Witam, na wstępie - jeśli szukacie igły bmw za 17k to szukajcie dalej, nie ma takich ofert i nigdy nie będzie, i to również nie jest igła.
Dziś prezentuje moje rodzinne auto BMW E91 fabrycznie 177km w automacie(teraz ma więcej) OC do grudnia 2025, przegląd listopad 2025
W auto włożyłem troszkę czasu i pieniędzy, jednak wraz z kupnem innego brak czasu sprawił że jest parę mankamentów o których zaraz opowiem.
Co zostało zrobione w 2023/4 roku :
Nowy rozrząd, nowa pompa wody,nowe amortyzatory tył, nowe koło pasowe ori, ori akumulator BMW żelowy z 2020 roku(poprzedni wytrzymał 16 lal) sprawdzone wtryski i turbina, nowe tarcze i klocki Brembo, nowe uszczelki pod wtryskami, uszczelka pokrywy zaworów i inne pomniejsze - wyeliminowanie wszystkich nieszczelności, wymienione wszystkie tuleje zawieszenia, ustawiona zbieżność i geometria, DPF(wybity, nie wycięty)oraz EGR zostały wywalone oraz wykodowane ze sterownika, nowa indywidualną mapa na wtryskach i turbinie na 240KM i 430nm., dołożyłem kubełkowe fotele pół-skóry z Mki wraz z modułem grzania. Wypolerowane lampy + nowe xenony, Nowe dekielki lamp bo puszczaly wilgoć. W styczniu założone nowe opony Continental AllSeasonContact2 o wartości 2000zł, przejechały 2000 kilometrów.
Mankamentem natomiast jest psujący się konwerter, auto czasami szarpnie podczas zmiany biegu (bardzo sporadycznie) ale obroty falują. Do wymiany również są świece(były wyciagane więc nie ma mowy o zapieczeniu) i parę żarówek do wymiany.
Koszt naprawy konwertera to kosz regeneracji i zalania nowego oleju do skrzyni.
Powyższe wady nie dyskwalifikują auta, jeździ bez problemu, pięknie brzmi jak na diesla bo po usunieciu DPF zrobił się prawie-przelot, zbiera się żwawo, jednak tak jak napisałem wyżej, wymaga trochę troski.
Nie ma tu raczej mowy o negocjacji chyba że ktoś będzie bardzo zdecydowany na kupno.