Dzień dobry
CENA BARDZO ATRAKCYJNA z racji regularnych corocznych napraw i serwisów oraz ostatnich inwestycji .
Pierwszy Właściciel w PL
Auto zakupiłem 2017r służy od 7 lat niezawodnie.
Auto regularnie serwisowane i naprawiane.
2019-2021 Mankamenty typowe dla BMW e46 (uszczelniacze zaworowe, miska olejowa, uszczelki , układ chłodniczy, klima, elementy zawieszenia tył wraz z łożyskami ) zostały kilka lat temu naprawione podczas dużego serwisu .
2020 rozrząd łańcucha oraz wszelkie elementy w około wymienione na nowy zestaw OMI bmw lub Continental (nie pamietam który ale braliśmy ten lepszy )
2022, elementy zawieszenia i układu kierowniczego,
2023 , tarcze i klocki przód, świeże nowe OPONY uniwersalne Kormoran,
2024 roku serwis klimatyzacji: zawór i nabicie, profesjonalna regeneracja lamp - lakierowanie , dwa nadkola przednie NOWE.
Ostatni przegląd na początku 2024r polegał na serwisie klimatyzacji , wymianie dwóch nadkoli przednich na nowe , korekta montażu gniazda elektr. haka
Co roku zalewana Olejem Motul co sprawia ze silnik pracuje z b. wysoka kulturą i wydłuża żywotność.Auto kilkukrotnie w swojej karierze co ok 80-100tys km otrzymywało dawkę Ceramizera , środka który poprawia smarność i zywtnosci elementów silnika w tym głównie komory silnika. To tez polecam zrobić w najbliższym czasie.
dla Ciekawych w okresie 2017-2024 wydałem na auto ok 30tys zł na bierzace naprawy konserwacje (nie licząc paliwa i ubezpieczenia :)
Wg moich obserwacji auto nie pobiera oleju praktycznie minimalnie.
Nie dolewam Oleju miedzy corocznymi wymianami nie ma takiej potrzeby.
Auto podróżowało za granice i w Polsce bez złych przygód.
Posiada HAK holowniczy z którego korzystaliśmy wożąc rowery ,
tempomat, radio CD, multifunkcyjna kierowanica, szyba otwierana w klapie bagażnika , automatyczna skrzynia - znacząco poprawiaja wygodę użytkowania . SZYBER DACH działa.
auto bardzo zwinne i wygodne , stabilne w prowadzeniu , wyzsza klasa o zacięciu sportowym niż opel corsa czy vw golf,
Mimo ze blacha jest gruba ,
Auto ma wgniecenia maski oraz zderzaka z prawej, rdzewiejącą klapę tylna w górnej jej części , widoczna rdza na rantach drzwi, zarysowanie z prawej strony na wysokości drzwi pasażera.(korozja pojawia się bardzo powoli) NIC NIE MASKOWANE!
dorzucam zestaw lakierniczy zaprawowy w kolor - ja nie zdążę tego zrobić.
Progi są dobrym stanie - Mechanik często chwalił i nie bał się podnosić na podnośniku w porównaniu do innych modeli tej serii:) .
-Do naprawy
oświetlenie tablicy, do kontroli układ hamulcowy(działał i działa dobrze, twarde elementy przewodów hamulcowych do ewentualnej wymiany,) , Amortyzator prawy przód zużyty lecz w tej sytuacji oba z przodu są do wymiany . (obecnie da się jeździć ) , do kontroli klimatyzacja - czasem zacina się i nie wydmuchuje ciepłego powietrza.
Auto zadbane konserwowane olej MOTUL wymieniany co roku , uszczelki , klamki , zamki , zawiasy siłowniki drzwi i klap smarowane regularnie,
Nie palone we wnętrz.
Auto jest po przeglądzie na stacji diagnostycznej w lipcu 2024r .
Sprzedaż ze względu na prace zdalna oraz zakupione drugie większe auto Toyota Sienna.
Zapraszam do oględzin i kontroli na stacji diagnostycznej ,
jazda prezentacyjna lub próbna dla zdecydowanych po okazaniu prawa jazdy i ustaleniu warunków.
DODATKOWE INFO:
https://www.auto-swiat.pl/porady/kupno-i-sprzedaz/na-co-uwazac-podczas-jazdy-probnej/0903vnh
Proszę nie obawiać się zapalonej kontrolki :) to z powodu LPG - zakłóca odczyt i zapala ją .