Mocno doinwestowane BMW E93 335i przygotowane do dalszych modyfikacji i mocy 500+
Samochód przeszedł szereg kosztownych modyfikacji. Poniżej lista najważniejszych:
- auto świeżo wystrojone na 448 PS i 564 Nm, w opcji sport- pops & bangs (strzały wydechu)
- hybrydowe turbiny- Perun Motor Sport
- większy Intercooler Wagnera Performance Evo + Downpipe Wagner Tuning Germany
- szpera / dyferencjał o ograniczonym poślizgu Quaife
- hamulce z modelu BMW M4- przód ori M4, tył zaciski z M4 tarcze Brembo nawiercane
- kute tłoki DPE, nowe pierścienie, łańcuch rozrządu oraz zestaw panewek wału korbowego Kolbenschmidt (zrobione 35 tys km)
- szersza średnica dolotu,
- wydech Performance mode + końcówki Akrapovic,
- Sprawniejsze cewki stosowane w mocnych autach grupy VAG (RS8/Gallardo):
https://www.bimmerlifetuning.com/products/motorsport-ignition-upgrade-for-135i-335i-535i
- nowy zestaw świec Bosch High Performance,
-nowa wiązka elektryczna cewek ( tuningowy zestaw od Qservice)
- nowa pompa wody,
- kolektor dolotowy czyszczony metoda walnut blast
- program w skrzyni automatycnej xHP stage 3,
- oil catch tank
- wymienione sondy lambda regulujące przed katalizatorami oraz zawory podciśnienia turbin
- mocniejszy Tmap sensor,
- zawór PCV RB turbo
-nowy czujnik poziomu i temperatury oleju- oryginał BMW
-sportowy customowy termostat oleju (otwiera się przy 90 st)
-zestaw zawieszenia Bilstein B8 (przebieg ok 10 tys km)
- filtry dual cone intake + większe łapacze powietrza w nerkach
- nerki M4 look
- 20- rzędowa większa chłodnica oleju FMIC + wentylator SPAL z osobnym czujnikiem temperatury + customowe przewody olejowe
-nowy kolektor ssący
-nowy zestaw wtrysków index 12 (najnowszy model)+ nowa pompa paliwa OEM ( wydatek ponad 20 tys zł), nowa pompa w baku Walbro E85 High Performance 450 w customowym koszu z miejscem na drugą
- Wymienione zawory Vanos
- system nawigacji CIC (doposażenie z BMW F10),
- audio Harman Logic 7
- drzwi soft close
- Pełny M3 pak optyczny (Maska GTR style z wlotami nad filtrem powietrza, błotniki M3 look, progi M3)
- lusterka od M3 składane elektrycznie z carbonowymi osłonami, fotochromatyczne
- automatyczne domykanie drzwi (soft close)
- automatyczna skrzynia biegów + łopatki zmiany biegów od M3 z extenderami,
- customowa kierownica ze spłaszczonym dołem
- nowy akumulator z szybkozłączem na ładowarkę w bagażniku.
- zderzak przedni M4
- tylni zderzak Mpak z lotka M-performance +dyfuzor
- lampy przednie z ringami LED + bixenon
- alternator, rozrusznik, chłodnica klimatyzacji po regeneracji
- felgi OEM 19“ + dystans na tył, opony Runflat Pirelli + Runflat Dunlop Sport na tył. Ogumienie w bardzo dobrej kondycji
- kompletny zestaw foteli z modelu M3 (fotel kierowcy po regeneracji), fotele podgrzewane i full elektryczne
- przyciemione szyby oraz tylne lampy folią
- komfort access- bezkluczykowy dostęp
- parktronic przod i tył
- doposażenie w czujnik zmierzchu, składane lusterka + tempomat
-świeżo po konserwacji dachu, czyszczeniu rynienek spływowych i systemu spływowego w bagażniku
-dołożony emulator blokady kierownicy (nie blokuje się przy spadku napięcia aku- szczególnie ważne w okresie zimowym kiedy auto nie jeździ i zimuje w garażu).
-wszystkie listwy wew carbonowe (hydrografika)
-wszystkie listwy zew zrobione na shadow line (folia ppf)
-olej 5W50 (Motul Sport)- wymieniany co 5-7 tys km.
Sprzedaż na fakturę VAT 23%. Firma odlicza VAT, osoba prywatna nie płaci PCC.