Posiadam BMW od 2019 roku.
Przegląd przechodzi bez problemu aktualny do 08.07.2025, OC do 21.07.2025 w pełni opłacone.
Serwis olejowy co 10 tys lub rok, aktualnie wymieniony przy 192 tyś.
Millers oil triden professional 5w30
Nie wymaga dolewania oleju, od wymiany do wymiany nie ma ubytku, nie zostawia plam na ziemi.
Klimatyzacja szczelna i nabita, filtr wymieniony.
Wszystkie elementy oryginalnie lakierowane.
W przeciągu ostatnich 50 tyś km wymienione:
Przewody hamulcowe tył
Świece i cewki zapłonowe
Amortyzatory przód
Olej w skrzyni biegów, w dyferencjale
Płyn wspomagania
Lampy są nieoryginalne z soczewkami i dołożone żarówki led phillips, na zdjęciach zaparowane, świeżo po myjni.
Na częściach nie oszczędzałem, hamulce Zimmermann, amortyzatory Bilstein.
Szyby przyciemniane w profesjonalnym punkcie nakładania folii z dożywotnią gwarancją, nałożona jest folia ceramiczna przez co trochę ucierpiały podnośniki szyb i nie zawsze za pierwszym razem wychodzą po zejściu na sam dół.
Na przednim zderzaku ślady po jeździe na autostradzie, a z prawej strony zadrapana plastikowa osłona progu.
Posiadam oryginalne lampy i załączam je do auta, chyba że ktoś nie będzie chciał.
Do zainteresowania się w przyszłości jest sonda lambda, potrafi się pojawić check przez to (uszkodzona grzałka, sama sonda działa bez zarzutu), czujnik abs prawy tył, wymiana uchwytu pasażera prawy przód, wymiana 4 śrub (klucz jest wyrobiony), mata siedzenia pasażera, zacisk prawy przód.
Posiadam oba piloty, ale w jednym jest wyładowana bateria.
Jeden komplet opon, wielosezonowe, 2 miesiące temu były wyważane.
Dokumentacji serwisów niestety nie kompletowałem.
Samochód używany sporadycznie jako drugi, licznik może się nieznacznie zwiększyć.