Sprzedam lub zamienię swoje daily E46 2.8.
Auto mam od roku z groszem, zrobiłem nim trochę ponad 22k km i nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu. Auto mechanicznie przygotowałem dla siebie, bo miało mi służyć długo, ale plany się zmieniły, przesiadam się w inny samochód i ten będzie 3ci pod domem, więc z któregoś trzeba zrezygnować.
E46 to 328i automat z VINu, na wyposażeniu 4el szyby, climatronic, PDC, szyberdach, sporty, alarm, aktualnie wóz ma 202k przebiegu, OC opłacone do lipca 2025, przegląd świeży z listopada.
Samochód jest mocno doinwestowany, zależało mi na bezawaryjności i z tego powodu przez rok czasu jak go posiadam zostało zrobione:
-kpl. zawieszenie z przodu, tj. : wahacze i tuleje MeyleHD, poduszki amortyzatorów Lemforder, końcówki i drążki Meyle, osłony drążkow Lemforder, nowy gwint TA-Technix na przód z łącznikami, gumy pod stabilizator Meyle
-Tarcze i klocki z tyłu TRW
-Świece wymienione na NGK BKR6EQUP
-Uszczelniony silnik (uszczelka miski olejowej victor reinz, uszczelka pod podstawą filtra oleju elring, uszczelka pokrywy zaworów victor reinz, uszczelka pod obudowę vanosa)
-Wymieniony zbiorniczek płynu wspomagania na Meyle bo było zapocenie spod korka, przy okazji układ dwa razy wypłukany świeżym płynem
-Nowy termostat BEHR, nowy korek układu chłodzenia
-Oba paski wymienione na Continental
-Rolki napinaczy nowe INA
-Nowy przewód zasilania vanosa bo było zapocenie na zakuciu
-Regeneracja vanosa (czyszczenie, wymiana uszczelek, kasowanie luzu)
-Z tyłu amorki t4+sprężyna w124
-Przód tarcze + klocki Zimmerman (nic nie bije, piasty mierzone, obie mają niecałe 0,02mm bicia)
-Wymieniony kompresor klimy na sprawny, bo stary hałasował, przy okazji wymieniony osuszacz i nabita klimatyzacja 750g (mam wydruk z maszyny)
-Umyty parownik chemią z Tunapa, zero zapachu z klimatyzacji
-Nowa guma dolotu
-Przepustnica wymieniona, wyczyszczona (chodzi leciutko, nie zacina się, bez błędów)
-Wyczyszczony silniczek krokowy
-Naprawione PDC
-Nowe pióra wycieraczek Valeo
Z ciekawych rzeczy to wrzuciłem ledowe lampy na tył, wygłuszone są wszystkie drzwi, maska i klapa matą butylowa 3mm + pianka 9mm, głośniki z przodu przeniesione są z boczków w dystanse w drzwiach, zamontowane są dwudrożne Focale PS 165 F3, napędzane wzmakiem Audio System R250.2. W przednich lampach zamontowane są ringi które włączają się po zapłonie, ale są na przekaźniku, który po włączeniu świateł je wyłącza, dźwiękowe potwierdzenie otwarcia/zamknięcia i dołożony został Modlight Lite (coming/leaving home z pilota).
Kwota jaka mnie interesuje to 21500zł. Dużo czy nie dużo, nie ważne. Sam wiem jakie E46 oglądałem za podobne pieniądze, ile czasu szukałem takiej konkretnej i ile się musiałem najeździć.
Auto mechanicznie jest w świetnym stanie, jeśli chodzi o blacharkę to są drobne miejsca do poprawy, ale to kosmetyka. Samochód do sprzedania na zimowych 16". Letnich 19" widocznych na zdjęciach już nie posiadam.
Jeśli chodzi o wymianę, to jedyna możliwość to KTM Duke na kat. B.