BMW Seria 3 320i - 1
BMW Seria 3 320i - 2
BMW Seria 3 320i - 3
BMW Seria 3 320i - 4
BMW Seria 3 320i - 5
BMW Seria 3 320i - 6
BMW Seria 3 320i - 7
BMW Seria 3 320i - 8
BMW Seria 3 320i - 9
BMW Seria 3 320i - 10
BMW Seria 3 320i - 11
BMW Seria 3 320i - 12
BMW Seria 3 320i - 13
BMW Seria 3 320i - 14
BMW Seria 3 320i - 15
BMW Seria 3 320i - 16

1 / 17

BMW Seria 3 320i - 1
BMW Seria 3 320i - 2
BMW Seria 3 320i - 3
BMW Seria 3 320i - 4
BMW Seria 3 320i - 5
BMW Seria 3 320i - 6
BMW Seria 3 320i - 7
BMW Seria 3 320i - 8
BMW Seria 3 320i - 9
BMW Seria 3 320i - 10
BMW Seria 3 320i - 11
BMW Seria 3 320i - 12
BMW Seria 3 320i - 13
BMW Seria 3 320i - 14
BMW Seria 3 320i - 15
BMW Seria 3 320i - 16

Najważniejsze

Przebieg

344 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 990 cm3

Moc

150 KM

Opis

Witam,

sprzedam BMW E36 Coupe z silnikiem M52B28TUB (oryginalnie M50B20).


Autko wyposażone jest w instalacje LPG – spalanie ok 15L/100km. Nowa butla ważna do 2033 roku (została wymieniona na nową w styczniu 2024). Przegląd do: 15.01.2025, OC do: 17.02.2025. Samochód zarejestrowany tylko na mnie.


SWAP robiony 5-6 lat temu. Dawcą była rozbita E39 z Anglii (przebieg ok 90tys mil). Razem z silnikiem przeszczepiono wał z dyferencjałem („duża głowa” 2.93) oraz hamulce z oryginalnej 328i.

Podłoga jest w dobrym stanie (w jednym miejscu pod nogami kierowcy zaczyna coś chrupać, trzeba się tym zająć). Samochód podnosi się bez problemu za progi (były robione).


Kupiłem ją lekko zapuszczoną i przez okres użytkowania doprowadzałem do stanu w garażu. Poprzedni właściciel wymienił progi, wspawał wzmocnienia wózka, przemalował samochód na niebiesko razem z wnękami (oryginalnie była bordowa). Z ważniejszych rzeczy jakie ja zrobiłem to:


-kompletne zawieszenie przód i tył (wyrzuciłem gwint i przywróciłem wszystko do serii na nowych częściach),

-zregenerowany napęd: tuleje, dyferencjał, półośki, łożyska piast,

-zregenerowany wózek i nowe wahacze z tulejami/łożyskami/gumami (poprzeczne nowe, wzdłużne odrdzewione i zakonserwowane) - geometria zrobiona,

-hamulec ręczny: bębny, szczęki, przewody,

-układ chłodzenia: nowa chłodnica, przewody, wentylator z wiskozą, czujnik.

-uszczelka szyberdachu z ASO (+wyczyszczone odpływy), plastikowe nadkola, podszybie z ASO, uszczelki kolektora dolotowego, wysprzęglik i masę innych rzeczy.


Posiadam zeszyt w którym notowałem każdą wymianę (włożyłem w auto ok 18tys).


Samochodem poruszam się na co dzień po mieście, do pracy ale także nie straszne jej dalsze podróże. Zwiedziła ze mną trochę Polski i zawsze dowiozła bez większych awarii. Auto ma ponad 30 lat, niestety w takim klasyczku zawsze znajdzie się coś do roboty. Z większych minusów to:


- śmieciarka cofając dotknęła mi samochód – lekko pogięty nosek, wgniotka na masce i lewym przednim nadkolu,

-pęka lakier na lewym tylnym nadkolu (wydaje mi się, że przez nieudolne rolowanie nadkola),

-spasować tylny zderzak (z tego co widziałem w Internecie w nim powinien być jakiś styropian usztywniający),

-podłączyć taśmę pod kierownicą (kierownica tzw „serducho” jest od wersji poliftowej i ma inną wiązkę. Taśmę kupiłem ale nie miałem czasu tym się zająć. Jest poradnik na forum jak to przerobić.),

-kilka pierdół typu: czasem zamek kierowcy się nie zamknie z pilota, zegary czasem wariują (chyba zimny lut), ekran obc nie działa, miska olejowa się poci….


Tak poza tym i jakimiś pierdołami wszystko gra. Miałem w planach kroczkami całą ją doprowadzić do stanu idealnego i cieszyć się klasykiem ale straciłem garaż. Nie mam gdzie grzebać i szkoda mi ją trzymać na dworze.


Samochód jeździ na irydowych świecach od Boscha i oleju Liqui Moly 5w30.


Autko z potencjałem potrzebujące jeszcze trochę pracy. Na Stylingach 32 R17 prezentuje się bardzo ładnie (opony zimowe w dobrym stanie). Silnik zacnie mruczy jak na 6 cylindrów przystało (raczej ktoś coś kiedyś grzebał przy wydechu) i dysponuje sporą mocą (ok 190 KM). Dużo osób ogląda się za samochodzikiem.


Cena do negocjacji, zapraszam na oględziny i pozdrawiam.

 

2 października 2024 17:54

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

320i

Rok produkcji

1992

Przebieg

344 000 km

Pojemność skokowa

1 990 cm3

Moc

150 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Wiktor

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Psie Pole

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store