diesla na dużej głowie
- most ze szperą 100%, przełożenie 3.38 (uważam że jest to odpowiednie, auto wstaje nawet na 4 biegu)
- tylna ława na poliuretanach STRONGFELX
- skręt przedni CNC71
- klatka NASCAR z certyfikatem od ADAM KOZAK
- Bak paliwa w bagażniku, jest to bezpieczny aluminiowy zbiornik z dwoma dodatkowymi mocnymi pompami paliwa
- fotele SPARCO XXL (mam 199 cm wzrostu i 130 kg wagi i spokojnie się tu mieszczę) z Homologacją FIA
- hydrołapa
- bashbar przedni solidny, zrobiony pod treningi
- tylny jackpoint do podnoszenia całego tyłu auta
- dystanse tył 90mm
- body kit z laminatu od MIKINKA (mocowania tylnych nadkoli wzmocnione solidną blachą, której nie straszny wystrzał opony)
- szyby tylne poliwęglan
- podstopnice aluminiowe
- zestaw wskaźników stałych widocznych na zdjęciach, a także sterowanie kokpitem poprzez OBD na tablecie. Tablet ma wykupiony rozbudowany program, który jednocześnie może nadzorować kilkanaście parametrów, a także odczytać błędy silnika itd.
- światła przednie LED
- Całkowicie nowa, okrojona instalacja elektryczna
- całkowicie nowy układ hamulcowy (wszystkie węże są nowe, zaciski itd.)
- W styczniu 2025 wymieniłem na całkowicie nową maglownicę, dołożyłem także chłodnicę płynu wspomagania.
- Chłodnica wody, łapy silnika i większość osprzętu silnika było wszystko nowe. Auto było tylko na dwóch treningach
- Samochód był rozebrany na części pierwsze, pomalowany, spód zakonserwowany, pomalowany metaliczną farbą z stosunkowo dużą domieszką brokatu. Zarówno w kolorze złotym jak i czerwonym.
Samochód budowany przez prawie rok czasu, pochłonął dużo pieniędzy, czasu i pracy zarówno mojej jak i mechaników i elektryków.
Samochód zarejestrowany, z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem OC.
Autko sprzedaję z wielkim żalem, a głównym powodem sprzedaży auta są potrzeby finansowe. Gdy moja sytuacja się poprawi, to raczej zostawię to autko dla siebie :-) W związku z tym nie interesuje mnie zamiana na nic innego, jedynie sprzedaż za gotówkę.