1 / 24
25 czerwca 2024 23:24
ID: 6125484705
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 3Wersja
330iGeneracja
E90/E91/E92/E93 (2005-2012)Rok produkcji
2006
Przebieg
196 500 km
Pojemność skokowa
2 996 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
258 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
6.8 l/100km
Spalanie W Mieście
12,90 l/100km
Typ nadwozia
SedanEmisja CO2
216 g/km
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
GranatowyKraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nagłośnienia
Opis
Sprzedam swoje BMW E90 330i z silnikiem N52B30, które posiadam od listopada 2019 roku. Auto jest w bardzo dobrym stanie i świetnie wyposażone. Wśród wyposażenia znajdują się m.in. ksenony skrętne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, szyberdach, podgrzewane fotele, skórzana tapicerka w kolorze szarym, radio Professional z dużą nawigacją, oraz rolety tylnych szyb.
Do samochodu zostały dołożone:
- pompowane boczki i odcinek lędźwiowy w fotelach,
- gałka zmiany biegow BMW indyvidual,
- kierownica M-pakiet obszyta Alcantarą,
- łopatki do zmiany biegów z modelu F30,
- aluminiowe nakładki na pedały indyvidual BMW
- tylne lampy oryginalne BMW Shadowline,
- przyciemniane kierunkowskazy boczne,
- panel klimatyzacji z wersji poliftowej z funkcją synchronizacji stref,
- filtr powietrza K&N,
- dystanse na tył,
- srebrne listwy wewnątrz oklejone folią,
- korek wlewu oleju z F30 (poprzedni przeciekał - typowa przypadłość przy tym silniku.)
-żarniki ksenonowe Osram Night Breaker
Najważniejsze naprawy przeprowadzone w tym czasie to wymiana uszczelniaczy zaworowych i odmy w marcu 2022 przy przebiegu około 165 tys. km wraz z czyszczeniem dolotu i sprawdzeniem klapek DISA (obie sprawne), co zapewnia spokój nowemu właścicielowi przynajmniej do 300 tys. km. Poza tym samochód nie sprawiał żadnych poważniejszych problemów, jedynie drobne sprawy eksploatacyjne. Olej zmieniany co 8 tys, olej w tylnym dyferencjale zmieniony przy 160tys km. Świeżo wymienione klocki tył i amortyzatory tyl - moze z miesiąc temu. Tarcze i klocki przód przejechane 35 tys. Olej ostatni raz w skrzyni zmieniony był przy 120tys km, mam kupiony zestaw do zmiany ale nie mam chwili by to zrobić, zestaw oddam razem z samochodem. Auto jest garażowane w indywidualnym garażu.
Samochód posiada normalne ślady użytkowania, delikatne wgniotki po gradzie, które są widoczne przy dokładniejszym przyjrzeniu w słońcu. Możliwość zakupu samochodu na kołach zimowych 2 tys taniej (felgi na zimę fabryczne z vinu, widoczne na końcu galerii). Jestem drugim właścicielem w kraju; pierwszy właściciel osobiście sprowadził go z Niemiec i po roku sprzedał. BMW jest bezwypadkowe, a dla zainteresowanych udostępniam historię z Bimmercheck – nie mam nic do ukrycia.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem przez wiadomość prywatną lub telefon. Powodem sprzedaży jest zmiana na nowszy model.
Cena do negocjacji po oględzinach.
Informacje o sprzedającym
Dawid
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie