Witam! Mam na sprzedaż swoje prywatne BMW F31 Sport Line. Samochód został wyprodukowany we wrześniu 2015 roku, model rocznikowy 2016, co oznacza, że jest to egzemplarz po liftingu. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce – samochód sprowadziłem w 2019 roku.
Dane techniczne:
- Silnik: Dwulitrowy diesel (B47 – następca N47) - warto poczytać o tych silnikach
- Skrzynia: Sportowa automatyczna skrzynia biegów - 8-stopniowa
- Spalanie: Około 6-7 litrów
- Przebieg: Większość przebiegu pokonana w trasie, średnio ~30,000 km/rok.
Wyposażenie, które wyróżnia ten samochód (cała lista jest długa):
- Elektryczny dach panoramiczny
- Podgrzewana sportowa kierownica ze skóry z manetkami zmiany biegów
- Fotele sportowe (podgrzewane)
- Reflektory FULL LED (przód + tył)
- Wyświetlacz przezierny (Head-Up Display) – „na szybie” wyświetla prędkość, stacje radiowe, wskazówki nawigacji itd.
- Elektrycznie wyciągany/chowany hak holowniczy (nigdy przeze mnie nieużywany)
- Doświetlanie zakrętów
- Elektryczna klapa bagażnika (otwierana machnięciem nogą)
- Light Package – dodatkowe oświetlenie wewnętrzne (np. nóg) i zewnętrzne, np. pod drzwiami (które włącza się po ich otwarciu), LED-y w klamkach (które oświetlają samochód wokół – włączają się przy otwieraniu samochodu oraz przy cofaniu, ułatwiając parkowanie)
Rozrząd został wymieniony przy przebiegu około 200,000 km (oryginalny BMW). W kwestii oleju i filtrów używam tylko produktów Motul/Mann. Wszystkie części zamienne pochodzą od sprawdzonych marek.
Osoby zainteresowane mogą sprawdzić samochód na dowolnej stacji diagnostycznej.
Większość ofert z tego rocznika i z tym silnikiem (w Polsce) ma przebieg około 150,000 km, co przy 9-letnim samochodzie daje niecałe 17,000 km rocznie. Czy po to kupuje się diesla? Może są inne powody i takie perełki się zdarzają :)
Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego