BMW kupiłem w maju 2022 roku z przebiegiem 156k km. Obecnie auto ma 205k km i z dnia na dzień rośnie. W zdjęciach fv co było robione:
- zaraz po zakupie duży serwis z rozrządem, cewkami, świecami, wtryskami etc.
- zawieszenie tył
- hamulce
- regularnie serwis olejowy
Przebieg 198900km
Przy równych 198k km (18.06.2024) wymieniono:
- olej, filtr oleju, filtr powietrza i filtry kabinowe wszystkie 3
- wymieniono zawór pcv na pokrywie zaworów
Przebieg 203000km
- wymiana koła pasowego z napinaczem na alternatorze
Mam fv od poprzedniego właściciela, była regeneracja turbo robiona i regularny serwis. Do auta dwa komplety kół, te ze zdjęć 16” z zimówkami i 17” też oem BMW z letnimi, dwa komplety dywaników i system załadunkowy bagażnika z kuwetą na zimę. Dodatkowo dokupiłem oem relingi na dach jeszcze nie założyłem.
Samochód po zakupie i dużym serwisie (tym z rozrządem) dostał soft. Wykres z hamowni na 205km. Soft z Best Performance.
Opony zimowe dobre, letnie już śmietniki. Felgi ładne bez otarć rantów.
Przy ostatniej wymianie koła pasowego mechanik stwierdził:
- pokrywa zaworów się poci (znowu bo przy 156k km dlatego wymieniałem) i zaraz zacznie się lewe powietrze,
- rura gumowa od turbo, rurki od pokrywy zaworów do filtra etc - te od odmy itd wszystkie spękane też do wymiany. Zaraz zaczną się tam też punkty łapania lewego powietrze.
Poza tym miałem stłuczkę parkingową i nie naprawiałem po niej - nic nie jest połamane, ale zderzak przedni z prawej strony ma obtarcie i schodzi lakier na powierzchni ok 20cm2.
Mi się nie chce tego robić, auto jeździ dobrze, nie ma błędów, ma moc. Nie biją koła, nie stuka nic - wsiadać i wracać na kołach. Cena brutto pełna FV 23% - 39900pln brutto
Jak tel mam wyłączony proszę o wiadomość na otomoto