Witam, postanowiłem sprzedać moje bmw e92 lci z 3 litrowym dieslem. Auto jest w pełnym oryginalnym m-pakiecie, utrzymane w stanie bardzo dobrym. Przebieg jest głównie autostradowy co widać po nie zmęczonym stanie np wnętrza.
W ostatnim czasie zrobione m.in:
- odma, przewód odmy
- łączniki
- klocki przód Brembo
- regeneracja alternatora
- pasek osprzętu
- świeżo przeserwisowana klima
- profilaktycznie wymieniony płyn hamulcowy
- wyczyszczony kolektor, wyrzucone klapki i dpf, wyprogramowany egr, natomiast katalizator został, żeby była kulturka,
A tuż przed wystawieniem auta na sprzedaż został zrobiony serwis olejowy oraz wymieniony olej w skrzyni biegów. (19.03.2025r)
Z autem nie działo się nigdy nic poważniejszego, a mniejsze rzeczy robione na bieżąco, olej wymieniany co 10tys.
Opony przód uniroyal 22r, tył fulda 23r.
Zamontowane eibachy obniżające.
Z wizualnych rzeczy dodana lotka, nakładki lusterek m3, wyspawany końcowy wydech na końcówkach 2x100mm + dyfuzor, przez brak końcowego tłumika, dpfa i sportową wkładkę filtra powietrza K&N auto, jak na diesla, brzmi bardzo fajnie i ciepło, ale nie jest nadmiernie głośny, więc kompletnie nie męczy w trasie.
Ze smaczków jakie posiada to m.in Awron (wyswietlacz w kratce nawiewu monitorujący parametry pracy silnika).
Z wyposażenia to m.in. bixenon, podświetlane klamki, grzane fotele w elektryce z pompowanymi boczkami, podgrzewane lusterka, 2 cupholdery, nagłośnienie hifi, duża navi, czujniki zmierzchu/deszczu, czujniki parkowania, świeżo wyczyszczone i zabezpieczone skórzane wnętrze.
Czarna przed sezonem miała robioną korektę lakieru, nałożony wosk i powłokę na szyby, by wygląda jeszcze lepiej.
Auto legitymuje się mocą 300 koni oraz 670nm, mam wykres z hamowni potwierdzający osiągi.
Posiadam pełną historię serwisową od kiedy opuściła salon.
O auto dbałem jak mogłem, ale przyszedł czas na zmianę, więc muszę się z nią pożegnać. Więcej informacji oraz zdjęć w wiadomości prywatnej lub pod numerem telefonu.